Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin kolme kuukautta onnellista alkua. Se riittää, ei oo enää mitään kiinnostusta jäljellä.
Asiat olisi hyvä ottaa vaan sellaisina kuin ne on. Onnellinen alku voi olla olla onnellinen alku vaikkei se nyt tuntuisi siltä.
Jos tavoittelee jotain muuta niin yleensä vain pettyy.
Hyvin sanottu siellä takana. Kannattaa elää tässä hetkessä ja kuulostella, mitä elämällä on sanottavaa ja annettavaa juuri nyt. Elämällä menneisyydessä tai tulevaisuudessa antaa elämänsä lipua ohi. Tämä hetki on tärkeä. Tämä hetki on kaikki, mitä on. Toki minuakin kalvaa odotus ja toisinaan tekisi vain mieli laskea tunteja siihen, että pääsen näkemään hänet mutta samalla tiedän, että tämäkin aika on tärkeää, tuli meistä jotain tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olenko tyhmä tyhmä mies vai
Et ole. Olet ajattelevainen. 😘
Vierailija kirjoitti:
Olenko tyhmä tyhmä mies vai
Ei vaan olen pölöjä enkä vaan ihan mikä tahansa pölöjä vaan tosi pölöjä🤠
Suosittelen myös sinulle tällaista vaihtoehtoeloa, aika menee rattosasti🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin kolme kuukautta onnellista alkua. Se riittää, ei oo enää mitään kiinnostusta jäljellä.
Kenelle?
Mä odottelen vielä silti 🎶💚
Kun ihastuu kollegaan ja hän vaihtaa työpaikkaa. Annat ruusun ja pyydät kahville.
Rakkautta päivääsi ihana. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Ajattele S. Me ollaan Raamatussa
Kukas sä siellä olet? Joku opetuslapsista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudas Iskariot 😗
Vierailija kirjoitti:
Koko Raamattu in kirjoitettu sillain että lopputulos on J ja S luottivat Luojaansa
💗
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mutta kuka sinä olet siellä?
Nyt mun kuuluu vissiin nauraa (nauraa).
Vierailija kirjoitti:
Laulujen laulu kirjassa Jesajan kirjassa Ilmestys kirjassa 1.Mooseksen kirjassa Sakarjan kirjassa.....!!!!
Milleen silleen?
Vierailija kirjoitti:
Koko Raamattu in kirjoitettu sillain että lopputulos on J ja S luottivat Luojaansa
Kuka J?
Joel?
Kuuntelen sateen ropinaa ja mietin sua KH.
Kaipaan miestä joka näyttää jumalaiselta, vaikkei olekaan Raamatun hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, harhauduin jo ajattelemaan seitsemää veljestä ja Vahhteramäen Eemeliä ja Narniaa ja Alicea ja ja ja.
Onkohan mulla ylivilkkaushärö? Alkanut tuntumaan siltä ja koko ajan vaan pahenee. Pelekään jo polliisia ja mitä tästä seuraa. Vaan saanko seuraa tai apua. Mis laatikkoleuka- kirurgi- lentäjälähesitsekkin? Help!
Laittaisin heti paljon hedelmäpuita ja marjapensaita kasvamaan jos ois omat tilukset
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin heti paljon hedelmäpuita ja marjapensaita kasvamaan jos ois omat tilukset
Ja sitten tuskailisit sadon kanssa. Mihin kaiken saa mahtumaan ja kuka ne syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tuskailisit sadon kanssa. Mihin kaiken saa mahtumaan ja kuka ne syö.
Voi olla, soittaisin kaikki sukulaiset läpi tulkaa keräämään ylimääräset itellenne😄
Aika tehdä jo jotain eikä vaan miettiä?
Toivon, että meidän kaikkien toiveet toteutuu!
Tietysti kaivattuni toiveet etenkin. 🍀