Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Ristiriitaista kun kaipaa henkilöä, joka on satuttanut pahasti 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan nykyisestä asunnostasi vuoden sisällä kaivattusi takia?
Laittaisin vuokralle jos tuollainen ultimaatumi tulisi eteen.
Kalamies
Et varmaan ilman puolison suostumusta.
En ole rakastunut matamiin olen miehiin päin. Terveisin neiti tää.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuussa luulin että mutkikkaammaksi ei voi mennä.
Mikä on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan nykyisestä asunnostasi vuoden sisällä kaivattusi takia?
Laittaisin vuokralle jos tuollainen ultimaatumi tulisi eteen.
Kalamies
Et varmaan ilman puolison suostumusta.
Ei ole puolisoa, sorry. En tiedä miksi pitää väkipakolla yrittää tehdä kaikista varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
Minulla ei ole lemmikkiä allergian takia.
Valitsen myös lopulta miehen, jolla niitä ei ole ja joka ei niitä halua. Olisin. Terveys on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika paljon vaikuttaa se, satuttiko tahallaan vain tahtomattaan. Se ainakin kantsii selvittää. Sitä voi tulla loukanneeksi pahasti vaikkei olisi ollut tarkoitus.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis luopumaan lemmikistäsi kaivattusi takia? (jos hällä esim. allergia tmv.)
En tietenkään. Eikä tuollaista tarvitse miettiä edes, hän ei ole allerginen eikä edes haluaisi minun luopuvan kissastani. Jos haluaisi, ei olisi kaivattu.
Olisipa joku muu tapa pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin kaivattuni...
..tekisin jokaisesta päivästä pienillä tavoilla erityistä. Ja hän osaisi arvostaa sitä ja tehdä vastaavan takaisin. Näin ei kuitenkaan tapahdu..
Hän on ystävällinen ja kiinnostava. Tekevä. Ja osaisin arvostaa sellaista puolisoa. Ja ehkä hetken tuntisin minäkin olevani arvostettu ja mukava. Sitähän rakkaus ja rakastuminen on, että toinen saa esiin ne parhaat puolet ja piirteet ja itsekin koet itsesi paremmaksi. Ja siltä musta tuntui kun kohdattiin harmaassa arjessa. Paremmalta, hyvältä. Mukavalta. Ja kaipaan sitä tunnetta ja kaipaan sinua. Samaan aikaan kun pelkään sitä, että kaipaan. Koska en tiedä mitä tekisin kun ja jos se toistuisi.
Sama 🎶💚
Ehkä oma kaivattu ajattelee samoin. Varmaan sitten molemmat jähmetyttäisiin kun nähtäisiin. Tai pikemminkin jos. Jossain kohtaa varmasti niin käy.
Vierailija kirjoitti:
En usko
Vierailija kirjoitti:
Voit soittaa. Voin tallentaa numerosi, niin vastaan kyllä. 💕
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuita vaihtoehtoja tänäpäivänä. mm. WA ja kirjekyyhky. (toki oletuksena, ettet ole blokattu)
Kivaa iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko
Pahoittelut että sanoin tänään hieman rumasti. En voinut mitään, olin vain niin pettynyt ja surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuita vaihtoehtoja tänäpäivänä. mm. WA ja kirjekyyhky. (toki oletuksena, ettet ole blokattu)
Mtä kirjekyyhkylle tapahtuu, jos se blokataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko
Pahoittelut että sanoin tänään hieman rumasti. En voinut mitään, olin vain niin pettynyt ja surullinen.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
G, Koska oli käänteentekevä hetki, jolloin ymmärsit ettei teitä tule?
Kun luin kaikki vanhat jutut ja tosiasiat eli oikeasti tapahtuneet jälkeenpäin, oli hyvin selvää minun olleen harhainen