Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku muu tapa pitää yhteyttä.
Onhan nuita vaihtoehtoja tänäpäivänä. mm. WA ja kirjekyyhky. (toki oletuksena, ettet ole blokattu)
Mtä kirjekyyhkylle tapahtuu, jos se blokataan?
Minäkin mietin tässä sivusta kirjekyyhkyä. Ja mitä jos kyyhky pudottaa kirjeen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit 20-vuotiaalle itsellesi?
Kiinnostu lääkiksestä.
Muistan sinun kauniita sanoja minulle koulun pihalla. Kiitos, kaipaan sinua💕
Meitä ei voi tulla koska en aio tehdä mitään eikä hän. Me tykkäillään kunnes ei enää muisteta.
Sun toiset kirjaimet oli
eiu ja mun o(o)a.
Terveisiä ruskeasilmäiseltä rinnakkaisluokan ruskeasilmäiselle, joka nelosella istui kuorossa mun vieressä ja oli seiskalla samassa enkun ryhmässä.
Tekisin heti jotain asialle, jos vain voisin. Mutta tässä tilanteessa en voi.
💕💕💕 Anteeksi että sanon näin suoraan, mutta ota ero asap, jätä nykyinen elämä ja valitse minut. Haluan sinut enemmäin kuin ketään muuta maailmassa. Olisin valmis antamaan tälle suhteelle kaiken. 💕💕💕 En tiedä onko iästä muodostunut sinulle jonkinlainen peikko. En itse edes ajattele sitä, se on kohtuuden rajoissa, ei ole liikaa. Ei kai minun tarvitse sanoa, ettei se olisi vanhemmillenikaan. (En tiedä mietitkö tällaisia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit 20-vuotiaalle itsellesi?
Kiinnostu lääkiksestä.
Sama. Mieti rahaa, rahaa, rahaa, vapautta, vapautta, vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei voi tulla koska en aio tehdä mitään eikä hän. Me tykkäillään kunnes ei enää muisteta.
Sama. Jos kohtalo päättää nakata meidät yhteen, niin sitten ei mahda mitään.
Olen varattu
Nuoli ylös --> kyllä
Nuoli alas --> en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos kohtalo päättää nakata meidät yhteen, niin sitten ei mahda mitään.
Unen näit lemmikki
Jos me tästä ihmeen kaupalla vielä uudestaan lähennytään, niin en peräänny enää. Ehkä se on helppo luvata, kun aika varmasti ei tule tapahtumaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jos me tästä ihmeen kaupalla vielä uudestaan lähennytään, niin en peräänny enää. Ehkä se on helppo luvata, kun aika varmasti ei tule tapahtumaan 🤭
No ei sitten todellakaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralp Fiennes missä lienet vietät sunnuntaita ja kenen kanssa💔
Ohis mutta dailymailin mukaan Rölffisi on Roomassa Isabella Rossellinin, Stanley Tuccin ja John Lithgown kanssa kuvaamassa leffaa. Ei muuta kun lentolippua varaamaan. Pidän sulle peukkuja..
Kannattaa samantien varata koko kone. Saa vähän etumatkaa muihin mammoihin. Mitä olen tätä palstaa lukenut niin sillä ukolla tuntuu olevan vientiä.
Itsellä ikävä mun Kultaistanoutajaa. Lähti kesälomareissuun siskon perheen kanssa ja tiedän että sillä on hauskaa siellä mutta silti ikävä.
Oletko oikeasti miettimässä eroa vai sanotko vain että minulle tulisi hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti miettimässä eroa vai sanotko vain että minulle tulisi hyvä mieli?
En ole, sivusta.
Sinä et ainakaan eroa koskaan, joten meitä ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Sanon mitä haluat kuulla. Se helpottaa sopeutumistani ja oloani, ettei tarvitse kävellä munankuorilla. Tehdään kuten haluat aina ja ikuisesti.
Verkotetaan ennen määränpäätä?