Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Tule luokseni Janne. Rakastan sinua vilpittömästi ja aidosti. Vaimosi ei sitä osaa tehdä. T. Tiia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit ekoilla treffeillä unelmiesi kumppaniehdokkaan kanssa? 😻
Riippuu siitä, kuinka hyvin tunnettaisi entuudestaan. Jos olisi täysin tuttu jo, niin kutsuisin kotiini kahville. Jos tuntemattomampi, mentäisi kävelylle merenrantaan tai johonkin museoon tms, säästä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Lahti.
Pimeässä on hyvä vaeltaa. 😍
Kuljin just teinipojan ohi, jolla luki isolla selässä now or never, lähettääkö jokk viestejä 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle väkevä halaus maanantaiaamuun.
Väkevä halaus maanantai-iltaan.
Adjektiivit on tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuljin just teinipojan ohi, jolla luki isolla selässä now or never, lähettääkö jokk viestejä 😄
Asennetta 🦾
Kokemuksia, piirejä ja dynamiikoita on monenlaisia. Olen tottunut lempeisiin ja huolehtiviin miehiin, ei kiinnosta kovat ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle väkevä halaus maanantaiaamuun.
Väkevä halaus maanantai-iltaan.
Adjektiivit on tärkeitä.
Tärkeys on tärkeämpää
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin, miksi tämä meni näin. En varmaan näe sinua enää koskaan.
Höpsis. Näet halutessasi. Älä sure.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nimenomaan haluaisi heti jutella kun olisin paniikissa, niin joku leffa olisi hyvä vain totutella siihen että on sen ihmisen vieressä, kun siellä kuuluukin olla hiljaa. Sitten sen jälkeen voi jutella siitä leffasta jotain.
Anna meitsi hoitaa, teitsi voi panikoida rauhassa. Kyllä se siitä sitten rauhoittuu.
Hyvää yötä liian suloiselle naiselle.
Mussukka, missä olet? Katoat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta lämmintä halausta lisää ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani 💘
Kiitos. 💕 Hyvää yötä myös sulle, lisättynä lämpimillä halauksilla ja suukoilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mussukka, missä olet? Katoat koko ajan.
Täällähän minä ihanana itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin tylsä mies, että mieleen tulee autoajelu ja kahvilla käynti.
Naisena mä suostuisin menemään ekoilla treffeillä autoajelulle jonkun tuntemattoman miehen kanssa ainoastaan siinä tapauksessa, jos mulla olisi krav magassa musta vyö.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia, piirejä ja dynamiikoita on monenlaisia. Olen tottunut lempeisiin ja huolehtiviin miehiin, ei kiinnosta kovat ollenkaan.
Olen tottunut avoimiin ja estottomiin naisiin, jotka osaavat avata suunsa ja sanoa asiat suoraan, jotka tietävät mitä haluavat, osaavat ilmaista sen ja toimivat sen mukaan. Ei kiinnosta sulkeutuneet, estoiset ja itsensä kanssa hukassa olevat oikuttelijat yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kahvit, autoajelulle. Ehkä voisin kaivattuni kutsua kotiini, tuskin hänestä mitään ongelmaa tulisi. Kiltti, asiallinen mies😍
Ei missään nimessä elokuviin kun ne niin harvoin edes jaksaa kiinnostaa.
Rakas kultsipuppelini! Kaipaan sinua niin paljon että kastelen kyynelilläni kaikki parvekekukat.