Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Tässä olen, yksin
Ei todellisuus ole sen huonompi paikka kuin pilvilinna
Vain erilainen
Kyllähän yksinolokin menettelee, mutta...Miksi sinä olet yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.
Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos toisella olisi karvainen lemmikki. Kysymykseen ohjasi lähinnä se, että siinä aiemmin oli juttua siitä, millaisia uhrauksia olisi valmis tekemään rakkauden puolesta jne. Itselläni on ollut vuosien varrella monenlaisia lemmikeitä. Ne ovat olleet aina rakkaita ja tärkeitä, mutta tietysti ihmiset menevät aina eläinten edelle. Jos minulla siis yhä olisi kissa tai koira ja parisuhde edellyttäisi luopumista lemmikistä, en epäröisi tehdä niin, vaikka se surullista olisikin.
T gallup-kysymyksen esittänyt
Kyllä taas tsirpuset teki tykö.
Olis muuten tarjolla naudan entrecote pihviä ja uusia perunoita, parsaa unohtamatta.
Etsin sinua kaikkialta. Sinua ei löydy. Ennen sinä tulit itse luokseni mennäksesi saman tien pois. Mutta olit siinä hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.
🥺💗 Miksi noin surullinen?
Suothan minulle sen
Etuoikeuden
Että tällä kertaa
Tähän kysymykseen
Vastaa en.
Gallup: Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.
🥺💗 Miksi noin surullinen?
Suothan minulle sen
Etuoikeuden
Että tällä kertaa
Tähän kysymykseen
Vastaa en.
Suon. Se on sun päätös.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.
Lämpöä ja lempeä piisaa.
Sulta lipsahti joskus:"Voi kulta!:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole luovuttanut enkä vaihtanut ihastuksen kohdetta. Enkä leiki sulla tai kalastele huomiota pönkittääkseni egoani tai mitään muutakaan. Olen ihan tosissani, mutta epäröin liikaa.
Mitä epäröit?
Tähän voisit kyllä vastata, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.
Pakko minunkin myöntää että vaikka itse Ralph Fiennes sanoisi että joko hän lähtee tai koirani niin ei auttaisi muu kuin kysyä että osaatko Ralph itse ulko-ovelle vai saatetaanko me sut ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vanhus söi viemärirakeita
Häh?
Ei nähdä. Kuvotan häntä. Estoa tulee maailman tappiin. Tuskin enää edes kaipaan, kai tää on vaan joku tapa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.
Huonoin puoleni yhteisasumisen kannalta olisi se, etten halua asua yhdessä kenenkään kanssa.
Paras puoleni olisi se, että tykkään siivoamisesta.
Kaivattu on luultavasti hyvinkin mukava asuinkumppani puolisolleen. Heillä tuntuu natsaavan ihan kaikki. Olen pelkästään iloinen tästä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisasujana tarvitsen omaa rauhaa ja tavarajärjestystä. Kaivattu on varmaan iltaisin paljon menossa, mutta vaatehuolto pelannee.
Näinhän siinä kävisi, perääntyisin vaikka en haluaisi perääntyä.