Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Tekisi mieli tunnustaa, että pidän susta. Mutta jos en sen jälkeen saisikaan enää nauttia susta ja sun silmistä. Jos alkaisit välttelemään mua. Se pelottaa.
Meillä olisi kaunista ja hyvää, onnea syvää.
Kärpänen surisee ikkunassa, on ilta ja minä ajattelen sinua.
Olipa tänään aamulla hyvä fiilis autolla ajellessa. Aurinko paistoi, radiossa soi Scorpions - No one like you.
Ajatuksissani sinä unelmieni nainen 💕
Ihana voitaisko mitenkään nähdä huomenna? Se voi olla elämämme viimeinen mahdollisuus nähdä. Yks hali ja hyvästit. Hommalle olisi hyvä saada viimeinen stoppi. Ei tästä kaipauksesta muuten näytä pääsevän eroon.
Kaivatulle iltahalaus ja suukot!
Kirjojen sivuilla satua ja tarinaa, elävässä elämässä satua ja tarinaa, unessa satua ja tarinaa, todentuntuista satua ja tarinaa, nipistä mua, kaipaan sua.
Voisitko mies nyt tulla elämääni ja viettää aikaa kanssani. Minun ei tarvitsisi potkia koko ajan noita sinun kilpakosijoita mun elämästä pois.
Kiitos💞
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua hulluna.
Ai kun söpöö kaivata hulluna. Toivottavasti kaivattusi tykkää hulluista.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli tunnustaa, että pidän susta. Mutta jos en sen jälkeen saisikaan enää nauttia susta ja sun silmistä. Jos alkaisit välttelemään mua. Se pelottaa.
Tein virheen ja kerroin. Ehkä vieläkin voisin katsella ja hymyillä. Hän oli mun ilo. Sivusta.
Kaipaan ihmistä, joka katsoi kauniisti silmiini ja sanoi, että hän ymmärtää minua. Siinä hetkessä kohosin kymmenen senttiä maan pinnan yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihana voitaisko mitenkään nähdä huomenna? Se voi olla elämämme viimeinen mahdollisuus nähdä. Yks hali ja hyvästit. Hommalle olisi hyvä saada viimeinen stoppi. Ei tästä kaipauksesta muuten näytä pääsevän eroon.
Sopii. Tiedä sitten toimiiko, mut ainakin ois yritetty.
Sama paikka ja aika kuin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle iltahalaus ja suukot!
Samoin sulle. Molempia
paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Tiedä sitten toimiiko, mut ainakin ois yritetty.
Sama paikka ja aika kuin viimeksi?
Sehän vaatisi sinulta uskaliaisuutta. Tarvisi nimittäin tulla koputteleen työhuoneeni ovea. Jos ei punainen valo pala, niin otan vastaan mielelläni. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Suretkohan sinä?
Huolia ja arpia, koko aikuisiän ollut. Käsittelen niitä omalla tavallani, surkutteluseuraa en kaipaa. Elämässä on valoisia puoliakin, kun opettelee katsomaan.
On vähän ikävä sua 💕