Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriteerisi Tinderissä miehelle?

Vierailija
20.09.2023 |

Eli milloin swaippaat oikealle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvat miellytti silmää ja tekstin ja muiden tietojen perusteella pystyin kuvittelemaan itseni osana miehen elämää. Eli suht samantyylistä tapaa elää etsin.

Ja löysin.

Vierailija
2/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää tinderiä käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 37-45 vuotta (olen itse 40-vuotias), miellyttävä ulkonäkö, harrastaa liikuntaa, normaalipainoinen, ulkonäkö ei kieli runsaasta alkoholin käytöstä, mielenkiintoinen teksti, on lapsia, on yliopistokoulutus tai vastaava, myös mielellään jotain kulttuuriharrastusta, ei liian sliipattu.

Vierailija
4/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht mun ikäinen, mielenkiintoinen kuvaus itsestä, terveet elämäntavat. Ulkonäkö vaikuttaa aika paljon.

Vierailija
5/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipainoinen, kivat ja symppaattiset kasvot, aktiivisen oloinen.

Vierailija
6/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa elämän ryydyttämät kasvot

Vierailija
7/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa menisi Tinderiin, vaikka jostain odottamattomasta syystä jäisin sinkuksi, mutta vastaan silti:

Minua miellyttävä ulkonäkö ja kiinnostuksen herättävä bio.

Vierailija
8/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kaivaa kokonaisuudesta esiin, ettei alkoholi oo ongelma eikä olisi kovin pahoja mt-ongelmia.

Vierailija
9/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspäinen, hyväntahtoinen, ei päihdeongelmia

Vierailija
10/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 30-35 (olen itse 30), jonkinlainen profiiliteksti, järkevät kuvat, omaa silmää miellyttävä ulkonäkö (esim pitempi parta ja kauniit silmät), eläimistä plussaa😊

Miehessä etsin lisäksi vakavaraista miestä joka ei elä yli omien varojen (eli ei pikavippejä tai tuhannesti osamaksusopimuksia), mielellään jotain kouluja käynyt, plussaa jos työ ei ole vuorotyötä, asuu samalla alueella sillä en halua etäsuhdetta ja huumoria pitää aina löytyä, mutta vaikeistakin asioista pitää osata puhua.

Vierailija
11/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ilme kuvissa. Harrastaa samoja harvinaisempia extremeurheilulajeja kuin minä.

Vuosi sitten tavattiin, asutaan nyt yhdessä.

Vierailija
12/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa menisi Tinderiin, vaikka jostain odottamattomasta syystä jäisin sinkuksi, mutta vastaan silti:

Mistä kaivaisit sen uuden miehen?

Vierailija
13/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Vierailija
14/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää rikkaalta.

Vierailija
15/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteetön, lapset jo tehtynä, +-5v omasta iästä, siisti olemus, mukavan ja leppoisan oloinen bio, ei liian hurjapää, mieluummin arjesta pitävä nallekarhu.

Vierailija
16/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää rikkaalta.

Istuu vinossa kun paksu lompakko perstaskussa.

Vierailija
17/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies näyttää kuvissa hyvältä, ja profiilitekstissä ei ole mitään ihan ilmiselviä vaaran merkkejä.

Mua ei sinänsä haittaa tyhjät profiilitekstit: jos mies on komea niin svaippaan oikealle, oli tekstiä tai ei. Mutta jos profiiliteksti on ihan mauton, tai tosi negatiivissävytteinen, niin silloin painan kyllä ruksia.

Vierailija
18/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Äläs nyt, vähemmän kilpailua meille muille😁

Vierailija
19/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About mun ikäinen, profiilikuvana joku ihan normaali kuva, huumorintajuinen, eläinrakas, pitää videopeleistä, pitää huolen hygieniastaan, ei polta.

Vierailija
20/23 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan odotellaan, että inkkelit löytää perille ja alkaa iänikuinen jankutus siitä miten vain laatikkoleukakirurgilentäjät ison tilipussinsa, mallikasvojensa ja kahden rasvaprosenttinsa kanssa kelpaa naisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme