Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko minut kotikissaksesi? 😸
Vois kokeilla
Kaipaan tyyppiä, joka viesti:
"Toivottavasti et halua mitään."
Haluan mä. Edelleen.
Sulle. 💕Lämpöisiä halauksia ja pieniä lentosuukkosia pilvin pimein. 🤗🤗🤗🤗💕
😘😘😘😘
Yllä olevista viesteistä tuli mieleen, että se tajuttoman seksikäs mies on siitä harvinainen, että tulee eroottista kuvastoa päähän vaikken ole koskaan ollut sen iholla! Katsellut vain silmiin ja tulee sellainen tu tum tu tum tu tum kehoon ja värinöi vaan sikana ja sitten kotona hirvee kiima päällä ja fantasiat mielessä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyny lopettaa. Sori siitä.
En minäkää
Ei voi niin mitään kun ei pystynytkään vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllä olevista viesteistä tuli mieleen, että se tajuttoman seksikäs mies on siitä harvinainen, että tulee eroottista kuvastoa päähän vaikken ole koskaan ollut sen iholla! Katsellut vain silmiin ja tulee sellainen tu tum tu tum tu tum kehoon ja värinöi vaan sikana ja sitten kotona hirvee kiima päällä ja fantasiat mielessä. Huh.
Kai hän rikastu, pitkä, tumma ja komea?
Pitkä tumma komea kyllä (tosin tummuus ja pituus ei ole minulle mitenkään tärkeitä piirteitä, komeus ei ole sidoksissa väriin tai pituuteen), mutta rikas tuskin
Itse asiassa pituus on enempi miinus kuin plussa, mutta jos on seksikäs niin ei pituus siinä paina :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaleva.fi/erotiikalle-omistettu-piilopirtti-houkuttelee-par…
Koska mennään?
Heti kun ihastus varaa sen ja laittaa kutsun irl
Pikkubroidille terveisiä, olet rakas ja kaikki on minulla hyvin. 😻🤳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kammottava päivä takana. Huh!
Mitä tapahtui?
Mistähän sitä aloittaisi.. Ehkä en edes aloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mennään?
Ei ollut kuvia, mutta olenpa nyt googlettanut sellaisillakin hakusanoilla kuin "erotiikkamökki Oulu"
Joo ei. En tosiaan lähde mihinkään piilopirttiin, jossa on ties missä kaikkien eritteitä. Mullehan tuli kammo jo siitä, kun Sukula kulki hotelleissa ja valoilla katsoi missä on likaa. Kivoja roiskeita sängyissä ja muualla. Saatikka kaukosäätimissä. Sivusta.
Sapettaa, etten päässyt luoksesi. Enemmän kuin mitään muuta juuri sitä olisin halunnut. En pääse koskaan tuntemaan sinua enkä kuulemaan mielesi liikkeistä tai ajatuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mennään?
Ei ollut kuvia, mutta olenpa nyt googlettanut sellaisillakin hakusanoilla kuin "erotiikkamökki Oulu"
Joo ei. En tosiaan lähde mihinkään piilopirttiin, jossa on ties missä kaikkien eritteitä. Mullehan tuli kammo jo siitä, kun Sukula kulki hotelleissa ja valoilla katsoi missä on likaa. Kivoja roiskeita sängyissä ja muualla. Saatikka kaukosäätimissä. Sivusta.
Joo katsoin kans nuita kuvia, että a) ei oo mun makuun kyllä mitenkään sexy sisustus ja b) en halua mihinkään toisten käyttämään seksiluolaan :S
Mutta kiva niille joille sopii, suhtaudun positiivisesti en nyrpistele tälle asialle.
Ottaisitko minut kotikissaksesi? 😸