Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen Enni esitti superrikkaiden tyttöystävää rahasta - LUKSUS SEKSITYÖLÄINEN KERTOO TARINANSA

Vierailija
22.06.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009671535.html

"– Mä olen opiskellut huippuyliopistossa ja ollut mukana monessa kansainvälisessä tutkimustoiminnassa. Haluan painottaa, että seksityöntekijöiksi haluaa myös meitä korkeakoulutettuja ihmisiä. Siitä koulutuksesta ja kokemuksesta voi oikeastaan olla työssä hyötyä. Alalle ei vain ajauduta, sinne halutaan."

Mukava feministinä lukea korkeastikoulutettujenkin halusta alalle ja siellä pärjäämisestä. Se ei ole pelkkä sellaisten työ, jotka ei muuten korkeaa elantoa saisi.

Teidän mielipiteet?

Kommentit (388)

Vierailija
381/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta sataa tällaista juttua Suomessa on julkaistu viimeisen 10 vuoden aikana? Kuka jaksaa väittää, ettei ole agendaa takana? Mikään, mitä media julkaisee, ei tule sinne sattumalta.

Agenda on meidän naisten aseman parantaminen. Se, että saamme ja voimme tehdä kehoillamme mitä haluamme ilman, että tarvitsisi pelätä häpeämistä tai että meitä saisi kutsua rumilla haukkuma sanoilla kuten h**ra yms. Tämä on kaikkien naisten etu.

T. Feministi

Feministit ovat pahimpia piilomisogynistejä. Olette sisäistäneet naisvihan, joka tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että miehillä on edelleen valta, miehillä on rahat, joilla he ostavat naisen. Oikea tasa-arvoisuus olisi sitä, että lasikatot rikotaan ja naisilla on yhtälaiset mahdollisuudet kaikkeen. Kuinka huo rat edistävät tätä asiaa? Ei mitenkään.

Häpeä on jokaisessa ihmisessä ihan itse hallittavissa oleva asia, sitä ei voi pyytää ulkopuolelta pienemmäksi. Voi ihan itse valita hävettääkö se, että joku sanoo huo raksi vai ei hävetä. Omalla kehollasi saat tehdä nytkin ihan mitä haluat. Tätäkään ei voi pakottaa ulkopuolelta hyväksytyksi.

Ennen vanhaan hävetti, jos meitä naisia oltiin hyvaksikaytetty! Kiitä meitä feministejä, että ollaan tuollakin saralla asia muutettu!

Se häpeä tunne tulee siitä, että yhteiskunta ei pidä jotain hyväksyttävänä ja kun yhteiskunnan arvoja muutetaan niin meidän kaikkien naisten asema paranee!

Me ollaan jo vuosikymmeniä tehty työtä kaikkien kanssasisarien eteen. Nyt ajetaan vapautta tehdä kehoillamme mitä halutaan ilman leimaa tai häpeää! Edetään askel askeleelta!

Kaikkien naisten pitäisi arvostaa meidän feministien tekemää työtä enemmän, josta kaikki naiset hyötyy. Varsinkin iso kiitos journalisti feministeille ja alan naisille, että tuotte tätä normaaliksi!

Mä olen nainen ja olen feministi ja en ikinä tule allekirjoittamaan sanomisiasi. Mä en ikinä tule hyväksymään naisten itsensä myymistä, se on todella kaukana tasa-arvosta ja arvostettavasta työstä. Tosi feministi kannattaa naisen älykkyyden nostoa ja älykkyydellä saavutettua työtä. Voin myös raiskattuna naisena sanoa, että se häpeä mikä raiskauksen jälkeen tulee on todellista ja se ei ole kadonnut mihinkään. Sitä ei todellakaan joku toinen nainen voi omalla nykyaikaisella voimaantumsella poistaa, eikä voida poistaa ikinä. Se kun omaan kroppaan joku kajoaa ilman lupaa on todella häpeällistä ja siihen ei vaikuta se, miten sinä olet ennen raiskausta itsesi nähnyt.

Sun pitäisi todellakin miettiä mitä sanot kun tuot tuollaista todellisuudesta erkaantunutta jaskaa esiin muka voimaantuneena. Te uuden ajan feministit olette todella häpeäksi tälle yhteisölle ja mä en siedä teidän kaltaisia naisoletettuja. Te ja teidän voimaantumisenne ovat yksi iso vitsi.

Älykkyyden nostolla ei voi maksaa laskuja.

Ja sinä, joka aina kirjoitat naisten voimantumisesta. Ei ole kyse voimaantumisesta vaan rahasta. siitä, että saa parenpaa palkkaa, paljon nopeammin ja paljon helpommin.

Kuka haluaa nopeaa ja helppoa rahaa? Parempaa, kestävämpää palkkaa saat sillä kun kouluttaudut ja teet töitä sen eteen, että saat pysyvän elinkeinon. Nostat sitä älykkyyttäsi. Tuollainen luksushuoraaminen ja oman kehon myynti ei sitä ole. Loppuu sun tarinasi hyvin nopeasti. Mä en voi käsittää miten typeriksi nykynaiset kasvatetaan ja vain sillä nopealla rahan tekemisellä on väliä. Todella lyhytnäköistä.

Parempi ettei miehille maksettaisi mitään palkkaa. Olisivat orjia. Naisille voisi sen sijaan maksaa todella korkeita palkkoja eikä rahan eteen tarvitsisi tehdä mitään, paitsi miesten.

Vierailija
382/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuyliopistot tietysti ,tutkinnot  ja kaikki ,tottahahan toki!

(hah,hah haa!) =   --->        (I)

Luin kirjan. Kirjassa puhuu maisterin diplomista. Eli vastaa Suome AMKturkintoa.

Muutenkin kirja oli sellaista sensaatiohakuista hehkusta- uu aa,miten ihanaa kun Michelin tähden ravintoloissa sain käydä syömässä,ja seksi oli aina tajunnanräjäyttåvää,ja miehet superhunkseja.... uskoo,ken haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen on aina huono juttu miehille. Ei ole vaimomatskua ja muitten höyläämä nainen ei enää kiinnosta kuin näitä ns cuck tyyppejä. Eli miksi nainen pilaa markkinaarvonsa olemalla maksullinen? Lyhyt näköistä touhua, jossa ei nokkkaansa pitemmälle katsota. Turvallinen perhe-elämä parhainta naiselle. Sen takia tyttäriä on yritetty varjella, että turvallisesti naimisiin pääsisi.

Vierailija
384/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KokoomusTuleeTakaapäin kirjoitti:

Hallitus esittää pian varakkaille verovähennysoikeutta eroottisten palvelujen ostamiseen. Saa nuoretkin sisätyötä eivätkä elä turhaan tuilla, joita nyt todellakin ajetaan alas  Seksityö sopii erityisesti köyhempien perheiden opiskelijatytöille.

Ja opiskelijapojille.

Vierailija
385/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ahneus voittaa moraalin.

Kertoi jutussa pitävänsä seksistä, ja sillä verukkeella valitsi työn. Ei ollut enää niin nuori, etteikö olisi tiennyt mitä teki, joten eipä tuolle keksi juuri puolusteluja.

Vierailija
386/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma uskonko koko juttua sellaisenaan.

Enni kertoo tienanneensa yleensä 700 euroa illasta ja olleensa suosittu, mutta toisaalta ettei ollut välttämättä yhtään asiakasta kuukausiin. Aika ristiriitaista.

Ihmettelen sitäkin kuinka tarkkaan Enni selostaa poikaystävänsä kannustaneen häntä alalle, vaikka se kuulostaa vähän siltä, että poikkista kiihotti ajatus prostituoidusta tyttiksestä ja hän siksi kannatti ajatusta.

Onko prostituoidun työ sitäpaitsi muka jotenkin hienompaa, jos täytyy esittää varatun rikkaan miehen ns. tyttöystävää eli rakastajatarta? Sama työ vaikka teeskentelee vähän ekstraa julkisesti.

Sille on yksinkertainen selitys, miksi Ennin 160 sentin lyhyys olikin myönteinen asia. Monet keskieurooppalaiset rikkaat vanhat ukot ovat hemmetin lyhyitä, hyvä jos edes 170 senttiä, joten he eivät uskaltaisi tavata normaalimittaista naista.

Vierailija
387/388 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tälläistä tarvitaan enemmän - työllisyys nousuun vaikka tällä, jos ei muuta työtä saa!

Vierailija
388/388 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen nainen on aina huono juttu miehille. Ei ole vaimomatskua ja muitten höyläämä nainen ei enää kiinnosta kuin näitä ns cuck tyyppejä. Eli miksi nainen pilaa markkinaarvonsa olemalla maksullinen? Lyhyt näköistä touhua, jossa ei nokkkaansa pitemmälle katsota. Turvallinen perhe-elämä parhainta naiselle. Sen takia tyttäriä on yritetty varjella, että turvallisesti naimisiin pääsisi.

Naiset ei ole mitään hyödykkeitä joilla on markkina-arvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan