Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
4261/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulle voisi kertoa, että tykkään susta, kun kuitenkin säikähtäisit sitä. Jos kerron, niin lupaatko ettei mikään välillämme muutu? Siis pahemmaksi. Läheisemmäksi toki saa muuttua. 

Näinhän siinä kävisi, perääntyisin vaikka en haluaisi perääntyä.

Vierailija
4262/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙂🌴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olen, yksin

Ei todellisuus ole sen huonompi paikka kuin pilvilinna

Vain erilainen

Kyllähän yksinolokin menettelee, mutta...Miksi sinä olet yksin?

Vierailija
4264/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta.

Vierailija
4265/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)

En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.

Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos toisella olisi karvainen lemmikki. Kysymykseen ohjasi lähinnä se, että siinä aiemmin oli juttua siitä, millaisia uhrauksia olisi valmis tekemään rakkauden puolesta jne. Itselläni on ollut vuosien varrella monenlaisia lemmikeitä. Ne ovat olleet aina rakkaita ja tärkeitä, mutta tietysti ihmiset menevät aina eläinten edelle. Jos minulla siis yhä olisi kissa tai koira ja parisuhde edellyttäisi luopumista lemmikistä, en epäröisi tehdä niin, vaikka se surullista olisikin.

T gallup-kysymyksen esittänyt

Vierailija
4266/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua.

Vierailija
4267/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas tsirpuset teki tykö.

Olis muuten tarjolla naudan entrecote pihviä ja uusia perunoita, parsaa unohtamatta.

Vierailija
4268/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin sinua kaikkialta. Sinua ei löydy. Ennen sinä tulit itse luokseni mennäksesi saman tien pois. Mutta olit siinä hetken.

Vierailija
4269/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.

🥺💗 Miksi noin surullinen?

Suothan minulle sen

Etuoikeuden

Että tällä kertaa

Tähän kysymykseen

Vastaa en.

Vierailija
4270/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.

Vierailija
4271/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.

🥺💗 Miksi noin surullinen?

Suothan minulle sen

Etuoikeuden

Että tällä kertaa

Tähän kysymykseen

Vastaa en.

Suon. Se on sun päätös.

Vierailija
4272/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.

Lämpöä ja lempeä piisaa.

Vierailija
4273/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta lipsahti joskus:"Voi kulta!:

Vierailija
4274/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole luovuttanut enkä vaihtanut ihastuksen kohdetta. Enkä leiki sulla tai kalastele huomiota pönkittääkseni egoani tai mitään muutakaan. Olen ihan tosissani, mutta epäröin liikaa.

Mitä epäröit?

Tähän voisit kyllä vastata, kiitos.

Vierailija
4275/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)

En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.

Pakko minunkin myöntää että vaikka itse Ralph Fiennes sanoisi että joko hän lähtee tai koirani niin ei auttaisi muu kuin kysyä että osaatko Ralph itse ulko-ovelle vai saatetaanko me sut ulos?

Vierailija
4276/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhus söi viemärirakeita

Häh?

Vierailija
4277/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelitko tänään📱📞

Vierailija
4278/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähdä. Kuvotan häntä. Estoa tulee maailman tappiin. Tuskin enää edes kaipaan, kai tää on vaan joku tapa.

Vierailija
4279/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.

Huonoin puoleni yhteisasumisen kannalta olisi se, etten halua asua yhdessä kenenkään kanssa.

Paras puoleni olisi se, että tykkään siivoamisesta.

Kaivattu on luultavasti hyvinkin mukava asuinkumppani puolisolleen. Heillä tuntuu natsaavan ihan kaikki. Olen pelkästään iloinen tästä.

Vierailija
4280/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisasujana tarvitsen omaa rauhaa ja tavarajärjestystä. Kaivattu on varmaan iltaisin paljon menossa, mutta vaatehuolto pelannee.

Ketju on lukittu.