Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle, kun lapset jäi lomalle koulusta, että en jaksa yksin hoitaa kesän ruokahuoltoa ja ohjelmaa

Vierailija
22.06.2023 |

Mitä on mies tähän mennessä tehnyt Käynyt pari kertaa kaupassa, on laittanut ruokaa tasan kerran.

Nyt kun keskusteltiin tai pikemminkin riideltiin aiheesta, kun mies tuli hyvällä ruokahalulla syömään taas laittamaani iltaruokaa, niin sanoin miehelle, että olis kiva jos hänkin joskus suunnittelis ja laittais jotain hyvää iltapalaa/ruokaa, niin mies alkoi vaan vittuilla: Niin enhän mä koskaan, kun olen niin paska mies.

Ei vitsi miten ärsyttävää. Riitahan siitä sitten tuli, eikä se edennyt mihinkään suuntaan koska mies on käynyt kaupassa ja laittanut ruokaa (kerran). Aivan itsestäänselvyytenä pitää. Ja jos jotain kehtaan huomauttaa, niin alkaa vaan ilkeillä.

Kommentit (494)

Vierailija
321/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vakavasti mitä miehesi tekee kodin hyväksi? Vaadit ruuanlaittoa, mutta onko hänellä muita töitä ollenkaan esim. autonhuolto ja laskujen maksaminen?

Otsikko tosin oli provosoiva, mutta jospa vastaatte toisetkin, mitä miehen töihin kuuluu perheessä?

Meillä miehen töihin kuuluu: iv-koneen suodattimien vaihto paristi vuodessa. Roskien vienti useimmiten. Lapsen vienti ja haku päiväkodista 3x viikossa. Polkupyörien huolto. Auton huollon varaaminen. Puutarhatöissä auttelu niiltä osin kun tarvitsee enemmän voimaa. Satunnaiset pienet nikkarointihommat (isommat tehdään yhdessä). Perheen ruokahuolto suurimmaksi osaksi. Robotti-imurin puhdistus. Vessan pesu joka toinen kerta. Omien vaatteiden vienti pyykkikoriin ja puhtaiden ottaminen pyykkinarulta. Yleisen järjestyksen ylläpito, perus tiskikoneen täyttö ja tyhjennys ym. Pidemmillä matkoilla kuskina oleminen (koska minua alkaa herkästi nukuttaa ratissa).

Laskut tulee e-laskuina joten niitten maksamista ei voi pitää minkäänlaisena työnä, toki molemmat hoitaa ne jotka tulee omalla nimellä. Ja käytännössä kaikki hommat on sellaisia jotka kumpi tahansa voi tarvittaessa hoitaa, minä osaisin kyllä ne iv-koneen suodattimet vaihtaa, varata autolle huollon ja laittaa ruuat, mies osaisi hommata lapsille vaatteet, siivota ja pestä pyykkiä, mutta näissä työnjako on vaan muodostunut tällaiseksi.

Onko tämä viesti vitsi? Jos nyt iv-koneen putsaus ja huollon varaaminen jätetään pois niin luettelit juuri meidän kolmasluokkalaisen kotityöt.

Kuten perheen ruokahuolto pääosin jaa kuskina toiminen tai lapsen vienti ja haku päiväkotiin. Tai auton huollon varaus jne. Melkoinen kolmasluokkalainen kun toisaalta viesti toisensa jälkeen saanut lukea miten kouluikäiset eivät osaa aamiaista tai välipalaa pöytään itse kesäisin.

Miten usein teillä pitää autoa huoltaa, kun se huollon varaaminen on luettelemisen arvoinen asia?

Mietin samaa. Miten koiran rokotukset? Lapsen hammaslääkäri? Naisen pillereiden uusimiset? Putkimiehelle soitto? Rippijuhlatilan varaaminen? Kotitöitä? Eli rasti ruutuun, MINÄ tein nämä. Siis yksi puhelu per paikka :D

Jos meinaat järjestää lasten rippijuhlat yhdellä puhelinsoitolla, niin olet kyllä todella varakas. Kaikki muut asiat tuossa vaatii paljon enemmän mitä ajan varaaminen auton huollolle ja ajaminen oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

Lukiko tuossa jossakin kohtaa rippijuhlien järjestäminen? Ei vaan, rippijuhlatilan varaaminen. Yksi puhelu, yksi varaus.

Mitä sillä rippijuhlatilalla sitten tehdään? Mikä järki on vain varata joku tila, jota ei käytetä?

Vierailija
322/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaaton kunniaksi jokainen heikkolahjaisen tai vain patalaiskan miehen kanssa elävä ja tämän kanssa lisääntynyt voi mennä vilkaisemaan peiliin. Ainoa syyllinen elämän kurjuuteen löytyy peilistä. Aina voi lähteä huonosta parisuhteesta mutta sitten joutuu elättämään itsensä ja se on varmasti se pidättelevä tekijä useimpien kohdalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opeta ne penskatkin tekemään jotain. Tuon ikäiset oppivat kyllä tekemään ruokaa, leipomaan, siivoamaan...

Miksi mies ei voi opettaa?

Miksi sinä makaat palstalla, etkä ole lastesi kanssa nyt? - eri kirjoittaja

Vierailija
324/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä heteroparien toiminta kyllä vaan jaksaa hämmästyttää. Miksi ne miehet ei osallistu? Ja miksi taas naiset suostuu vuosia tekemään kaiken?

Me, naispari, automaattisesti tehdään asiat puoliksi. Molemmat kykenee hoitamaan kaikki arjen asiat myös yksin toisen ollessa estynyt. Molemmat osataan laittaa ruokaa, siivota, leikata nurmikko, pestä matot, vaihtaa renkaat, suunnitella viikon ruokalista, hoitaa lasten (nyt jo molemmat yli 13 kyllä) vaatteet, harrastukset yms. Ei ole niin vaikeaa.

Vierailija
325/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas laittaisitko huomenna sitä sun kanaa ja riisiä?

Sun tekemä uunimakkarakin kelpais paremmin kuin hyvin.

---> miehet haluaa selkeää viestintää.

Miehelle kuuluu puolet sen talon töistä missä mies asuu ja puolet niiden lasten hoidosta, jotka mies on tehnyt.

Naisen ei tarvitse välittää mitään siitä, millaista viestintää mies kaipaisi että viitsii tehdä työnsä. Miehen pitää käsittää asia ilman minkäänlaista viestintää."

Käsittää ilman viestintää? Anteeksi kuinka?

Kun ensin te äidit olette passanneet rakkaat poikanne pilalle.

Sieltä se lähtee.

Kuorinks mä kulta sulle perunat, onks sulla pyykkiä? Kun ethän sä osaa.

Osa äideistä käy viemässä pojilleen jopa pakastimeen ruoka-.annoksia valmiiksi,

kun ne (vihdoin) muuttavat pois kotoa mamman lihapatojen äärestä.

Osa  käy jopa siivoamassa, tiskaamassa  ja hakemassa pyykit pestäviksi.

Menkää vähän itseenne naiset.

Vierailija
326/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän alakoululaisia, jotka käyttäytyvät paremmin. Ruoanlaitto voi olla myös hauska yhteinen tapa viettää aikaa. Äkeä kokki karkoittaa kaikki. Asenne ratkaisee, nalkutus ja valitus ei.

Vierailija
327/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeo on oven takana, ellet ole ihan lapatossu. Jos olet, niin onnea valitsemallesi tielle.

Joidenkin elämä on pelkkää valitusta ja riitelyä. Luulis, että jos on vaikeaa niin lähtee pois parisuhteesta. Mitä siitä täällä valittamaan.

Vierailija
328/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa. Vuodenajasta tai juhlapäivästä riippumatta palstan marttyyrit makaa palstalla uikuttamassa. Missäs ne teidän rankat raatamisenne näkyy juuri nyt? Mites ne 24/7 passattavat kakarat? Ei teille naislapsille voi kuin nauraa. Isoäitinne häpeäisivät silmät päästään ruikutuksillenne. Kauppareissutkin onnistuu ihan kotiin toimituksena, puhumattakaan kaikesta muusta, millä te vain vapaamatkustatte yhteiskunnassa. Ja uskallan väittää, että 90% naisten kotityölässytyksistä on silkkaa paskapuhetta.

Vierailija
329/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vakavasti mitä miehesi tekee kodin hyväksi? Vaadit ruuanlaittoa, mutta onko hänellä muita töitä ollenkaan esim. autonhuolto ja laskujen maksaminen?

Otsikko tosin oli provosoiva, mutta jospa vastaatte toisetkin, mitä miehen töihin kuuluu perheessä?

Meillä miehen töihin kuuluu: iv-koneen suodattimien vaihto paristi vuodessa. Roskien vienti useimmiten. Lapsen vienti ja haku päiväkodista 3x viikossa. Polkupyörien huolto. Auton huollon varaaminen. Puutarhatöissä auttelu niiltä osin kun tarvitsee enemmän voimaa. Satunnaiset pienet nikkarointihommat (isommat tehdään yhdessä). Perheen ruokahuolto suurimmaksi osaksi. Robotti-imurin puhdistus. Vessan pesu joka toinen kerta. Omien vaatteiden vienti pyykkikoriin ja puhtaiden ottaminen pyykkinarulta. Yleisen järjestyksen ylläpito, perus tiskikoneen täyttö ja tyhjennys ym. Pidemmillä matkoilla kuskina oleminen (koska minua alkaa herkästi nukuttaa ratissa).

Laskut tulee e-laskuina joten niitten maksamista ei voi pitää minkäänlaisena työnä, toki molemmat hoitaa ne jotka tulee omalla nimellä. Ja käytännössä kaikki hommat on sellaisia jotka kumpi tahansa voi tarvittaessa hoitaa, minä osaisin kyllä ne iv-koneen suodattimet vaihtaa, varata autolle huollon ja laittaa ruuat, mies osaisi hommata lapsille vaatteet, siivota ja pestä pyykkiä, mutta näissä työnjako on vaan muodostunut tällaiseksi.

Onko tämä viesti vitsi? Jos nyt iv-koneen putsaus ja huollon varaaminen jätetään pois niin luettelit juuri meidän kolmasluokkalaisen kotityöt.

Kuten perheen ruokahuolto pääosin jaa kuskina toiminen tai lapsen vienti ja haku päiväkotiin. Tai auton huollon varaus jne. Melkoinen kolmasluokkalainen kun toisaalta viesti toisensa jälkeen saanut lukea miten kouluikäiset eivät osaa aamiaista tai välipalaa pöytään itse kesäisin.

Miten usein teillä pitää autoa huoltaa, kun se huollon varaaminen on luettelemisen arvoinen asia?

Mietin samaa. Miten koiran rokotukset? Lapsen hammaslääkäri? Naisen pillereiden uusimiset? Putkimiehelle soitto? Rippijuhlatilan varaaminen? Kotitöitä? Eli rasti ruutuun, MINÄ tein nämä. Siis yksi puhelu per paikka :D

Jos meinaat järjestää lasten rippijuhlat yhdellä puhelinsoitolla, niin olet kyllä todella varakas. Kaikki muut asiat tuossa vaatii paljon enemmän mitä ajan varaaminen auton huollolle ja ajaminen oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

Lukiko tuossa jossakin kohtaa rippijuhlien järjestäminen? Ei vaan, rippijuhlatilan varaaminen. Yksi puhelu, yksi varaus.

Mitä sillä rippijuhlatilalla sitten tehdään? Mikä järki on vain varata joku tila, jota ei käytetä?

No se varaus on yksi kotityö. Pitääkö se nyt ratakiskosta vääntää.

Soitto johonkin = kotityö

Koko juhlien järjestäminen miehen kohdalla = luultavasti mahdottomuus

Eli ymmärrätkö? Nainen järjestää normaalisti koko juhlat, mies ruuvaa saunan irronneeseen kahvaan ruuvin tai soittaa autohuoltoon ja sanoo, että "kyllä minäkin hommia teen".

Nainen voi myös varata vain samalla tavalla tilan. Pitäähän se jo luokitella yhdeksi suoritteeksi, muut sitten päälle.

Eikö vieläkään aukea? Mitä sinulla on pöksyssä?

Vierailija
330/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa. Vuodenajasta tai juhlapäivästä riippumatta palstan marttyyrit makaa palstalla uikuttamassa. Missäs ne teidän rankat raatamisenne näkyy juuri nyt? Mites ne 24/7 passattavat kakarat? Ei teille naislapsille voi kuin nauraa. Isoäitinne häpeäisivät silmät päästään ruikutuksillenne. Kauppareissutkin onnistuu ihan kotiin toimituksena, puhumattakaan kaikesta muusta, millä te vain vapaamatkustatte yhteiskunnassa. Ja uskallan väittää, että 90% naisten kotityölässytyksistä on silkkaa paskapuhetta.

Perunat kiehuu vielä, lohi on jo valmis, samoin salaatti. Raparperipiirakka menossa uuniin. Lapset uinnin jälkeen leikkivät.

Mies teki urotyön ja haki koivun metsänlaidasta kuistin eteen. Vastaa ei kuulemma jaksa tehdä. Kaljan jaksoi avata jo aamusta. Teen vastan itse, kun lasten kanssa laitetaan saunaan tulet.

Sitä tässä tehdään.

Vierailija
331/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas laittaisitko huomenna sitä sun kanaa ja riisiä?

Sun tekemä uunimakkarakin kelpais paremmin kuin hyvin.

---> miehet haluaa selkeää viestintää.

Miehelle kuuluu puolet sen talon töistä missä mies asuu ja puolet niiden lasten hoidosta, jotka mies on tehnyt.

Naisen ei tarvitse välittää mitään siitä, millaista viestintää mies kaipaisi että viitsii tehdä työnsä. Miehen pitää käsittää asia ilman minkäänlaista viestintää."

Käsittää ilman viestintää? Anteeksi kuinka?

Kun ensin te äidit olette passanneet rakkaat poikanne pilalle.

Sieltä se lähtee.

Kuorinks mä kulta sulle perunat, onks sulla pyykkiä? Kun ethän sä osaa.

Osa äideistä käy viemässä pojilleen jopa pakastimeen ruoka-.annoksia valmiiksi,

kun ne (vihdoin) muuttavat pois kotoa mamman lihapatojen äärestä.

Osa  käy jopa siivoamassa, tiskaamassa  ja hakemassa pyykit pestäviksi.

Menkää vähän itseenne naiset.

Aika harva vaimo on toivottavasti oman miehensä äiti tai isä, joten haukut väärää puuta. Isät antavat pojalleen miehen mallin. Osalla miehistä on selvästikin surkeita isiä. Onneksi oma mieheni on saanut siinä suhteessa hyvän mallin, eikä omilla pojillanikaan ole mitään ongelmaa kotitöiden suhteen. Mutta sairasta tuollainen ajattelu, missä miestenkin viat ovat naisten vika.

Vierailija
332/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Elämästä tulee hauskempaa ja kevyempää.

Vierailija
333/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska olen eri henkilö kun tuo joka ne luetteli eikä meillä edes autoa. Ihmettelin vain kun hänelle vastattiin että ne kaikki luetellut ovat tasoa jotka heidän kolmasluokkalainen osaa tehdä sujuvasti. Siis ajaa autoa matkoilla tai tilata sille huollon tai hoitaa lasten päiväkotiin viennit yms. Listahan oli pitkä mitkä tältä superkolmasluokkalaiselta muka onnistui näppärästi. Joku järki pitäisi olla valehtelussakin.

Sinulla on luetunymmärtämisessä vikaa. Missään ei ole väitetty, että kolmasluokkalainen ajaisi autoa. Eikä kaikissa perheissä ole päiväkoti-ikäisiä lapsia, joten senkin voi unohtaa. Tosi paljon asioita voi tilata netistä klikuttelemalla, joten kyllä näppärä koululainen voisi varata vaikka mitä, jos hänelle kerran sen näyttää. Onko oikeasti auton ajaminen joku KOTITYÖ?! Itse ainakin olen reissanut autolla yksin lasten kanssa heidän vauvaiästään lähtien pitkiäkin matkoja. Itse asiassa se oli mukavaa eikä ollenkaan johonkin ruuanlaittoon verrattava velvollisuus. Ja kyllä, pidän myös ruuanlaitosta, mutta autoilu on huomattavasti vähemmän kuormittavaa.

Vierailija
334/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perunat kiehuu vielä, lohi on jo valmis, samoin salaatti. Raparperipiirakka menossa uuniin. Lapset uinnin jälkeen leikkivät.

Mies teki urotyön ja haki koivun metsänlaidasta kuistin eteen. Vastaa ei kuulemma jaksa tehdä. Kaljan jaksoi avata jo aamusta. Teen vastan itse, kun lasten kanssa laitetaan saunaan tulet.

Sitä tässä tehdään.

Niin varmaan 😂 palstalla on kuitenkin aikaa maata raatajamarttyyrilla 😂

Vierailija
335/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä heteroparien toiminta kyllä vaan jaksaa hämmästyttää. Miksi ne miehet ei osallistu? Ja miksi taas naiset suostuu vuosia tekemään kaiken?

Me, naispari, automaattisesti tehdään asiat puoliksi. Molemmat kykenee hoitamaan kaikki arjen asiat myös yksin toisen ollessa estynyt. Molemmat osataan laittaa ruokaa, siivota, leikata nurmikko, pestä matot, vaihtaa renkaat, suunnitella viikon ruokalista, hoitaa lasten (nyt jo molemmat yli 13 kyllä) vaatteet, harrastukset yms. Ei ole niin vaikeaa.

Tätä samaa minä ihmettelin jo aiemmin ja joskus tuntuu että ovatko kirjoittajat edes tosissaan. Sitten kuulen vaikkapa sisareltani samaa ja näen myös enkä voi vain käsittää. Mikä saa sen miehen taantumaan täysin kun sisarenkin mies oli alussa ahkera ja osaava? Kymmenen vuotta ja kaksi lasta eikä oikeasti tee kotona muuta kuin pelaa ja laiskottelee. Arki on aivan toista kun on se toinen aikuinen joka tekee osansa ja johon voi siinäkin suhteessa luottaa. Ei tarvitse miettiä että jättikö taas lapsen päiväkotiin kun ei muistanut hakea mitä se voi pahimmaan olla sisarellani. 

Vierailija
336/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut itsekin, että tuollainen huomauttaminen että "olis kiva kun sinäkin joskus tekisit jotain" ei toimi. Se on ärsyttävää sille toiselle, ja kun itseä ärsyttää jo valmiiksi, niin totta kai tulee riita. Ehkä pitäisi vaan sanoa, että minä tein tänään, huomenna on sun vuoro. Ja sitten ylihuomenna taas minä teen. Ei se mies töissäkään sano varmasti työkavereille noin, että en tee kun kerran tässä kuussa jo tein töitä...

Niin totta, mutta jos on kehdannut vaan hyvällä ruokahalulla itsestäänselvyytenä syödä toisen ostamia, suunnittelemia ja valmistamia ruokia jo lähes kuukauden ajan antamatta mitään ikäänkuin takaisin, niin kyllä sietää vähän kestääkin huomauttelua.

Kuukauden? Eiköhän tässä perheessä ole lasten äiti ollut jo melko pitkään se, joka on huolehtinut ruuat perheelleen. Jostakin syystä hän havahtui asiaan juuri tänä kesänä, kun lapset jäivät kesälomalle ja niille olisi pitänyt jotain ohjelmaakin keksiä.

Vierailija
337/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska olen eri henkilö kun tuo joka ne luetteli eikä meillä edes autoa. Ihmettelin vain kun hänelle vastattiin että ne kaikki luetellut ovat tasoa jotka heidän kolmasluokkalainen osaa tehdä sujuvasti. Siis ajaa autoa matkoilla tai tilata sille huollon tai hoitaa lasten päiväkotiin viennit yms. Listahan oli pitkä mitkä tältä superkolmasluokkalaiselta muka onnistui näppärästi. Joku järki pitäisi olla valehtelussakin.

Sinulla on luetunymmärtämisessä vikaa. Missään ei ole väitetty, että kolmasluokkalainen ajaisi autoa. Eikä kaikissa perheissä ole päiväkoti-ikäisiä lapsia, joten senkin voi unohtaa. Tosi paljon asioita voi tilata netistä klikuttelemalla, joten kyllä näppärä koululainen voisi varata vaikka mitä, jos hänelle kerran sen näyttää. Onko oikeasti auton ajaminen joku KOTITYÖ?! Itse ainakin olen reissanut autolla yksin lasten kanssa heidän vauvaiästään lähtien pitkiäkin matkoja. Itse asiassa se oli mukavaa eikä ollenkaan johonkin ruuanlaittoon verrattava velvollisuus. Ja kyllä, pidän myös ruuanlaitosta, mutta autoilu on huomattavasti vähemmän kuormittavaa.

Minua ei kiinnosta tippaakaan teidän perheen tilanne jos vastaan toiselle. 

Vierailija
338/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tämä kuvio alkaa rakentua jo suhteen alkumetreillä. Kun on siinä ihastumispöllyssä haluaa jotenkin pitää toisesta ylihyvää huolta - ja kas, niin niistä pyykinpesuista ja kokkaamisista alkaa sitten rutiininomaisesti ja kovin helposti jäädä naisen homma, usein niinkin, ettei kumpikaan tätä alkuun edes varsinaisesti huomaa. Olen ollut huomaavinani, että usein tämä kiihtyy lasten tullessa; mies ikään kuin ulkoistaa itsensä "huoltoketjusta" ja asettuu lapsijonon jatkoksi.

Oikeastaan ainoa suhde jossa näin ei ole käynyt tai meinannut käydä on ollut tämä nykyinen. Mies on nelikymppinen ja jäi reilu kolmekymppisenä leskeksi - ja samalla vauvaikäisen lapsen yksinhuoltajaksi. Se on ilmeisesti kai sitten ollut niin tehokas aikuistumis- ja kotitalouskoulu, että tämä on tosiaan ainoa mies jonka pyykeistä, iltapaloista tai kotitöiden reilusta jakamisesta ei ole tarvinnut vääntää ja kääntää. Kannattelee itse oman arkensa ja osaa olla suhteessa naisen, ei piian kanssa.

Vierailija
339/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se varaus on yksi kotityö. Pitääkö se nyt ratakiskosta vääntää.

Soitto johonkin = kotityö

Koko juhlien järjestäminen miehen kohdalla = luultavasti mahdottomuus

Eli ymmärrätkö? Nainen järjestää normaalisti koko juhlat, mies ruuvaa saunan irronneeseen kahvaan ruuvin tai soittaa autohuoltoon ja sanoo, että "kyllä minäkin hommia teen".

Nainen voi myös varata vain samalla tavalla tilan. Pitäähän se jo luokitella yhdeksi suoritteeksi, muut sitten päälle.

Eikö vieläkään aukea? Mitä sinulla on pöksyssä?

Luojan kiitos en ole hetero ettei elämä ole näin vaikeaa. 

Vierailija
340/494 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi