Milloin olet viimeksi uinut järvessä?
Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.
Kommentit (260)
Tiistaina, kun olin lähdössä mökiltä.
Viime kesänä järvessä. Meressä olen kyllä uinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista. En halua järvisyyhyä
Mä en edes tiennyt järvisyyhystä ennen kommenttiasi. Itselläni ei ikinä ole ollut sellaista.
Ehkä selitys on kun mä uin koko aika koskematta pohjaan. Oon aika paljonkin uinut järvessä.Luin just, että ne eivät voi lisääntyä ihmisessä ja ovat ihan muutenkin vaarattomia ihmisille.
M30
Ei se järven pohjasta tule.
Taitaa olla kuusi vuotta edellisestä kerrasta, nyt kun yritän miettiä.
Varman viime vuoden elokuussa. Tulevana tiistaina taas järveen.
Herätessäni tänä aamuna 🏊 eli noin kaksi tuntia sitten.
Viimekesänä.
Ja ensi-ja sitä seuraavalla viikolla, koska mökkiloma Pielisen rannalla kutsuu😍
Muistan joskus 10-12v ikäisenä, kun serkun kanssa heidän mökkinsä järvellä pulikoitiin lempipuuhana uimapatjan kanssa meno "keskelle" järveä ja siitä pudottautuminen tikkusuorana kohti pohjaa, välillä tuntui, että varpaat osui johonkin, tuskin nyt sentään pohjaan, mutta johonkin ja välillä jokin vesikasvi kutitteli kinttua.
Hrrrrrr, en uskaltaisi enää, minusta on tullut vanhemmiten jotenkin pelokas tiettyjen asioiden suhteen, ahtaan/suljetun/korkean paikan kammoni on suurta...
Vierailija kirjoitti:
Heräsit järvestä? Taidat olla hyvä kellumaan.
Kesällä 2003 eli 20 vuotta sitten
Joskus lapsena ysärin puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko merenneito tai järvenneito?
Viime kesänä kävin Saimaassa pulahtaa, harvoin täällä on tarpeeksi lämmintä vettä mun makuun
Yleisemmin uin Välimeressä kuin Suomen järvissä, Itämeren rannalla viime viikolla just totesin, että vesi on niin likaisen näköistä ettei kiinnosta pätkääkään sinne astella 🤢
Vierailija kirjoitti:
Kalat paskoo järveen.
Ja ihmiset.
Eilen ja tänään todennäköisesti uin myös. Ja huomenna uin. Se on loma nyt ja mökillä saunotaan ja uidaan joka päivä.
Joku 50 m. on järvelle joka syvenee nopeasti ja on hyvä mennä. -Eilen.
Eilen illalla.