Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~JOULUMASUJEN LAUANTAI-KÄHINÄT~~ :)

09.12.2006 |

EI OO NÄKÖJÄÄN VIEL KERETTY AVATA UUTTA PINOO LAUANTAILLE JOTEN MINÄPÄ ALOTAN KU TÄÄLLÄ KÖKIN elikkäs lauantai-KÄHINÄT!!!!!

täältä sitä taas kökitään |O ei tuu uni silmään. pyörin jo tossa taas reilun tunnin sängyssä ja pakko oli nousta ylös ku ei siitä tuu yhtikäs mittään.....

joka yö sama juttu,ukkoki kuorsaa aina niin tyytyväisenä siinä että huone raikaa.ei hëlpota asiaa yhtään.

lisäksi älytön hiki joka yö,meikäläinen hikoilee ku pikku sika.aamulla aina niska hiestä märkä :whistle:

omaan napaan ei mitään erikoista,vaikka tiistaina jo viikkoja 39 niin kyl vähä tuntuu ett tammikuussa sitte pääseen äksöniin :p

mutta vetelempä tässä muutaman voileipäkeksin punasella voimariinilla niin jospa se vähä auttais... nam ja rouskis ja ÖITÄ!!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.. no ei tää kipu sitten varmaan sitä issiasta ole. Kipu on selässä, niin paikallisena, että voin tarkaan osoittaa kivun paikan. Ei siis säteile mihinkään, ei varsinkaan jalkaan.

Taitaa siis olla jotain muuta selkäkipua.

Olenkin tähän asti selvinnyt lähes täysin kivuitta, ei siis kummempia kipuiluja ole ollutkaan.. josko ne nyt sitten alkaa.

Täytynee mainita tuosta kuitenkin neuvolassa..

-mm-

Vierailija
2/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onneksi olkoon Heini ja äitikuu ja muutkin, joiden nimet eivät muistu juuri nyt mieleen!

Oli mukava lukea MrsCruiserin mietteitä. Muistelen, että nani pisti pystyyn itsenäisyyspäivän aattona vauvapuolelle joulukuisten -06 pinon, mutta siihen ei ole tainnut tulla vielä vastauksia. Joulukuisilla -05 näyttää olevan vieläkin oma pino!

Kuinkahan moni meistä kirjoittelee tänne vuoden päästä? Tästä sitten ajatukset vievät siihen, että vuoden päästä meillä kaikilla onkin sitten joko kävelevät/sitä opettelevat lapset. Tuntuupa aika kaukaiselta sellainen ajatus!

Parasta pitäytyä siis tässä raskaudessa vielä. Heräsin yöllä vatsakipuun, mutta se oli varmasti ruoansulatuksesta johtuvaa.

Mutter-mommy mietti selkäkipuaan. Minulla oli yhteen aikaan sohvalta ylös kammetessa ihan tuossa selän/oikean pakaran liitoskohdassa vihlovaa kipua. Taisi anoppi tehdä kotikutoisen diagnoosin siitä, että se olisi iskiasta. Maanantainahan iski kova kylkikipu, joka onneksi oli hävinnyt tiistaihin mennessä. Kaipa nuo lihakset joutuvat lujille nyt. Naikkarin lääkäri muuten sanoi maanantaina päivystyksessä tuon kylkikivun takia käydessäni, että panadolia voi ottaa kerralla kaksi tablettia (2 x 500 mg) jopa neljä kertaa päivässä.

Natulikohan se mietti sitä, että pääsisi vasta aattona pois sairaalasta sektion takia. Et ole ilmeisesti saanut siirrettyä aikaa? Itse aamulla mietin, että jos meidän vauvamme syntyy juuri joulun alla, niin voihan sitä joulua viettää pari päivää myöhässä. Meidän kohta nelivuotiaamme tuskin välittää, vaikka joulu olisi vaikka 26.12.

Kaipa tässä niinkin voi käydä, että joku meistä huhkii sairaalassa juuri jouluaattona. Meitä on kuitenkin aika paljon. En tiedä, olisiko siinä oma hohtonsa kuitenkin saada ehta jouluvauva? No, ajatukset risteilevät. Toisaalta on kärsimätön fiilis, toisaalta tuntuu, että pakko saada komerot siivottua ennen synnytystä, hih.

Pikkusisko taisi lähteä vauvanhakureissuun. Missäs sinä, Tinuri, luuhaat? :-)

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kanssasisaret!

Iituli rv 38+/39+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina 5.12 klo 9.57 syntyi poika 3930 g ja 49,5 cm. viikkoja oli 37+5 Kiirreellisellä sektiolla, ei ehditty olla sairaalassa kuin 1,5 tuntia. Aamulla alkoi lapsivettä tihkua ja supistella. Sairaalaan päästiin ja saman tien leikkuuksille jalkatarjonnan vuoksi. Kaikki meni hyvin spinaalipuudutuksela leikattiin.

Tänään päästiin kotiin, olis päästy jo eilen, mutta pojan keltaisuusarvot oli hieman koholla.

Jouluodotus ja pikkutonttu 5 vrk

Vierailija
4/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kahdelta irtosi ihan selvä limatulppa ja limaa on tullut muutenkin. Lisäksi tuli aivan hirveä ripuli (todella ihastuttavaa kirjoittaa tästä :D). Soitin äidilleni ja hän sanoi, että minun synnytykseni käynnistyi aivan samalla tavalla. Illalla meni tulppa ja seuraavana päivänä olin maailmassa. Huh, saapa nähdä käykö tässä mitään.

Supistuksia on tullut taas, mutta ei kovin säännöllisesti eivätkä ne oli mitenkään kovin kipeitä. Napakoita kyllä, mutta tässä pari päivää sitten tuli kipeämpiäkin.

Lähden vielä elokuviin miehen kanssa. James Bond olisi ihan kiva nähdä vielä kun pystyy. Toivo herää ettei menisi ainkaan ihan hirveästi yli lasketun ajan.

rv. 40+0

Vierailija
5/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan käydä vielä tänne kirjottelemassa kun ei vissiin vielä tuolla vauvapuolella oo kovin keskusteluja =)

Meilläkin rullaa vauva-arki hyvin. Vaavi syö rintaa 3-4 tunnin välein ja nukkuu tosi sikeästi. Välillä on tietenkin vähän huonommalla päällä (esim tänä aamuna) mutta eihän siitä nyt haittaa ole kun univelat voi ottaa takaisin päivällä kun vaavi on rauhottunu taas nukkumaan. Korviketta ei oo tarvittu ollenkaan -rintapumpun sain äidiltä kun meinas tulla tuota maitoa vähän liikaakin mutta vielä ei oikein tuo pumppaaminen oo onnistunu... Suloinen tuhisija on kyllä ja tosiaan se on ihana näky kun pieni tuhisee ja imee tissiä simmut kiinni =) Poju valvoo vuorokauden aikana pari kertaa tunnin tai kaksi ja tapittaa tosi kiinnostuneena ympärille -on myös innokas ilmehtijä ja välillä kaikille kulmien kohotteluille ja hymyjen yrityksille saa nauraa makoisasti =)

Mutta täytyypi tämän äipän lähtä syömään kun meinaa tuo nälkä taas puskea päälle... Paikat on edelleen aika kipeänä ja mahakin jostain syystä ihan sekaisin =/ Menin muuten uteliaisuuttani kurkkaamaan eilen että miltä se haava ja alapää näyttää... Hyi!! Se oli virhe =/ No, tiedänpä nyt että miksi se on niin kipeä...

Onnittelut vielä uusille vauvan saaneille ja jaksamisia mahakkaille -kyllä ne vaavit sieltä joskus ulos tulee =) (Hyvä mun nyt kommentoida vaikka reilu viikko sitten pompin ite tasajalkaa ja hermoilin)

Käyn vielä metsästämässä sitä vauva-puolen pinoa jos nostelis sitä näkyville...

pimmi ja muutamaa tuntia vaille poju 1 vk

Vierailija
6/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Äitikuu, Joulunodotus ja heini.

Nyt on sit laukut pakattu ja oootellaan.. Onkos kirsikka pakannut laukun?? Täälä ei sit mitään uutta, välillä supistelee, yöt kukutaan ja jotenkin pinna on tosi kireällä nykyään. Jos täs tosiaan joutuu pitkälle tammikuuhun odottamaa niin hulluksi tulen. Ens viikko on täynnä ohjelmaa et sais ajan kulumaan ja pian tuo joulukin tulee.

Mies hommas itselleen Blondin saksasta, siis tilas itselleen uuden kitaran joululahjaks.. sitä sit olaan yhdessä ihasteltu. Toistaiseksi ei saa tuoda sitä meidän säkyyn, mut kait se sinne tulee sit kun minä olen sairaalas. :) Kumma se on noiden miesten kanssa ikuisia poikia ovat lelut vaan kallistuu.

Nyt vois mennä vaik keittämään kahvit, mukavaa lauantaita kaikille!

nefili 37+1

Vierailija
7/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusille vauvoille ja perheille!

HEINI: Olitko Kättärillä? Meidän poju syntyi siellä 12 tuntia aikaisemmin=) 6 osastolla oltiin.

Istuminen on vielä vähän vaikeaa ja oikeastaan aristelen tuota haavaa, vaikkei se ole kovin kipeä. Poika on toistaiseksi hirmu tyytyväinen vauva. Hyviä nimiehdotuksia alkaa tulla päähän nyt, kun tietää kuka siellä mahassa köllötteli. Jahas, ja tissiä kaivataan makuuhuoneessa...

Vierailija
8/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pesin melkoisella tarmolla pesuhuoneen ja sainkin aikaan oikein kivaa ja napakkaa supistelua :) Pöh, nukkumaan mennessä loppui tyystin ja yö tuli nukuttua melko makeasti. Paitsi esikoinen, joka oli vähän nuhainen ja rohiseva nukkumaan mennessään, heräsi yöllä valittamaan kurkkukipua :( ja itsellänikin on kurkku aika karhea... Nyt on naisen mieli niin muuttunut, että mieluummin parannuttaisiin ensin ja menisin sitten vasta synnyttämään ;), esikoisen hoitojärjestelytkin mutkistuvat jos hän tulee kovin sairaaksi... Voi että!

Onnea [b]äitikuu, Heini, jouluodotus[/b] ja kaikki muut nyytin syliin saaneet! Mukavaa kun [b]MrsCruiser ja pimmi[/b] kertovat vauvakuulumisia :)

[b]pikkutapiirillakin[/b] kuulostaa lupaavalta, saa nähdä tuleeko vauva jo tänään :)?

Nyt pitää mennä lohduttamaan kiukkuilevaa esikoista, joka nukahti iltanokosille ja heräsi ilmeisesti painajaisuneen. Voi pientä! ...Ja kohta on kaksi verroin murehdittavaa, jos iloakin :DDD

Tinuri ja Alpi Itupulla, tasan 39 täynnä tänään. Sehän tarkoittaa: viikko laskettuun aikaan!

Vierailija
9/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sitten 40+0 täyteen. Ei mitään merkkejä synnytyksestä, ei supistuksen supistusta... Äitiyspolille on seuraava näyttöaika reilun viikon päästä maanantaina (silloin 41+2), nyt vaan odotellaan ja odotellaan. Viime viikolla kävin näytillä ja kohdunkaulaa jäljellä 2,5 cm ja vauva ylhäällä, ei kiinnittynyt. Sentään vihdoinkin oikein päin eikä yritä jalat edellä punkeilla.

Olin koko viikon kuumeessa, samaten 2-vuotias esikoinen. Mies on nyt kipeänä, tavallaan hyvä että saa kotona pötkötellä. Miehellä alkoi jo isyyslomakin.

No, kaipa sitä joidenkin tarvitsee tasapainottaa keskiarvoja, kun muiden kääröt on jo kotona :) Onnea kaikille vauvan saaneille!

Terveisin Heli

Vierailija
10/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikast hiljaselta vaikuttaa joulukuisten pino näin lauantai-iltana ;D itselläni ei edelleenkään merkkiäkään että mitään olisi tapahtumassa,tosin viikkoja tulossa täyteen tiistaina 39 ja kolme muutakin raskauttani ovat menneet yliaikaisiksi joten luulen ett tämäkin menee vaikka elättelen pikku toiveita että neljäs tulisi livakammin. ei hotsittas nimittäin jouluna olla sairaalassa,laskettuaikani siis 19.12

mulla ei mitään kipeitä supistuksia ole ollutkaan vaikka olen siivonnut, sekstannut ym. mikä saattaisiauttaa.siirtelin tossa yks päivä olohuoneessa järjestystäkin ja vaikka sohvia ja tietsikka pöytää siirtelin seinältä toiselle niin ei sitten yhtikäs mitään, selän vain sain kipeäksi.

tosin sitten kun on supistukset alkaneet niin se on ollu aina menoa sitten ;D

saa nähdä taas ett moneen tulee ensi yönä kukuttua kun joka yö ollu vähän vaikeeta toi unen saaminen. on menny ihan keposeen tonne kahteen kolmeen ennen kuin on saanut unen.

mutta lähdempä tästä suihkuun!

Vierailija
11/30 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Äitikuu, Jouluodotus ja Heini! Ja kaikki muut jotka ovat jo tonttunsa saaneet...

Kylläpä tosiaan tuntuu olevan kovin poikavoittoista tää meidän tonttujoukko =) Itse yritin uteliaana tossa maanantaina äitipolilla lääkärillä käydessäni udelle, että josko sieltä jotain selviäisi, niin tokaisi vain lääkäri, että " ei niitä joulupaketteja etukäteen avata!!" ja lievensi kyllä sanomaansa niin, että " tiukasti on jalat ristissä, ettei mitään näykkään..." No joo, onnellisia ollaan, tulee kumpi tahansa! =) Esikoispoika tosiaan juuri täytti 2 v ja kun odotin häntä, oli TOSI vahva poikafiilis, nyt ei moista ole, mutta poika taitaa tulla... =)

Itsellä on nyt ton maanantain jälkeen ollut semmosia vihlaisuja alapäässä ja toissapäivänä otin urakkaa ja pesin ikkunoita ulkopuolelta (ja niitähän tässä omakotitalossa riittää...). Lisäksi haravoitiin ja sitten vielä siivosinkin, sen verran oli tulosta, että nyt on kyllä alkanut ihan lupaavasti suppailla! =) Eilen illalla tuli jo melkolailla säännöllisestikin kolmisen tuntia 6-10 min välein, mutta hiipui ja toisaaltaan hyvä niin, sillä äidilläni alkaa loma nyt tiistaina ja sitten järjestyisi esikoisen hoitokin helpommin... Tänään olen hillunut ja siivoillut keittiörempan ja muuton jäljiltä taloa ja kyllä nää taasen on tulleet, muttei säännöllisinä (niin kokopäivän on ollut). Esikoisesta mulla oli vasta kalvojen puhkaisun jälkeen ekat kipeät supparit, joten aikalailla kipeeltä nää jo tuntuu, etenkin tuolla selänpuolella! Auts, mutta ei nää silti oikeita ole.... Mutta taatusti jotain aikaan saavat... (ainakin toivon niin!) Ja nyt kun olen sitten oikein toiveikas, että jouluna ollaan jo vauvan kanssa kotosalla, niin tietty tammikuussa täällä ähkin!!

Katjusha 37+5

Vierailija
12/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, missä te kaikki olette? *huhuilee jouluntähtösiä*

...Kaikki jouluvalmisteluissa vai synnytyspuuhissa?

Täällä sairastetaan :( Kurkku ja korvat kipeinä ja nenä vuotaa, esikoinen samassa taudissa ja taitaa rassukalla olla silmätulehduskin :/. Täytyy huomenna käyttää lääkärissä, jos todella on tulehtunut, nyt on vain luomi turvoksissa muttei punoita. Voi KETTU, en todellakaan olisi toivonut tätä tautia näin loppumetreille kun muuten ollaan oltu tosi terveinä! Nyt ei auta kuin toivoa, ettei vauva syntyisikään ennenkuin ollaan terveitä... :P

Nyt ryhdistäydyn ja yritän edes kirjoitella joulukortit valmiiksi...

Tinuri ja Alpi Itupulla rv 39+1

Vierailija
13/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatetaan vaan tätä pinoa suuremmaksi...

Omaan napaan ei mitään uutta, saunottu ja shoppailtu on, muuhun ei jaksa ryhtyä. Mukavasti alkaa sormukset ja saappaanvarret kiristämään shoppaillessa! Vauva on kovasti rauhoittunut liikkeissään, lähinnä " muljuntaa" tuntuu. Sen verran kyllä muljui eilen, että ihan kuin olisi selkä siirtynyt toiselle puolella. Toivottavasti kumminkin pää on pysynyt oikeassa suunnassa!

Täälläkin on tytsy lenssuinen, nuha ja vetämätön olo vaivaa. Täytynee katsoa kouluun menoa aamusella. Tytsyllä vielä kipeänä ollessa sokerit heittelevät kovasti ja käytös on sen mukaista. ARGH! Apteekki taas rikastui, kun kävin nuha-, yskän- ja kuumelääkeostoksilla.

Meillä on tänään vauvatavaroiden paikoilleenasentamispäivä. Hoitotaso on tuossa kertaalleen maalattuna ja äsken ostin viimeiset tarvikkeet, pyllyrasvan ja tutin. Aivan ihanan ruskean toppapuvun hain postista(oli -70%, joten maksoi 13,14¿!!!) ja jos vielä villapuvun saisi pestyä niin minä olen valmis. Jos haluaa tulla vielä siivottuun kotiin, odottakoon viikon hän. :)

Sairaalakassi-asia on edennyt siihen pisteeseen, että tavarat on kirjoitettu paperille ja ajatustyö tehty eli ehkä illalla pääsen itse asiaan. Siis pakkaamaan sen kassin. Itse synnytykseen pääsemisestä en vielä haaveile, ainakin viiden viikon päästä meillä pitäisi olla vauva! Täytyyhän täällä jonkun pitää vielä pinoa tammikuussakin, Heinikin meni ja synnytti ihan ilman " lupia" !!! ;)

Nyt ruokaa ettei frouva ala kiukuta.

Kirsikka ja aarre rv 37+2

Vierailija
14/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken kotiuduttiin ostosreissulta. Eipä todellakaan tarvitse olla yksin liikkeellä! Jaloissa alkaa kyllä tuntua nopeasti tuo kävely. Kengistä huomaa, että kintut ovat turvoksissa, sillä nilkkurit, joita olen käyttänyt pari kuukautta, tuntuvat nyt kireiltä. Toivon hartaasti, että osa tästä painonlisäyksestä olisi nestettä, joka lähtisi nopeasti pois. Ensi vuonna on kuitenkin aikamoinen laihdutusurakka edessä!

Aamupäivän surffailin netissä etsimässä kivoja amerikkalaisia lastenvaatteita. Siellä valikoima on laajaa, ja vaatteet edullisia -etenkin jos sattuu alennusmyynti kohdalle. Saan neuvotettua vaatteita veljeni kautta. Esim. ihanat pikkutyttöjen, vaaleanpunaiset Levikset maksavat vain noin 15 dollaria.

Minulle tuli eilen iltapäivällä ensimmäistä kertaa sellainen olo, että vauva saisi syntyä! Äitini on tulossa kylään ensi perjantaina, joten sopisi oikein mainiosti, jos vauva syntyisi vaikka viikon päästä lauantaina. Lapselle on " varattu" jo hoitopaikka ystäväperheen luota, mutta olisi mukavaa, jos esikoinen saisi olla mummin hoivissa omassa kodissa synnytysreissun aikana.

Oli kurja lukea, Tinuri ja Kirsikka, että esikoisenne ovat kipeinä! Toivottavasti he paranevat pikaisesti.

Taidan alkaa kirjoitella minäkin noita joulukortteja. Esikoisesta otetusta kuvallisesta joulukortista tuli kyllä oikein kiva.

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! Tuntuu, että joukot harvenevat kovaa vauhtia. Itse olen aika lailla varma, että tämä vauva ei synny ennen joulua... Tosin kyllä synnytyksen käynnistyminen on sitten kuitenkin kovasti odotettunakin varmasti jonkinmoinen shokki.

Iituli rv 38+5/39+4 (enää kolme päivää ensimmäiseen laskettuun aikaan)

Vierailija
15/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille..

Tänään mekin kotiuduttiin " vaavilasta" nyytin kera.Poika tuli ja mitat 3360g

ja pituus 50cm.Poika päätti tulla maailmaan 7.12. torstaina.Ja tuossa juuri pinoa lukiessani,huomasin.että monenmuunkin luukku on avautunut.Onneksi olkoon kaikille tasapuolisesti.

Tuntuu kivalta,kun synnytys on ohi,ja normaaliarki alkaa pikkuhiljaa, tästä eteenpäin muovautua omiin uomiinsa.Kaikkein parhaalta tuntuu, kun kamala närästys ja tukalaolo on poissa.Vaikka kyllähän tämä uusi vauva-aikakin on varsin haastavaa.Poika, kun viihtyy rinnalla usein.Mutta kaikenkaikkiaan olo on hyvä.

Voimia kaikille vielä odottaville,kyllä se odotus varmasti palkitaan,kunhan jaksaa vielä hiukan tsempata.

Vierailija
16/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla suosittu synnytyspäivä... ei vaan meille :/

Kaupungilta kävin hakemassa viimeiset joululahjat, kerrankin pääsin ilman miestäni, eli hänen lahjaansa sitten metsästin. me ollaan kuitenkin maaliskuussa menossa luksus lomalle etelään, joten se on meidän yhteinen juttu, mutta jotain tekee silti mieli antaa siipalle muistoksi. Vauvalle en ole hankkinut paketin pakettia, vaikka onkin nyt varmaa että syntyy ennen joulua. Jos vielä innostun niin voisin jonkun lelun vaikka katsoa vaikka eihän tuo vielä tänä jouluna sitä muistakaan, mutta noissa vauvakirjoissa on usein sellainen kohta, mitä sain lahjaksi ensimmäisenä jouluna... kiva jättää se sitten tyhjäksi...

parempi päivä siis ollut jaksamisen kanssa tänään, lonkkakipukin väheni reilusti parin päivän takaisesta. Liekö nyt pää kiinnittynyt sitten...

nyt ollaan sitten meidän neuvolan mukaan täysaikaisuus viikoilla kaikki eli minulla 37 tasan tänään :-)

natuli

Vierailija
17/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin yhtenä kappaleena, vaikka koko ajan supistelee. Viime yönä alkoi supistella tasaiseen tahtiin ja kipeästi. Parhaimmillaan supistuksia tuli jopa 4 min. välein, mutta sitten aamulla kipeät supistukset loppuivat ja koska olin koko yön jo jaksanut kipujen kanssa en lähtenyt näytillekään. Päivän mittaan on tullut harvakseltaan supistuksia ja illalla tuli taas pari tuntia kipeitä supistuksia, jotka näyttäisivät taas laantuvan. Elikä ei tästä oikein näytä mitään tulevan. Hirveä oloja vatsaan sattuu, mutta en usko, että nämäkään ovat saaneet kohdunsuulla mitään erityistä aikaiseksi. Samanlaisia tuli viikko sitten ja silloin lähdin naikkarille. Tuomio oli, että kohdun sisäsuu on vielä tiukasti kiinni.

Onnea taas kaikille vauvautuneille. Minä taidan olla yksi niistä pitkän kaavan kärvistelijöistä, joilla supistaa ja supistaa, mutta mitään todellista ei tapahdu. Olen sitten pitämässä pinoa pystyssä vielä parin viikon päästä.

rv. 40+1

Vierailija
18/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kaikki ole (valitettavasti) vielä vauvanhakureissulla :(

Itselläni kirjoittamattomuus johtuu ihan vaan siitä, ettei viitsisi tulla purnaamaan tätä tylsyyttä. Eipä siinä, olo on ihan hyvä eli kyseessä on vain malttamattomuus, mutta olisi kyllä kiva päästä tositoimiin. Mitä pikemmin se tuska alkaa, sitä pikemmin se on ohi. Olen tutuille selvittänytkin, miltä mielestäni tämä loppuodotuksen tylsyys tuntuu: kuin olisi juhlat ja kaikki tarjoamiset pöydässä ja kaikin puolin muutkin asiat ojennuksessa, mutta vieraita ei vain kuulu. Kaikenlaista tekemistä kyllä olisi, mutta jotenkin ei osaa oikein ryhtyä mihinkään.

Onneksi olen nähnyt viime aikoina kavereita mukavasti. Ja on ensi viikollekin tiedossa vierailuja, leipomista ja perjantaina kiva konsertti. Tietty kaiken voi perua, jos synnärille pääsee.

Nojoo, nyt lopppuu tämä kähinä. Jaksamista muillekin! Kai ne vauvat lopulta putkahtelee, vaikka juuri nyt ei siihen jaksaisikaan uskoa :)

Justiinaa 39+6

Vierailija
19/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan edelleen yhdessä koossa.

Olin teatterissa " siippaa" katsomassa hulvattomassa komediassa joka sai nauraessa kyllä supistuksia aikaseksi. Kävely ei meinannut onnistua autolle, ajattelin että jokos nyt alkaa tapahtumaan. Mutta kotiin päästyä, ei mitään. Hieman vatsa on kova mutta ei supistele, no ehkä ihan pientä nipistelyä välillä. Elättelin jo toiveita että pääsis yöllä/aamulla lähtemään. No katsotaan ja toivon että tämä tästä alkaisi. Nyt ois viikotkin otollisia joten nyt peukkuja pystyyn. Itsellä vain se pelko että jos vedet menee niin pitää soittaa ambulanssi heti. No se hyvä puoli siinä on että pääsee heti lähtemään eikä tarvitse odotella suppareita. No nyt alkoi supistella taas aika kovaa.......joko nyt....

Tsemiä myös muille vielä luukkujen avautumista odottaville. Lähtekäämme yhdessä ensi yönä liikkeelle ;)

sonette ja baby 38+2

Vierailija
20/30 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tulla minunkin nostamaan vähän pinoa, kun tuolla vauva puolella vielä suht hiljaista...

ja kun aiheeseen päästiin niin vastaanpa samalla MRSCRUISELLE eli vauva pinon olen laittanut vauva puolelle pystyyn muistaakseni nimellä jouluntähtösten (-06) kuulumiset, eli sinne vaan mukaan kun siellä ollut vielä hyvin hiljaista. Synnytyspuolelle en pinoa ole vielä ainakaan minä avannut:)

ONNITTELUT VAUVAUTUNEILLE, AINAKIN JOULUMUKSU, JOULUODOTUS JA ÄITIKUU, JA TOTTAKAI MUILLEKIN JOS MISSASIN JONKUN!

sairaalakassista oli myös puhetta.... hyvin sitä selvittiin ilmankin kun näytille lähdettiin yllättäen ja sille tielle jäätiin. mies sitten haki myöhemmin mitä tarvittiin.

(.) meillä siis elellään jo vaihtelevasti vauva-arkea. tänään oltiin toista kertaa kylvyssä ja nyt testaillaan ensimmäistä kertaa tuttia.... vaihtelevalla menestyksellä.

ainiin ja aaahhhh pitkästä pitkästä aikaa nautin tänään maksamakkara leivän.... ah niin ihanuus! pienet on ilot;)

mutta nyt kuuluu armoton kitinä sängyst' kun tutti ei pysy suussa=)

nani ja pikkunen 11päivää