Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt valehtelemaan kaikille elämässäsi, etenkin miehellesi?
Mites sinä vaimollesi? Joo, tuskaa on. Siinäkin meillä on taas yhteistä.
JS, pääni luoma kuvitelma susta on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu nyt? Haluaisin kuulla ajatuksiasi.
No, mulla alko ainakin äsken soimaan korvat.
Eiks se tarkoita, et joku/jotkut ajattelee pahaa?
Mulla soi korvat nykyisin tiuhaan tahtiin ja pitkään.Oon muuten kuullut ton sanonnan joskus lapsena! Tuliko mieleen pahoja ajatuksia vai tuliko mitään?
Joo, niin minäkin. Oikein sitten muistin.
Pahoja ajatuksia? Ei mulle vaan lähinnä tunne, et jollekin tuli mua kohtaan.
No, sellainen tunne tuli, et saatan tietää ajattelijat.
Tää on tällästä tavallaan "hauskaa' arvailua.
Kuuntele tarkasti ja koska tiedät että miten asiasi ovat itselläsi niin sovella niihin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan sääli, ettei tunteet kohtaa samalla tasolla, koska siitä myös tietää, ettei ne tule ikinä kohtaamaan. Turha edes haaveilla.
Tämä palstahaaveilu nyt ei ole edes mitään oikeaa haaveilua. Tämä on vain tällaista ajankulua ja hupia. Ihastukset ovat mitä ovat, mutta eivät ne estä toimintaa millään muotoa, jos joku toinen tulee vastaan. Siinä ei kaipaukset paina mitään, jos seksiä on tarjolla joltain toiselta. Eihän yksipuolisen ihastuksen pidä antaa estää itseä elämästä ja nauttimasta. Toki haluaisin panna vaikkapa Scarlett Johanssonia, mutta en jätä ketään panematta sen vuoksi, etten pääse Scarlettin kanssa touhuamaan. Sama pätee toki kaikkiin muihinkin ihastuksiin ja kaipaamisiin.
Tuntuu olevan sulle helppoa. Ajattelen asioita eri päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu nyt? Haluaisin kuulla ajatuksiasi.
No, mulla alko ainakin äsken soimaan korvat.
Eiks se tarkoita, et joku/jotkut ajattelee pahaa?
Mulla soi korvat nykyisin tiuhaan tahtiin ja pitkään.Oon muuten kuullut ton sanonnan joskus lapsena! Tuliko mieleen pahoja ajatuksia vai tuliko mitään?
Joo, niin minäkin. Oikein sitten muistin.
Pahoja ajatuksia? Ei mulle vaan lähinnä tunne, et jollekin tuli mua kohtaan.
No, sellainen tunne tuli, et saatan tietää ajattelijat.
Tää on tällästä tavallaan "hauskaa' arvailua.Kuuntele tarkasti ja koska tiedät että miten asiasi ovat itselläsi niin sovella niihin. 👍
Kiitos neuvosta. Sen teen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta valehdella. Molemmat tietää missä mennään. Minä en rakasta häntä eikä hän minua. Talous jaetaan niin pitkään kun on pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole varsinaisesti koskaan kysynyt olenko ihastunut työkaveriini. Eikä ihastukseni kuitenkaan johda mitenkään. Joten miksi alkaa avautumaan ihastuksestani koskaan yhtään kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TS🌹
Mun etunimien alkukirjaimet, joten omin. Kiitos vaan tulppaanista!
🌷 = tulppaani
🌹 = ruusu
Mä tosissaan rakastuin suhun.
Vielä treenata pitäisi, ja kaivannut olen ma.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan sääli, ettei tunteet kohtaa samalla tasolla, koska siitä myös tietää, ettei ne tule ikinä kohtaamaan. Turha edes haaveilla.
Tämä palstahaaveilu nyt ei ole edes mitään oikeaa haaveilua. Tämä on vain tällaista ajankulua ja hupia. Ihastukset ovat mitä ovat, mutta eivät ne estä toimintaa millään muotoa, jos joku toinen tulee vastaan. Siinä ei kaipaukset paina mitään, jos seksiä on tarjolla joltain toiselta. Eihän yksipuolisen ihastuksen pidä antaa estää itseä elämästä ja nauttimasta. Toki haluaisin panna vaikkapa Scarlett Johanssonia, mutta en jätä ketään panematta sen vuoksi, etten pääse Scarlettin kanssa touhuamaan. Sama pätee toki kaikkiin muihinkin ihastuksiin ja kaipaamisiin.
Joo ei todellakaan pidä jättää omaa elämää elämättä sen vuoksi, että on yksipuoliset tunteet jotain tyyppiä kohtaan.
Minä luin vanhoja juttujani ja sieltä selvisi, että olen laittanut yhdelle ihanalle vanhalle tutulle viestiä silloin kun olen saanut tietää ettei kaivattua kiinnosta ja on jonkun toisen kanssa, ja tuo vanha tuttu sitten tullut "hoitamaan", kehunut maasta taivaisiin ja nuollut pahan olon pois.
Tulin vain tyytyväiseksi kun luin ja muistin nuo jutut, etten ole ollut aivan niin luuseri mitä luulin - etten ole pelkästään vollottanut yksinäni jossain sängyn pohjalla vaan olen osannut laittaa oikealle ihmiselle viestiä, että on tosi paha olo enkä kestä olla, ja pyrkinyt hakemaan jotain muuta hyvää oloa sitten siihen hetkeen.
Vauvapalstalle tuleminen oli kyllä mun kohdalla aika vikatikki ja liian voimakkaaseen jumiutumiseen vievä "harraste".. ja ylipäätään koko kaivatun tapaaminen oli näin jälkikäteen ajateltuna suuri virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole varsinaisesti koskaan kysynyt olenko ihastunut työkaveriini. Eikä ihastukseni kuitenkaan johda mitenkään. Joten miksi alkaa avautumaan ihastuksestani koskaan yhtään kellekään.
Kuuntelin kaupassa käydessä kun reilusti keski- ikäinen pariskunta (?) keskusteli ja laski kovaan ääneen miten paljon kumpikin on satsannut rahallisesti ostoskärryyn. Ihan pahaa teki. Onneksi ei pitkän liiton aikana tarvinnut olla sellaista vääntöä. Veisi voimat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kaupassa käydessä kun reilusti keski- ikäinen pariskunta (?) keskusteli ja laski kovaan ääneen miten paljon kumpikin on satsannut rahallisesti ostoskärryyn. Ihan pahaa teki. Onneksi ei pitkän liiton aikana tarvinnut olla sellaista vääntöä. Veisi voimat.
Tuo on kyllä uskomatonta. Avoparilla oli omat ostokset kassalla ja riidellään siitä kumpi maksaa suolakurkut..ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kenkää. sivusta