Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Olin varmaan ansainnut tämän kaiken pahan. Ne ivalliset sanat kaikuvat edelleen korvissani. En unohda ikinä. Olen niin väsynyt tästä kaikesta surusta enkä tiedä vieläkään miten pääsen takaisin jaloilleni
Vähennät ilmeisesti läsnäoloa täällä.
Vierailija kirjoitti:
💗💗💗💗💗
Hyvää yötä. 💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltais me muutamassa sekunnissa, jos laittaisit viestin: "Aletaanko oleen?"
Niin me oltais me muutamassa sekunnissa, jos sinäkin laittaisit viestin: "Aletaanko oleen?"
Me ei oltaisi, jos minä laittaisin.
Sivusta
Sama, koska hän on blokannut, minä en. Aina täällä on noita, jotka eivät tajua, että asetelmat eivät usein ole symmetrisiä.
Olisin niin kovasti halunnut, että tässä olisi ollut on onnellinen loppu eli uuden alku.
M####i, rakastan sinua. Ikävöin sinua! Ikävöitköhän sinäkin minua? Et tietysti ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sielunsuunnitelma on elämänsuunnitelma. Ei sen kummepaa psykoosia tarvita. Ihminen on lähtökohtaisesti älykäs, ei pilata sitä tulemalla tilaan narsistina. Moi! <3
Mitään ennalta määrättyä elämänsuunnitelmaa eli sielunsuunitelmaa ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku jää aivoihin eikä mene pois
Oikeanlaista kemiaa se on. Oli sitten varattu tai vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuma = kohtalo. Ei ohjattavuutta tai ennakoivuutta.
Ei ne ihan samoja asioita ole keskenään. Kohtalo on koko matka käytännössä. Myös jonkin lopputulema. Sattuma on hieman tulkinnanvarainen termi. Minä uskon kyllä mutta uskon myös tarkoitukseen. Tarkoitus ohjaa sekä määrittelee asioita sekä meitä ihmisiä. Tarkoitus on myös osa kohtaloa ja kaikki yhdessä on yhtä suurta elämän suunnitelmaa eli ts. sielunsuunnitelmaa. Suunnitelma koostuu henkilökohtaisesta tarkoituksesta elämässä, elämäntehtävistä, kaikista jo ennalta suunnitelluista asioista jotka ovat jokaisella erilaiset. Kaikilla ei ole ennalta määrättyjä tehtäviä tai tarkoituksia. Toisin sanottuna toisilla on vapaampi elämä kuin toisilla mutta sekin riippuu ihmisestä minkä kokee vapautena joka taas on yhteydessä koko elämään ja persoonaan joka taas tulkitsee asioita oman ymmärryksensä kautta joka on jokaisella omanlaisensa. Ja tähänhän mahtuu väliin kaikenlaista pilkkua sekä pistettä ja noin miljoona huomioitavaa asiaa sekä seikkaa etc. Joten tässä pikainen ajatus.
Kerro mitä ajattelet?
Pikainen ajatus. Sulla on viisaita ajatuksia. Mielenkiintoista. Mun täytyy tyhmempänä miettiä ennen kuin vastaan. Voi kestää.
Ajattelen.....🤔
Kyllä mulla on ja joskus ehkä jaan niitäkin enemmän. Oppaani ovat opettaneet paljon sekä syventäneet tietouttani ja ymmärrystäni koskien ihmisten elämää. Tietäjät tietää ja muistajat muistaa. Suru ei lähde sitten millään ja sopeutumisrahakaan ei auttaisi. Terkkuja kaikille. Ystävällisesti J 🖤
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin kovasti halunnut, että tässä olisi ollut on onnellinen loppu eli uuden alku.
On onnellinen loppu eli uuden alku. Ei se ole mihinkään muuttunut.
Sopivasti loppuu salmiakkipussini tältä illalta. Öitä, öitä!
Vierailija kirjoitti:
Vähennät ilmeisesti läsnäoloa täällä.
Ensiviikolla lisään!
Hyvää yötä. Kaipaan!
Hyvää yötä sinä ja pieni pääsky<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗💗💗💗💗
Hyvää yötä. 💓
& kauniita unia 💗
Ei sinua missään.