Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit ekoilla treffeillä unelmiesi kumppaniehdokkaan kanssa? 😻
Ujostelisin vaan niin pirusti, että en tekis mitään muuta ku kässehtisin sen oloisena messissä, että oon ns. messissä enkä ihan pihalla
Ihana, söpöä! 😻
Viritetty samalle taajuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Tylsästi lähtisin mielelläni vaikka kahville. Koska kaikista eniten haluan keskustella hänen kanssaan. Toki kävelytreffit voisi olla myös tai jotain toiminnallisempaa. Mutta esim. elokuviin en lähtisi ekoille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ollaa
Vierailija kirjoitti:
OMG. Jännittävä ajatus!
Pääsenköhän mä koskaan sun kainaloon? Tietäisinpä mitä oikeasti ajattelet. On niin ristiriitaista tekemisesi toisinaan. Helpottaisi kun vain tietäisin, miten asiat on ja mitä voi edes toivoa. Halaus iltaasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsästi lähtisin mielelläni vaikka kahville. Koska kaikista eniten haluan keskustella hänen kanssaan. Toki kävelytreffit voisi olla myös tai jotain toiminnallisempaa. Mutta esim. elokuviin en lähtisi ekoille treffeille.
Sama! Ei ekoilla leffaan, ei pysty jutteleen. 😻
Mä voisin mennä elokuviin jos siellä pidettäis kädestä pimeydessä, ja leffa ois sopiva eli ei aiheuttaisi liikaa reaktioita (esim. nyt kävin katsomassa Pieni Merenneito ja liikutuin ja itkin monessa kohtaa, perse ei pysy penkissä kun musiikki tulee eli pakko jammailla jne eli olisi vähän joko haastavaa tai kiusallista jos eläytyisin jonkun uuden tyypin vieressä siellä tuohon malliin - tai sitten se kokemus olisi vajaa, kun en uskaltaisi eläytyä ja olisin vaan jäykkänä sillee "heh")
Voisin lähteä leffaan, jos hän ottaisi poskeen ja itse sormettelisin häntä siinä samalla.
Henna, oot ihana ja minulla on ikävä sinua. Eläydyt kaikkeen, juuri kuten minä toivon. Ilmeet, mikroilmeet ja kaikki sinussa jostain syystä viehättää. Harmi, että ei ole seuraavaa yhteistä keikkaa buukattu. Menee taas liian pitkään, ennen kuin näen sinut seuraavan kerran. Laittaisit jotain.
Vierailija kirjoitti:
Hieno biisi Olavi Uusivirralta. Kiitos valitsijalle. Kuuntelin alusta loppuun.
Eipä kestä! Bongasin Suskin Kissankehto musiikki podcastista. Alkuperäinenhän tosin on tämä, mutta kyllä Olavinkin versio on hyvä: https://youtu.be/HFiABo45GQQ
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin kuuma että maastopalo on pelkästään ajan kysymys.
niin, et kestäisi hetkeäkään vaatteet päällä lähelläni :>
Minä en nimenomaan haluaisi heti jutella kun olisin paniikissa, niin joku leffa olisi hyvä vain totutella siihen että on sen ihmisen vieressä, kun siellä kuuluukin olla hiljaa. Sitten sen jälkeen voi jutella siitä leffasta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suretkohan sinä?
Huolia ja arpia, koko aikuisiän ollut. Käsittelen niitä omalla tavallani, surkutteluseuraa en kaipaa. Elämässä on valoisia puoliakin, kun opettelee katsomaan.
Mä epäilen, että kaivatussani on jonkinlainen syvä haava. Niin on minussakin, eikä sitä ihan jokainen näe. Tietäisinpä miten kommunikoida hänelle, että minun kanssani hänellä on lupa olla juuri niin heikko tai vahva kuin milloinkin tuntuu.
Kauniisti ajateltu. Läsnäolo on parasta, olla aivan lähellä ja avautua toinen toisilleen. Joskus puhekin on vaan turhaa. Lupa tuntea turvallisessa seurassa on tärkeä. Rakkautta teille!
On pelottavaa olla haavoittuvainen toisen edessä. Mut sekin on helpompaa jos sen voi tehdä toisen kanssa yhdessä.
Sivunainen, vaitonainen) minusta se ei ole ollenkaan pelottavaa. Se avaa enemmän yhteyttä ihmisten välillä.
Enemmän pelottaa nuo lukuisat miehet, jotka parveilevat ympärillä ties mitä tarkoitusperiä mielessään. Ähky tullut, ei jaksa vastata kaikille. Vain muutamalle viestin.
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta lämmintä halausta lisää ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani 💘
Ikävä aurinkoista persoonaasi ja silmäniloa tuovaa kauneuttasi. Hellisin ja rakastelisin kanssasi koska vaan.
Wow tosta meni pikku kettu tien yli ihan vierestä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin tylsä mies, että mieleen tulee autoajelu ja kahvilla käynti.
Kiitos. 💕🤗😘