Milloin olet viimeksi uinut järvessä?
Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.
Kommentit (260)
Eilen. Tänään taas. Kesät talvet. En nyt sentään joka päivä, mutta kesällä lähes päivittäin ja talvella sitten avantoon.
Viime kesänä. Tänä kesänä käynyt mökillä meren rannalla, enkä tohtinut mennä uimaan, oli niin kylmää. Ensi viikolla menossa järven rannalle, siellä sitten!
Käyn monta kertaa viikossa joen varrella olevalla uimarannalla. Tarkoitus on uida muuallakin luonnonvesissä, järvessä ja lammessa. Merelle on matkaa täällä Itä-Suomessa. Parasta kesässä on luonnonvesissä uiminen (ja marjojen poiminta myöhemmin kesällä), tietysti myös terassilla on kiva käydä välillä. Mukavasti viilentää oloa ja jaksaa helteellä tehdä pakolliset kotityöt, inhoan hien virtausta ja limaista oloa, joka tulee helteellä.
Tänä aamuna suppailun päätteeksi <3
Vuonna 1983, pari päivää ennen kuin aloitin asepalveluksen.
Kamalaa, en muista?! Uin aina meressä tai joessa. Meillä oli aiemmin mökki järven rannalla, mutta se myytiin vuosia sitten.
Vuosi sitten juhannuksena, nyt taas pitäisi mennä jokupäivä !
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, en muista?! Uin aina meressä tai joessa. Meillä oli aiemmin mökki järven rannalla, mutta se myytiin vuosia sitten.
Lisään: 2016 uin ainakin Näsijärvessä, mutta en ole varma olenko sen jälkeen järvessä uinut? 2019 olin mökillä Iitissä ja siellä uitiin, se saattoi olla järvi? En tiedä, iso puhtaan oloinen vesi oli.
Sen jälkeen olen tainnut olla kesäisin vain meren ja jokien äärellä.
Viimeksi eilen. Tänään taas uudestaan.
Olen 50+ enkä ole koskaan uinnut järvessä, huvittavaa kyllä.
Meressä taas on tullut uitua erittäin paljon.
Mökki Turun saaristossa+ ulkomailla eri merissä uinnut.
Viime kesänä, heinäkuussa :D Pidän perinteestä kiinni ja heitän talviturkin taas tuttuun järveen heinäkuun helteillä.
Viime kesänä. Tämään aattelin mennä heittään talviturkin.
Eilen, oli oikein rentouttavaa. Uitiin kyllä joka päivä juhannuksena, oltiin rannassa piknikillä, samalla pääsi pulahtamaan
Varmaankin viime kesänä jos silloinkaan. Meressä oon uinut useamman kerran tänäkin kesänä, viimeksi eilen :)
Viime kesä jäi väliin ja niin jää tämäkin. Jos ensi kesänä jo saisi luvan. Kaipaan viileää vettä, mutta terveys edellä mennään.
Viimeksi tänä aamuna kävin aamu-uinnilla järvessä. Järven rannalla asutaan ja käyn koko kesän ajan vähintään kerran päivässä uimassa, lomalla ja oikein helteiseinä päivinä useamminkin.
Tasan seitsemän vuotta sitten.