Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle jos sulla on jotain huolia..
Kyllä minulla on, kiitos kysymästä😩Isoin huoli on meidän välit, esteet ja onko niille tapahtumassa mitään. Huolettaa tosi paljon. 😥
Mikä on sun mielestä isoin este? Tällä hetkellä
Uskalluksen puute 😰
Oletko sydis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on, kiitos kysymästä😩Isoin huoli on meidän välit, esteet ja onko niille tapahtumassa mitään. Huolettaa tosi paljon. 😥
Uskalluksen puute 😰
Entä susta?
En tiedä, yksi ainakin se ettei voi kaksin niin jutella, ek voi sitten vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia aidosti oikein
Voimme nähdä jossain ulkoilun merkeissä, sellaisessa paikassa missä ei ole muita?
Se sopis
Itselleni esim. pariutuminen ei ole aidosti tärkeää tai kovin kiinnostavaa, niin on varaa tuhluroida aikaa täällä, vaikka huonoa ajankäyttöähän tämä joka tapauksessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin markkinoilla. Näin naisen, johon olin ihastunut peruskoulussa. Nätti hän oli yhä. "Miten tunnistit minut", hän kysyi. En kehdannut sanoa, että tietysti tunnistan ihastukseni. En ollut nähnyt häntä ainakaan 20:een vuoteen. Hoikka ja kaunis yhä. Juteltiin tovi. Huomasin hänen vilkuilevan minua myöhemmin kojujen takaa. Valitettavasti on jo liian myöhäistä. Haluan lapsia ja hän on minua kaksi vuotta vanhempi ja pitäisi löytää nainen, joka on huomattavasti itseäni nuorempi. Aina tulee oikeat ihmiset väärään aikaan vastaan. Kymmenen vuotta sitten olisin heti kysynyt häntä treffeille, nyt vain annoin mielen vaeltaa hetken nuoruusmuistoissa.
Minkä ikäinen olet?
Ap on näitä ikuista nuoruutta viettäneitä miehiä, jotka liian vanhana herää huomaamaan lastentekoiän menneen ohitse.
Aina on lattarit/Aasia/itä-eurooppa, mutta AP:lle ei taida kelvata (joskus suosittelin hänelle nuita vaihtoehtoja, mutta ei halunnut ulkomaalaista)
Ei ole keltakuumetta. En pidä aasialaisia yleisesti ottaen puoleensavetävän näköisenä. Eikä kiinnosta elättää jonkun thaikun koko sukua.
Mitä tulee lattareihin, niin tiedän yhden kaverin, joka on seurustellut kolmen eteläamerikkalaisen naisen kanssa. Kaikki olivat hulluja. Eräs sukulainen oli naimisissa brassinaisen kanssa. Niin sekopää, että hänen piti useasti soittaa poliisi laittamaan riehuva nainen rautoihin. Koulukaverin isoveli oli naimisissa argentiinalaisen naisen kanssa. Sekin oli väkivaltainen ja hakkasi kilttimiestä niin paljon, että hänen suomalaisten sukulaisten piti mennä väliin. Ei todellakaan kiinnosta mitkään lattarisekopäät! Puolta tusinaa hullua kohtaan tiedän vain yhden onnellisen parin, jossa eteläamerikkalainen nainen ei vaikuta sekopäältä.
No mikä vika jossain itä-eurooppalaisessa? Joku sellainen rauhallinen maalaisnainen joka arvostaa vakaata elämää?
Tai sitten lasket rimaa suomalaisten suhteen ja hyväksyt, ettei se nuorempi nainen ole yhtä nätti/kiinnostava/syvällinen tms. kuin ne nuoruuden ihastuksesi. Joku sellainen ihan jees.Täällä ei oikeasti kannata käydä jos pariutuminen ja lisääntyminen on tärkeää, täällä tuhrautuu aivan turhaan aikaa hukkaan ja pahimmillaan vielä mieli kieroutuu.
Nyt on kesä ja suomalaiset sosiaalisimmillaan, tsemppiä etsintään!Samaa mieltä. Ap:nä lähtisin jo heti tänä viikonloppuna äitiehdokkaan etsimisreissulle. Yökerhoihin ym.
Aion kyllä osallistua tänä viikonloppuna kesätapahtumaan, johon tulee lähes 10 000 kävijää. Sieltä tuskin kuitenkaan naista löytyy.
Nopea asennemuutos. Lupaa yrittää vähintään kahtakymmentä naista.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Vierailija kirjoitti:
Joo, o on siitä nyt vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa lisää, pohditaan sitten yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalluksen puute 😰
Oletko sydis?
Mitäpä lottoat. Uusi päivä, uudet kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Talo ym on yhteistä?
Terveisiä, toivottavasti elät hyvää elämää.
Minä yritän, mutta usko horjuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Ei paljasteta henkilöllisyyksiä, meidän kahden välistä. 👍
Vierailija kirjoitti:
just 2 of us.
Just 2 of us.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo ym on yhteistä?
Juuri näin: talo, mökki, isompi vene(tuttu möi juuri 100 000€:lla oman veneensä) jne. Erossa Ei jää venettä, ei mökkiä ja velkainen talokin menee kokonaan. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo ym on yhteistä?
Tunnet syvää kiintymystä puolisoa kohtaan, joskus on parempia aikoja ja rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
just 2 of us.
Se olisi parasta, mitä ajatella saattaa. Tehdä kivoja asioita yhdessä
Tietäjät tietää, mitä tietää.
Laitoinkohan minä sen 💓 estoon, en muista.