Tokmannin vaatevalikoima
Mitä tapahtui Tokmannin vaatevalikoimalle? Se on tänä vuonna surkeampi kuin ikinä.
Tarjoustalon aikoihin oli ihan siedettävä. Välillä oli joitain Syrupin kivoja vaatteita lähivuosina, mutta nekin ovat kadonneet.
Hirveitä tätiriepuja kamalilla kuoseilla.
Kommentit (37)
Se taitaa ollakin Sirup Copenhagen eikä yyllä.
Siellä on sisäänostaja löytänyt paremman duunin ja otettu halvempi tilalle.
Vielä on käytössä joitakin Tokmannilta vuosia sitten ostettuja vaatteita, mutta jokin muutos siellä on tapahtunut. Pitkään aikaan ei valikoimassa ole ollut muita kuin omituisia kuoseja ja vaatemalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on käytössä joitakin Tokmannilta vuosia sitten ostettuja vaatteita, mutta jokin muutos siellä on tapahtunut. Pitkään aikaan ei valikoimassa ole ollut muita kuin omituisia kuoseja ja vaatemalleja.
Just noita räikeitä kuoseja sekä omituisen mallisia vaatteita ihmettelen itsekin. Paidat ovat kuin laatikoita tai levenevät helmaan. Housut istuvat huonosti. Ei sovi mun kauneudentajuun sitten millään. Miksei osa vaatteista voisi olla ns. normaaleja? Mieluummin olen ilman kuin ostan noita vieläpä huonolaatuisia vaatteita.
Sukat liian kireitä. Tarvittaisi kiristämätöntä sukkaa enemmän joka ei pyöri silti jalassa. Samoin kevyet tuubihuivit ja erilaiset kevyet pipot olisi tarpeen, sekä lämpimät joista ei tuule läpi. Villatakkia ja paitaa.
Miksi suomalaisille tyrkytetään räikeitä kuoseja? Ja vielä rumia kuoseja.
Ohuet läpikuultavat kankaat vaatteissa, mekot ja paidat on joko liian paljastavia leikkaukseltaan, tai sitten kuosi on kammottava ja vaatteen malli muuten sopimaton.
Oikeastiko joku ostaa vaatteita Tokmannilta? Mä ostin joskus Tarjoustalosta nuorempana mutta siellä myytiin tavismerkkejä muutenkin. Kuten tuttaa ja reimaa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku ostaa vaatteita Tokmannilta? Mä ostin joskus Tarjoustalosta nuorempana mutta siellä myytiin tavismerkkejä muutenkin. Kuten tuttaa ja reimaa lapsille.
Ei sieltä nykyisin juuri osta, mutta tulee katsottua valikoimaa ohi kulkiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä en edes käy koskaan siellä kun siellä ei ole mitään mitä ostaisin.
Löysin kerrasta passelit farkut Tokmannilta tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla myydään aika paljon kaikkea muutakin, hyödyllistä.
Tällä viikolla ostin Sloggi paketin (3kpl/10€) mutta en edes muista koska sitä ennen olen jotain vaatetta sieltä ostanut. T-paitoja katselin, mutta värit ei olleet mieleeni.
Käykö joku Tokmannilla vaateostoksilla, ei kyllä tulisi ihan heti mieleeni ?
Miksi kesämekkoja ja vaatteita on niin paljon mustana? Joko on räikeitä, tai mustia.
Prismassa kanssa kauhean synkkiä rytkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käytä pyykinpesu- ja konetiskiaineita tai vessa- ja talouspaperia?
Olen syksyisin ostanut Tokmannilta kesävaatteita 2-6 eurolla. Käyttöön ne voivat tulla talvella etelän lomilla tai seuraavana kesänä. Jotkut uudet alevaatteet, joissa on ruma leikkaus, käytän kankaina ja ompelen niistä uutta vaatetta.
Kuoseja ihmettelen minäkin.