Milloin olet viimeksi uinut järvessä?
Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.
Kommentit (260)
Kolme viikkoa sitten.
Tänään taas järveen uimaan 🏊
M30
Viime kesänä. Tänä kesänä en ole vielä käynyt. Joko vesi on lämmintä?
Lapset ovat menneet tästä ohi rantaan monena päivänä. Varmaankin uimaan 🏊
Tänne on luvattu sateista juhannusta. Eilen illalla oli ukkosta ja satoi. Samoin nyt aamulla sataa.
Hyvää Juhannusta 🌸🌱🌻
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä. Tänä kesänä en ole vielä käynyt. Joko vesi on lämmintä?
Lapset ovat menneet tästä ohi rantaan monena päivänä. Varmaankin uimaan 🏊
Tänne on luvattu sateista juhannusta. Eilen illalla oli ukkosta ja satoi. Samoin nyt aamulla sataa.
Hyvää Juhannusta 🌸🌱🌻
Eilen uutisoitiin, että vedet ovat tavallista lämpimämpiä.
Hyvää juhannusta!
Eilen ja tunnin kuluttua voin sanoa juuri nyt. Terveisiä Saimaan Pihlajavedellä.
En ui järvessä. Enkä meressä. Siis missään luonnon vesissä. Inhottaa kun hiekka tarttuu rannalla joka paikkaan. Vedessä kelluu kaikenlaista. On kylmää. Liian syvä vesi pelottaa.
Joitakin vuosia siitä valitettavasti on, mutta vahva toive päästä täältä meren ääreltä takaisin Suomen suurimman järven rannalle. Eikä vain uimareissulle.
Viime kesänä. Tänä kesänä olen ehtinyt uida vain joessa.
2 tuntia sitten.
Seuraavan kerran illalla ja taas huomenaamulla. Joka päivä uin jos ei ole ihan järkkyä räntäsadetta tai ukkosta ympäri vuoden
Päivitys kohdalleni:
Ennen kello 11.00 nousin järvestä.
Oli kunnon uimasessio, kun vesi on niiiin lämmintä.
Voisin tästä nyt lähteä uudelleen uimaan, kun on tullut makoiltua riippumatolla. Sitten syömään lihaa, perunaa ja salaatta ja juomana punkkua.
M30
Alkuviikosta... olisko ollu tiistai?
Toissapäivänä. Kahden viikon sisällä olen käynyt järvessä lähes joka päivä.
Viimekesänä monesti, tällekesää kastautunut lammessa. Kyllä mää järveen tai uimamonttuunkin meen. Tykkään uida.
Oisko joku 7-9 vuotta sitten. Silloin olen ylipäätään uinut viimeeksi.
Tiistaina pulahdin töiden jälkeen lämpöisessä ja tyyneen järveen uimaan, en sen rentouttavampaa tiedä 😍
Hyvää Jussia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En muista. En halua järvisyyhyä
Mä en edes tiennyt järvisyyhystä ennen kommenttiasi. Itselläni ei ikinä ole ollut sellaista.
Ehkä selitys on kun mä uin koko aika koskematta pohjaan. Oon aika paljonkin uinut järvessä.
Luin just, että ne eivät voi lisääntyä ihmisessä ja ovat ihan muutenkin vaarattomia ihmisille.
M30
Aika harvoin uin järvissä. Yleensä uin meressä sijaintini vuoksi. Tosin pidänkin enemmän merestä. Siinä on jotain erityistä ja lumoavaa.
Miksi et nautiskele siitä ap? Aika hölmöä kun Suomessa asutaan.
24 vuotta sitten? Vai 22 tai 23. Yritän muistalla.