Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.
🥺💗 Miksi noin surullinen?
Suothan minulle sen
Etuoikeuden
Että tällä kertaa
Tähän kysymykseen
Vastaa en.
Saat olla surullinen
Olethan ihminen
Painosta sua en
Saat pitää vastauksen
Jos sedällä olis liitua, niin setä piirtäisi mammoista muotokuvat ja mammat hykertelisivät onnesta ja liikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.
Pakko minunkin myöntää että vaikka itse Ralph Fiennes sanoisi että joko hän lähtee tai koirani niin ei auttaisi muu kuin kysyä että osaatko Ralph itse ulko-ovelle vai saatetaanko me sut ulos?
Mikä sattuma, jos Scarlett Johansson sanoisi, ettei ole valmis muuttamaan Hollywoodista minun luokseni, niin sanoisin, että ei tämä meidän juttu taida toimia, voit pakata Oscarisi ja osaat varmaan itse takaisin yksityisjettiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.
Huonoin puoleni yhteisasumisen kannalta olisi se, etten halua asua yhdessä kenenkään kanssa.
Paras puoleni olisi se, että tykkään siivoamisesta.
.
Sama, paitsi en tiedä tykkäänkö siivoamisesta, tykkään kyllä, että on siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Käen kaula oli katkennu.
Ihan kuin itsekseen niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Jos sedällä olis liitua, niin setä piirtäisi mammoista muotokuvat ja mammat hykertelisivät onnesta ja liikutuksesta.
Oh goodness, velipoika on edelfelt-tason maalari. Enkä edes liioittele. Itsekin toki osaan piirtää mutta se vaatii huomattavasti enemmän keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minkä arvioit huonoimmaksi puoleksesi yhteisasumisen kannalta? Entä parhaan puolesi? Ja sama kaivatun osalta.
Haluan olla välillä yksin ja käydä lenkillä yksin😂😂😂En jaksa olla kokkina aina, eli toive olisi et mieskin laittaisi ruokaa😄. Parhauteni: lupaan pestä kummankin pyykit. Halaan ja pussaan jokapäivä 😘. En omi telkkarin kaukosäädintä🤣Nautin elämän ja arjen pikkujutuista, oon luotettava kaikinpuolin. Onhan noita vaikka mitä.
Kaivatusta En pysty sanomaan kun ei tunneta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
i'm here. hi. <3
Hi💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulle voisi kertoa, että tykkään susta, kun kuitenkin säikähtäisit sitä. Jos kerron, niin lupaatko ettei mikään välillämme muutu? Siis pahemmaksi. Läheisemmäksi toki saa muuttua.
Näinhän siinä kävisi, perääntyisin vaikka en haluaisi perääntyä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olet humaus.
haluan humahtaa hattuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole luovuttanut enkä vaihtanut ihastuksen kohdetta. Enkä leiki sulla tai kalastele huomiota pönkittääkseni egoani tai mitään muutakaan. Olen ihan tosissani, mutta epäröin liikaa.
Mitä epäröit?
Kiinnostuksen molemminpuolisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh goodness, velipoika on edelfelt-tason maalari. Enkä edes liioittele. Itsekin toki osaan piirtää mutta se vaatii huomattavasti enemmän keskittymistä.
mitä piirrät?
Nyt en oo piirtänyt aikoihin oikein mitään, mutta periaatteessa mitä vaan. Oon kyl miettiny pitäiskö alottaa öljyvärimaalaus, tykkään siitä jäljestä, sellanen pehmeä.
Viime torstaina nähtiin, moikattiin.
Sulla oli kauniita kukkia, mutta itse olet vielä kauniimpi 💐
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Joko olet kotona?
Juu, tämä päivän kuudes treenilenkki on nyt tehty ja saunan kautta nukkumaan. Huomasitko kun ajoit ohi niin vilkutin sinulle ihana mies? Huomiseen. 😚 💗💋
Olen miettinyt ihan liikaa miten sinulla menee, ainakin kun en tunne sinua yhtään, saati nähnyt sinua kuukausiin. Hemmetin hemmetti.
En ajattele näin tyhmiä. En aio kenenkään kanssa asua yhdessä.