Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen Enni esitti superrikkaiden tyttöystävää rahasta - LUKSUS SEKSITYÖLÄINEN KERTOO TARINANSA

Vierailija
22.06.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009671535.html

"– Mä olen opiskellut huippuyliopistossa ja ollut mukana monessa kansainvälisessä tutkimustoiminnassa. Haluan painottaa, että seksityöntekijöiksi haluaa myös meitä korkeakoulutettuja ihmisiä. Siitä koulutuksesta ja kokemuksesta voi oikeastaan olla työssä hyötyä. Alalle ei vain ajauduta, sinne halutaan."

Mukava feministinä lukea korkeastikoulutettujenkin halusta alalle ja siellä pärjäämisestä. Se ei ole pelkkä sellaisten työ, jotka ei muuten korkeaa elantoa saisi.

Teidän mielipiteet?

Kommentit (388)

Vierailija
301/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, tunteeko jotenkin olonsa paremmaksi miljonäärin prostitoituna. Ehkä turvallisempaa kuin katutytön työ. Monesti kadulla olevat ovat huumeidenkäyttäjiä tai rutiköyhiä. Sairasta että tuommoista elämää normalisoidaan. On kyllä suurin osa maailman prostitoiduista varmasti huonoista oloista lähtöisin. Ovat alistettuja, kokevat väkivaltaa ja pelkoa. Onnea vaan ennille kovasti!

Vierailija
302/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh, tunteeko jotenkin olonsa paremmaksi miljonäärin prostitoituna. Ehkä turvallisempaa kuin katutytön työ. Monesti kadulla olevat ovat huumeidenkäyttäjiä tai rutiköyhiä. Sairasta että tuommoista elämää normalisoidaan. On kyllä suurin osa maailman prostitoiduista varmasti huonoista oloista lähtöisin. Ovat alistettuja, kokevat väkivaltaa ja pelkoa. Onnea vaan ennille kovasti!

Mulle ei ihan auennut se, että miten miljoonäärimiesten prostituoituna oleminen edisti Ennin omaa seksuaalisuutta ja sen ilmaisemista? Senhän nainen antoi syyksi "kokeilulleen".

Jos mä haluaisin tutkia omia halujani enemmän, niin haluaisin tietysti valita sen mitä teen ja kenen kanssa, omista lähtökohdistani ja fiiliksistäni.

Prostituutio on taas tuon vastakohta, asiakashan tuossa määrää kaiken ja Ennillä oli vielä se parittajayrityskin siinä välissä vaatimuksineen.

Sori kun sanon vähän kyynisesti, että eiköhän tuossa ollut ongelmana se, että rahat eivät riittäneet siihen "huippuyliopistoon". Nyt sitten kokemus esitetään jonainen vapaan naisen villinä emansipaationa. Ei kuulostanut siltä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ihan auennut se, että miten miljoonäärimiesten prostituoituna oleminen edisti Ennin omaa seksuaalisuutta ja sen ilmaisemista? Senhän nainen antoi syyksi "kokeilulleen".

Jos mä haluaisin tutkia omia halujani enemmän, niin haluaisin tietysti valita sen mitä teen ja kenen kanssa, omista lähtökohdistani ja fiiliksistäni.

Prostituutio on taas tuon vastakohta, asiakashan tuossa määrää kaiken ja Ennillä oli vielä se parittajayrityskin siinä välissä vaatimuksineen.

Sori kun sanon vähän kyynisesti, että eiköhän tuossa ollut ongelmana se, että rahat eivät riittäneet siihen "huippuyliopistoon". Nyt sitten kokemus esitetään jonainen vapaan naisen villinä emansipaationa. Ei kuulostanut siltä ollenkaan.

Rahaa tulee huomattavasti helpommin ja nopeammin ja siinä sivussa pienenä työn lisäplussana näkee koko seksuaalisuuden ja fetissien kirjon ja tämä sitten saa aukaisemaan omatkin silmät helpommin.

Vierailija
304/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä parempana kuin siivooja..

Vierailija
305/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kerro suoraan olevansa halpa huara, kerran sai 4000 muuten killinkejä ja mikä työ, voisiko olla vasten mielisempää.

Vierailija
306/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden asiakkaat esineellistävät naisia, eivätkä arvosta ihmisinä. Tapailin yhtä menestynyttä miestä, josta paljastui, että oli prostituoitujen vakioasiakas,lisäksi hän kommentoi telkkarissa näkyvien naisten kehoja todella rumasti ja halveksuen. Meni maku välittömästi, ei ollut mukava tyyppi sisimmässåän.

Vierailija
307/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa itseään vähän turhaan ylös sillä että toimi(i) vain rikkaiden patjana. Saisi hävetä, kun tiedetään että alalla on paljon esim ihmiskaupan uhreja jne. Ei niin mitään glamouria ole vaan h.... mikä h.....

Vierailija
308/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden asiakkaat esineellistävät naisia, eivätkä arvosta ihmisinä. Tapailin yhtä menestynyttä miestä, josta paljastui, että oli prostituoitujen vakioasiakas,lisäksi hän kommentoi telkkarissa näkyvien naisten kehoja todella rumasti ja halveksuen. Meni maku välittömästi, ei ollut mukava tyyppi sisimmässåän.

Aika moni ei-seksiä ostavakin kommentoi naisia rumasti. Itseasiassa sitä rumemmin mitä vähemmän ostaa seksiä/on varaa ostaa seksiä.

Vierailija
309/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa siivoojien vähättelyä jollqkin äsken. Minä ainakin arvostan heitä suuresti. Prostituoituja pääasiassa såälin, ovat rikkonaisia ja tarvitsisivat apua.

N54

Vierailija
310/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostaa itseään vähän turhaan ylös sillä että toimi(i) vain rikkaiden patjana. Saisi hävetä, kun tiedetään että alalla on paljon esim ihmiskaupan uhreja jne. Ei niin mitään glamouria ole vaan h.... mikä h.....

Ihmiskaupan uhreja on myös valtiolla töissä valtion virkamiehinä paritettuina työntekijöille/poliitikoille/diplomaateille.

Vierailija
311/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa siivoojien vähättelyä jollqkin äsken. Minä ainakin arvostan heitä suuresti. Prostituoituja pääasiassa såälin, ovat rikkonaisia ja tarvitsisivat apua.

N54

Kyllä siivoojatkin ovat rikkonaisia ja tarvitsevat apua. Huono palkka, fyysisesti ja henkisesti raskas työ, hyväksikäyttö jne.

Vierailija
312/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tapaukseen, yleisesti aiheesta muualla, koska ollut paljon artikkeleita. Harmi että monet nuoret naiset eivät pidä itseään turvassa ja suojassa. Vaan altistavat itsensä vieraille sedille/miehille, niitä voi olla vaikka kuinka paljon, loputon määrä? Aina on tautiriski myös ja jonkin asteinen raskausriski, entä väkivaltaiset/kontrolloivat miehet ja mafia. Tuskin baarikaan hyvä kaikille ja liika alkoholi, koska se sekoittaa pään. Eikö se ole alentavaa myydä itseä rahasta, vaikka summa olisi kerralla suuri? Tämä ei ole haukkumista, vaan huolestuttava asia. Vaikka olisi miten hyvä itsetunto, silti. Mitä se tekee jälkikäteen ihmiselle? Jos on rahanpuute monella naisella tai ei ole hyvää työtä/alaa/yrittäjyyttä/muuta mahdollisuutta tarjolla, miten se ratkaisee yhteiskunnallisen ongelman tuossa, enemmän ajautuu samaan. Perustulokin olisi parempi, jos riittävä. Epätoivoista? Jokainen tietenkin päättää itse elämästään, mutta miksi tehdä elämän alkumetreillä tämä, kun sitä ei saa enää pois. Miten se vaikuttaa ihmisen energiakenttään ja chakroihin jne.

Vierailija
313/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö monet seksityöntekijöistä ole hyväksikäytön uhreja lapsena.

Vierailija
314/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta sataa tällaista juttua Suomessa on julkaistu viimeisen 10 vuoden aikana? Kuka jaksaa väittää, ettei ole agendaa takana? Mikään, mitä media julkaisee, ei tule sinne sattumalta.

Agenda on meidän naisten aseman parantaminen. Se, että saamme ja voimme tehdä kehoillamme mitä haluamme ilman, että tarvitsisi pelätä häpeämistä tai että meitä saisi kutsua rumilla haukkuma sanoilla kuten h**ra yms. Tämä on kaikkien naisten etu.

T. Feministi

Feministit ovat pahimpia piilomisogynistejä. Olette sisäistäneet naisvihan, joka tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että miehillä on edelleen valta, miehillä on rahat, joilla he ostavat naisen. Oikea tasa-arvoisuus olisi sitä, että lasikatot rikotaan ja naisilla on yhtälaiset mahdollisuudet kaikkeen. Kuinka huo rat edistävät tätä asiaa? Ei mitenkään.

Häpeä on jokaisessa ihmisessä ihan itse hallittavissa oleva asia, sitä ei voi pyytää ulkopuolelta pienemmäksi. Voi ihan itse valita hävettääkö se, että joku sanoo huo raksi vai ei hävetä. Omalla kehollasi saat tehdä nytkin ihan mitä haluat. Tätäkään ei voi pakottaa ulkopuolelta hyväksytyksi.

Ennen vanhaan hävetti, jos meitä naisia oltiin hyvaksikaytetty! Kiitä meitä feministejä, että ollaan tuollakin saralla asia muutettu!

Se häpeä tunne tulee siitä, että yhteiskunta ei pidä jotain hyväksyttävänä ja kun yhteiskunnan arvoja muutetaan niin meidän kaikkien naisten asema paranee!

Me ollaan jo vuosikymmeniä tehty työtä kaikkien kanssasisarien eteen. Nyt ajetaan vapautta tehdä kehoillamme mitä halutaan ilman leimaa tai häpeää! Edetään askel askeleelta!

Kaikkien naisten pitäisi arvostaa meidän feministien tekemää työtä enemmän, josta kaikki naiset hyötyy. Varsinkin iso kiitos journalisti feministeille ja alan naisille, että tuotte tätä normaaliksi!

Mä olen nainen ja olen feministi ja en ikinä tule allekirjoittamaan sanomisiasi. Mä en ikinä tule hyväksymään naisten itsensä myymistä, se on todella kaukana tasa-arvosta ja arvostettavasta työstä. Tosi feministi kannattaa naisen älykkyyden nostoa ja älykkyydellä saavutettua työtä. Voin myös raiskattuna naisena sanoa, että se häpeä mikä raiskauksen jälkeen tulee on todellista ja se ei ole kadonnut mihinkään. Sitä ei todellakaan joku toinen nainen voi omalla nykyaikaisella voimaantumsella poistaa, eikä voida poistaa ikinä. Se kun omaan kroppaan joku kajoaa ilman lupaa on todella häpeällistä ja siihen ei vaikuta se, miten sinä olet ennen raiskausta itsesi nähnyt.

Sun pitäisi todellakin miettiä mitä sanot kun tuot tuollaista todellisuudesta erkaantunutta jaskaa esiin muka voimaantuneena. Te uuden ajan feministit olette todella häpeäksi tälle yhteisölle ja mä en siedä teidän kaltaisia naisoletettuja. Te ja teidän voimaantumisenne ovat yksi iso vitsi.

Vierailija
315/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla siivousfirmojen asiakkaat, toiset siivoojat ja siivousesimiehet kuten myös valtion työpaikkojen edustajat, rekrytoijat, työkaverit. esimiehet kommentoivat rumasti valtion virkamiesten kuten myöd siivoojien vartaloita.

Vierailija
316/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Osa miehistä saattaa pitää naisia jopa tyhminä eläiminä tai orjina. Ei leikin asia. Heillä ei ole henkisyyttä erityisesti, vaan maallisuus pääasia tai kiihkousko. Osa alkoholeissa olevista jopa tappaa naisen, vaikka osa ei sitä tekisi tietenkään. On harkittava turvallisuutta vakavammin.

Vierailija
317/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sana luxus tekisi itseään myyvästä naisesta paremman kuin muista vastaavista?

Vierailija
318/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jatkuva seksityön glorifiointi antaa erittäin huonon esimerkin nuorille naisille.

Vierailija
319/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta sataa tällaista juttua Suomessa on julkaistu viimeisen 10 vuoden aikana? Kuka jaksaa väittää, ettei ole agendaa takana? Mikään, mitä media julkaisee, ei tule sinne sattumalta.

Agenda on meidän naisten aseman parantaminen. Se, että saamme ja voimme tehdä kehoillamme mitä haluamme ilman, että tarvitsisi pelätä häpeämistä tai että meitä saisi kutsua rumilla haukkuma sanoilla kuten h**ra yms. Tämä on kaikkien naisten etu.

T. Feministi

Feministit ovat pahimpia piilomisogynistejä. Olette sisäistäneet naisvihan, joka tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että miehillä on edelleen valta, miehillä on rahat, joilla he ostavat naisen. Oikea tasa-arvoisuus olisi sitä, että lasikatot rikotaan ja naisilla on yhtälaiset mahdollisuudet kaikkeen. Kuinka huo rat edistävät tätä asiaa? Ei mitenkään.

Häpeä on jokaisessa ihmisessä ihan itse hallittavissa oleva asia, sitä ei voi pyytää ulkopuolelta pienemmäksi. Voi ihan itse valita hävettääkö se, että joku sanoo huo raksi vai ei hävetä. Omalla kehollasi saat tehdä nytkin ihan mitä haluat. Tätäkään ei voi pakottaa ulkopuolelta hyväksytyksi.

Ennen vanhaan hävetti, jos meitä naisia oltiin hyvaksikaytetty! Kiitä meitä feministejä, että ollaan tuollakin saralla asia muutettu!

Se häpeä tunne tulee siitä, että yhteiskunta ei pidä jotain hyväksyttävänä ja kun yhteiskunnan arvoja muutetaan niin meidän kaikkien naisten asema paranee!

Me ollaan jo vuosikymmeniä tehty työtä kaikkien kanssasisarien eteen. Nyt ajetaan vapautta tehdä kehoillamme mitä halutaan ilman leimaa tai häpeää! Edetään askel askeleelta!

Kaikkien naisten pitäisi arvostaa meidän feministien tekemää työtä enemmän, josta kaikki naiset hyötyy. Varsinkin iso kiitos journalisti feministeille ja alan naisille, että tuotte tätä normaaliksi!

Mä olen nainen ja olen feministi ja en ikinä tule allekirjoittamaan sanomisiasi. Mä en ikinä tule hyväksymään naisten itsensä myymistä, se on todella kaukana tasa-arvosta ja arvostettavasta työstä. Tosi feministi kannattaa naisen älykkyyden nostoa ja älykkyydellä saavutettua työtä. Voin myös raiskattuna naisena sanoa, että se häpeä mikä raiskauksen jälkeen tulee on todellista ja se ei ole kadonnut mihinkään. Sitä ei todellakaan joku toinen nainen voi omalla nykyaikaisella voimaantumsella poistaa, eikä voida poistaa ikinä. Se kun omaan kroppaan joku kajoaa ilman lupaa on todella häpeällistä ja siihen ei vaikuta se, miten sinä olet ennen raiskausta itsesi nähnyt.

Sun pitäisi todellakin miettiä mitä sanot kun tuot tuollaista todellisuudesta erkaantunutta jaskaa esiin muka voimaantuneena. Te uuden ajan feministit olette todella häpeäksi tälle yhteisölle ja mä en siedä teidän kaltaisia naisoletettuja. Te ja teidän voimaantumisenne ovat yksi iso vitsi.

Älykkyyden nostolla ei voi maksaa laskuja.

Ja sinä, joka aina kirjoitat naisten voimantumisesta. Ei ole kyse voimaantumisesta vaan rahasta. siitä, että saa parenpaa palkkaa, paljon nopeammin ja paljon helpommin.

Vierailija
320/388 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättää kateellisten määrä foorumilla, mutta näinhän se on aina ollut naisten keskuudessa, että jos joillakin menee hyvin niin puhutaan pahaa seläntakana 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän