Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Jatkogallup: onko kaivatulla tyylitajua sisustuksen suhteen, mitä arvelet?
Ei. Hänellä on kaikkea epäyhteensopivaa, halpaa ja haalittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sedällä olis liitua, niin setä piirtäisi mammoista muotokuvat ja mammat hykertelisivät onnesta ja liikutuksesta.
Oh goodness, velipoika on edelfelt-tason maalari. Enkä edes liioittele. Itsekin toki osaan piirtää mutta se vaatii huomattavasti enemmän keskittymistä.
mitä piirrät?
Nyt en oo piirtänyt aikoihin oikein mitään, mutta periaatteessa mitä vaan. Oon kyl miettiny pitäiskö alottaa öljyvärimaalaus, tykkään siitä jäljestä, sellanen pehmeä.
kuulostaa kivalta ajatukselta. mäkin oon tykännyt maalaamisesta. se on hieman erilaisempaa kuin piirtäminen ja enemmän mun juttuni. maalaaminen kinnostaa tulevassa myös kun on enemmän aikaa omille jutuilleni. tsemppiä!
Televisio
🔼 Joka päivä jotain
🔽 Ei välttämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sedällä olis liitua, niin setä piirtäisi mammoista muotokuvat ja mammat hykertelisivät onnesta ja liikutuksesta.
Oh goodness, velipoika on edelfelt-tason maalari. Enkä edes liioittele. Itsekin toki osaan piirtää mutta se vaatii huomattavasti enemmän keskittymistä.
Kaveri on kyllä aika taikuri, vaikken taiteesta sen kummemmin mitään ymmärräkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo, että minä, mutta mulla on käynytkin vieras viimeksi keväällä 2013 ja sekin oli anoppi. Ei siis osu. Ja kyllä vuosi on oikein yli 10v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.
Pakko minunkin myöntää että vaikka itse Ralph Fiennes sanoisi että joko hän lähtee tai koirani niin ei auttaisi muu kuin kysyä että osaatko Ralph itse ulko-ovelle vai saatetaanko me sut ulos?
Mikä sattuma, jos Scarlett Johansson sanoisi, ettei ole valmis muuttamaan Hollywoodista minun luokseni, niin sanoisin, että ei tämä meidän juttu taida toimia, voit pakata Oscarisi ja osaat varmaan itse takaisin yksityisjettiisi.
Mistä roolista Johanssonilla on muka Oscar?? Eri
Olet oikeassa. Muistelin, että olis saanut pystin Lost in Translationista, mutta ei hän ole voittanut vaikka onkin ollut pari kertaa ehdolla, totta. I stand corrected.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, oletko ehdoton?
Kenen kulta olisin?
Mistä metallista pidät eniten?
Kupari puhuttelee eniten
Miksi juuri kupari?
Värinä kiehtoo, värin vaihtuminen olosuhteiden mukaan, hyvä sähkön ja lämmönjohtokyky, hyvä muokkautuvuus. Jalometalli.
Pidän selityksestä. Alkuperäinen.
Kiva 😌 jatkan vielä sen verran, että tärkein selitys on kuitenkin se, että kuparin lyhenne on CU ja se = see you minkä voisin suunnata kaivatulleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo, että minä, mutta mulla on käynytkin vieras viimeksi keväällä 2013 ja sekin oli anoppi. Ei siis osu. Ja kyllä vuosi on oikein yli 10v sitten.
Ei, et sinä. Kaivatullani käy kyllä ihan säännöllisen usein vieraita.
Radio
🔼 joka päivä jotain
🔽 ei välttämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä piirrät?
Nyt en oo piirtänyt aikoihin oikein mitään, mutta periaatteessa mitä vaan. Oon kyl miettiny pitäiskö alottaa öljyvärimaalaus, tykkään siitä jäljestä, sellanen pehmeä.
Jos haluat haastaa itseäsi, kokeile akvarellimaalausta.
😏
🔼 joka päivä jotain
🔽 ei välttämätöntä
Haluun kattoa sun kanssa Yle Areenaa. Sitten voidaan lukea, ja sen jälkeen mennään moikkaamaan eläinvanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Televisio
🔼 Joka päivä jotain
🔽 Ei välttämätöntä
En katso pölhöpurkkia käytännössä lainkaan. En seuraa mitään sarjoja. Joskus harvoin katson jonkin leffan tai urheilua, jos on arvokisoja, olympialaisia tmv. Uutiset luen netistä. Toki voitais leffailtojakin pitää hänen kanssaan joskus. Se voi olla kivaakin rakkaan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluun kattoa sun kanssa Yle Areenaa. Sitten voidaan lukea, ja sen jälkeen mennään moikkaamaan eläinvanhuksia.
Tämmöinen olis mun unelmasuhde 👍
Aamulla taas uudet kujeet ja illalla vielä paremmat.
Vierailija kirjoitti:
😏
🔼 joka päivä jotain
🔽 ei välttämätöntä
Valitettavasti en ole käytettävissä vastaajaksi galluppeihin, joiden tekstiotsikko puuttuu.
Kyllä sä sen tiedät, että on molemminpuolista.