Milloin olet viimeksi uinut järvessä?
Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.
Kommentit (260)
Eilen, tänään en vielä ole ehtinyt. Onni on omistaa talo järven rannalla :)
Eilen ja tänäänkin aion mennä, jos ei ukkonen tömistele päälle. Uimahalliuimisesta en niin välitä, mutta järvessä voisi liota tuntikausia.
tänäkesänä monta kertaa, ja joessa jokapäivä. mereen menen taas viikonloppuna. uimataito on vain kehno, mutta paranee koko ajan kun ukko malttaa onneksi vielä opettaa minua. viikko ennen juhannusta käski minun kokeilla pelastuspukua, ja heti kun vetoketjun sain kiinni, niin ukonpiru heitti laidan yli mereen. siellä poukkoilin poijuna ja nauraessani taisin niellä vähän merivettä. ei mitään vaarallista, mutta pienen suullisen. oli pahaa. siksi mielummin makeissa vesissä polskuttelen, kun ei haittaa, jos välillä hörppäilee janoonsa.
Eilen.
Eka kerta tänä kesänä. Viime kesänä en kertaakaan. Vähän liian kylmää tuo 25 astetta.
Toissapäivänä. Oli hikinen ja likainen olo ja kun oltiin vielä lähdössä syömään ja minulla oli tiedossa myös junamatka, niin kävin pulahtamassa. Olin paikassa, jossa ei ole suihkua (tai voihan sitä päästellä letkulla sitä järvivettä niskaan, mutta kastautuminen on mukavampaa).
Tais olla vuonna 1944 itärajalla kotiinpäin
Alkuviikosta, mutta en muista oliko se maanantai vai tiistai. Olin kaverin mökillä kylässä.
1980-luvulla. Olen nyt 48v mies.
Kesällä 2001 jolloin meinasin hukkua rippikoululeirillä sen jälkeen en ole uinut missään.
Hellesäillä melkein päivittäin. Onhan se ihanaa.
En koskaan, en osaa uida. Haluaisin kyllä osata, mutta pelkään kauheasti kaikkea, johon liittyy tukehtumisentunne.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan, en osaa uida. Haluaisin kyllä osata, mutta pelkään kauheasti kaikkea, johon liittyy tukehtumisentunne.
Ei uimiseen liity tukehtumisen tunnetta.
Mene aikuisten uimakouluun, niissä käsitellään myös uimiseen ja veteen liittyviä pelkoja, jos niitä kenellä on.
Pari viikkoa sitten Saimaassa. Oli aika viileää vettä.
En muista. Eipä tuossa meressä paljon muuta ole, kun järvivettä, eli se saa riittää.
1975 Vättern
Olen syntynyt 1974 . Melkein hukuin.
90-luvulla.