Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Mussukka, missä olet? Katoat koko ajan.
Tämä oli minulle. Sanoit mua mussukaksi 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta lämmintä halausta lisää ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani 💘Kiitos. 💕 Hyvää yötä myös sulle, lisättynä lämpimillä halauksilla ja suukoilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 🤗🤗😘😘
On "vähän" ikävä sua 💕
Yösuudelma ja halaus sinulle, rakas. Olet ajatuksissani. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Ikävä, sen vain tulin sanomaan. Yrittänyt pitää sut poissa mielestä, osittain onnistunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia, piirejä ja dynamiikoita on monenlaisia. Olen tottunut lempeisiin ja huolehtiviin miehiin, ei kiinnosta kovat ollenkaan.
Olen tottunut avoimiin ja estottomiin naisiin, jotka osaavat avata suunsa ja sanoa asiat suoraan, jotka tietävät mitä haluavat, osaavat ilmaista sen ja toimivat sen mukaan. Ei kiinnosta sulkeutuneet, estoiset ja itsensä kanssa hukassa olevat oikuttelijat yhtään.
En mä oo itseni kanssa hukassa tai mitenkään oikuttelija, mutta eihän kaikenlaisilla synkkaa vaan just on vähän eri tyyppisiä porukoita ja dynamiikoita eri ihmistenkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit ekoilla treffeillä unelmiesi kumppaniehdokkaan kanssa? 😻
Lapsia.
Parrakkaalle, sun hymy sai kyllä sellaiset roihut aikaan. 😊🔥
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, sen vain tulin sanomaan. Yrittänyt pitää sut poissa mielestä, osittain onnistunut
Minä ajattelen sinua sitä enemmän, mitä vähemmän nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvin?
Ei ole, koska menetän hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko olen siinä tilanteessa, että kiinnostuneita on useampia. Tiedätte sitten, etten ole kenenkään suuntaan tekemässä mitään, ennen kuin jotkut poistuu kuvioista.
Ei kukaan odota sun tekevän mitään. Et oo vaimomatskua.
Palstainceleillä meni tunteisiin. Sori poijjat. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit ekoilla treffeillä unelmiesi kumppaniehdokkaan kanssa? 😻
Kahvit, autoajelulle. Ehkä voisin kaivattuni kutsua kotiini, tuskin hänestä mitään ongelmaa tulisi. Kiltti, asiallinen mies😍
Ei missään nimessä elokuviin kun ne niin harvoin edes jaksaa kiinnostaa.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivattusi etunimen kolmas ja sukunimen neljäs kirjain!
Sama vastaus kuin "kaivatun/kaipaajan etunimien kolmas" kyselyyn.
Kalamies
Mitä vastasit? 😁
Kauniita unia käsittämättömän kauniille H-naiselle
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle, sun hymy sai kyllä sellaiset roihut aikaan. 😊🔥
Joo, huomaan sen sinusta ja roihuaminen on molemminpuolista. Harmi, että olet naimisissa.
Kun sais vielä kerran olla kauniin naisen haluama. Edellisestä kerrasta on jo niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Monta lämmintä halausta lisää ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani 💘Kiitos. 💕 Hyvää yötä myös sulle, lisättynä lämpimillä halauksilla ja suukoilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 🤗🤗😘😘
On "vähän" ikävä sua 💕
"Vähän" sama sua, 💕
Haluaisin sanoa kaivatulleni, että pehmustan uneni tyynyt hänen kuvillaan kunnes saan tehdä hänestä itsestään tyynyn.
Taasko olen siinä tilanteessa, että kiinnostuneita on useampia. Tiedätte sitten, etten ole kenenkään suuntaan tekemässä mitään, ennen kuin jotkut poistuu kuvioista.