Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana kun saat minut nauramaan!
Näin käy kun synkkaa. Tosin yksi saa minut nauramaan vaikka ei olla edes puhuttu :D
Jää leikkimään tänne, mä lähden 😆
En ole luovuttanut enkä vaihtanut ihastuksen kohdetta. Enkä leiki sulla tai kalastele huomiota pönkittääkseni egoani tai mitään muutakaan. Olen ihan tosissani, mutta epäröin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🏫💗🧔🏼
Kuka/ketä?
Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.
Vierailija kirjoitti:
En ole luovuttanut enkä vaihtanut ihastuksen kohdetta. Enkä leiki sulla tai kalastele huomiota pönkittääkseni egoani tai mitään muutakaan. Olen ihan tosissani, mutta epäröin liikaa.
Mitä epäröit?
Henna, mitä sä haluaisit minusta? Mitä haluaisit mun tekevän sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
En ikinä. Olen ottanut karvaisen kaverini rakkaudesta, ja se rakkaus on molemminpuoleista, vilpitöntä ja niin palkitsevaa. Etsisin kumppanin, jolla ei ole mitään lemmikkiäni vastaan.
Tässä olen, yksin
Ei todellisuus ole sen huonompi paikka kuin pilvilinna
Vain erilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä, kun vielä nähtiin. Sai syödä sua silmillä ja nauttia siitä jännitteestä ja kemiasta välillämme.
Tää on kuin omasta suustani. Naiselle.
Kuulostaa tutulta myös täällä. Mietin vain huomattiinko molemmat se tai huomasiko kukaan muu..
Tämä alkaa olla jo niin naurettavaa. Pääsisinpä tästä pohtimisesta eroon. Tuntuu että ollaan niin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka vähän olen nauranut viime aikoina. Äskeinen helähdys yllätti minut itsenikin. Ja hetikohta ovat silmät kyynelissä, ilo tuntuu kielletyltä.
🥺💗 Miksi noin surullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies kokoa 194, mies kokoa 174. ilmiannan teidät tekosistanne.
Eipä onneks kumpikaan pituus osu muhun
No ne oikeet mitat on 181 cm ja 171 cm, se alempi on valepitkä.
Vierailija kirjoitti:
👩🏼💋👩🏻
Pitkästä aikaa! Omin nää joskus pari vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu täälläkin tutulle. Nauru ei saisi olla kiellettyä. Eikä hyvä olo.
Alumiini, tein siitä sydämen, kevyt kantaa eikä ruostu.