Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun kattoa sun kanssa Yle Areenaa. Sitten voidaan lukea, ja sen jälkeen mennään moikkaamaan eläinvanhuksia.
Tämmöinen olis mun unelmasuhde 👍
voi hyvää päivää. murha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle voisi kertoa, että tykkään susta, kun kuitenkin säikähtäisit sitä. Jos kerron, niin lupaatko ettei mikään välillämme muutu? Siis pahemmaksi. Läheisemmäksi toki saa muuttua.
Näinhän siinä kävisi, perääntyisin vaikka en haluaisi perääntyä.
Niin tosiaan perääntyi hänkin.
Onko joku palstalainen muka toiminut noin nopealla aikataululla? Taidat olla sivusta, etkä ymmärtänyt lukemaasi.
Sivusta
Ymmärsin hyvinkin. Oon joskus lähettänyt melkein samanlaisen viestin ja tosiaan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle voisi kertoa, että tykkään susta, kun kuitenkin säikähtäisit sitä. Jos kerron, niin lupaatko ettei mikään välillämme muutu? Siis pahemmaksi. Läheisemmäksi toki saa muuttua.
Lupaan. Ja jos rehellisiä ollaan, niin voiko pahemmaksi tai oudommaksi enää mennä?
Pahemmaksi eikä oudommaksi ei voi mennä enää.
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Tätä on vähän vaikea määrittää, monestakin syystä. Mutta sanotaan nyt vaikka että kevään 2019 aikana. Ei ollut mitään yhtä tiettyä hetkeä. Se tapahtui pikkuhiljaa ajan myötä. Jossain vaiheessa vaan havahduin ajattelevani häntä usein.
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Huhtikuussa. Ollut mielessä siitä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😏
🔼 joka päivä jotain
🔽 ei välttämätöntäOn välttämätöntä, että joka päivä olisi jotain 😏
No siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan liikaa miten sinulla menee, ainakin kun en tunne sinua yhtään, saati nähnyt sinua kuukausiin. Hemmetin hemmetti.
Miehelle vai naiselle?
Mitäpä, jos joskus antaisit jonkun tunnisteen kysymykseesi, etkä vaan utelisi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
heti kun näin hänet. siis ihmisenä. sillain ihastun ihmisiin. sit vaan olen ihastunut kunnes en ole tms.
Vierailija kirjoitti:
Sanna, olet paras 😚💗
Ei se Helikään siitä porukasta huonoin ole. Korkeimmin koulutettu ja älykäs. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Tätä on vähän vaikea määrittää, monestakin syystä. Mutta sanotaan nyt vaikka että kevään 2019 aikana. Ei ollut mitään yhtä tiettyä hetkeä. Se tapahtui pikkuhiljaa ajan myötä. Jossain vaiheessa vaan havahduin ajattelevani häntä usein.
Ihana vastaus. t. Kohtelias sivuuttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
En ole ihastunut. Kiinnostunut kylläkin. Niitäkin muutama.
muhun kans ja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun kattoa sun kanssa Yle Areenaa. Sitten voidaan lukea, ja sen jälkeen mennään moikkaamaan eläinvanhuksia.
Tämmöinen olis mun unelmasuhde 👍
Oikein. Toivottavasti unelma toteutuu.
no jep. niinpä.
Miks vastasit minuna? 😅
T. Unelmasuhteeksi nimittänyt
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna, mistä porukasta?
Mitä mistä porukasta?
Hävitin hääpukuni jota käytin yli 22 vuotta sitten. En tiennyt hääpäivänäni, että muistelisin sitä jälkeenpäin yhtenä elämäni onnellisimmista päivistä.
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Maaliskuussa 2023.
Mulla menee tavallaan ihan kohtuullisen ok, mutta alisuoriudun kyllä selkeästi. Lamaannun. Ja taistelen edelleen tuulimyllyjä vastaan. En ole siinä, missä kuvittelin tässä ajassa olevani.
Etkö sä millään saa sitä teetä itsellesi kun täällä edelleen kaipaat?