Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Ja kohta on peittely muoti ja nuo kankkupuvut hävettää.
Mitä sitten? Suurimmalla osalla naisista on selluliittia, venymisarpia jne. Kuuluu normaaliin kehoon. Pakarat saa ihan vapaasti näkyä rannalla. Ainoa outo tässä olet sinä, joka kyyläät ja syynäät muiden ihmisten vartaloita noin tarkasti, varsinkin julkisilla paikoilla. 🤮 Hyi olkoon. Hankkisit elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.
Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.
t. mamma 33v
Täältä löytyy
Perseensä näytteleminen on suoraan sanoen hävytöntä. Mutt ihmiset on...
Tuollaiset sporttimalliset pöksyt on hienot.
Sama se on urheilussa. Osalla on peittävät housut ja osalla vilkkuu pakarat. En halua nähdä pakaraa
Kyllähän urheilupakara on aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.
Ei se ole timmiydestä kiinni. Minua, heteronaista, ällöttää nähdä toisten naisten paljaita p*rseitä rannalla. Ihan sama onko paljasteleva henkilö omasta mielestään timmi tai ei.
Mutta kuitenkaan sinua, heteronaista ei ällötä ollenkana täysin paljaan perseen tai pillunkaan näkeminen uimahallin saunassa tai pukutiloissa. Myöskään se ei varmasti siellä haittaa, vaikka pienet lapsesi näkevät täysin alastomia vieraita naisia, vaan pidät sitä ihan normaalina asiana.
Toisin sanoen toisen naisen perse ei sinua ällötä, nenääsi haise tai saa oksentamaan, vaan sinua ärsyttää kun toinen nainen saa seksuaalista huomiota ja miesten katseita. Koet itsesi vähemmän haluttavaksi ja ehkä pelkäät että omakin miehesi katselee hänen persettään. Toisin sanoen sinulla on huono itsetunto ja olet kateellinen, koska toisen naisen perseen näkeminen "ällöttää" sinua vain silloin, kun paikalla on miehiä näkemässä.
Ja pakarat eivät todellakaan ole mikään intiimialue tai sukupuolielin, ne ovat lihasta ja ihoa siinä missä vaikka reidetkin. Samalla logiikalla reidetkin pitää piilottaa ja shortsit ovat säädyttömät, koska ne paljastavat intiimialuiden lähistöllä sijaitsevan ihoalueen.
Seksuaalisuudella mässäily ei kuulu kaikkialle. Julkiset tilat on minulle sellaisia.
Koti ja kotipiha on eri asuille sopivaa.Minusta sivistyksen mittari ymmärtää näitä.
Konserttiinkaan ei mennä avoimella paikalla, vaikka näyttäisi upealta. Ei vain ole se foorumi, jonne rakentava seksuaalisuus kuuluu.
Monilla valitettavasti ei ole sivistystä,osa naisista haluaa paljastella oli tilanne tai tapahtuma mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.
Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.
t. mamma 33v
Täältä löytyy
Tuollaiset sporttimalliset pöksyt on hienot.
Sama se on urheilussa. Osalla on peittävät housut ja osalla vilkkuu pakarat. En halua nähdä pakaraa
Kyllähän urheilupakara on aivan eri asia.
Perseensä näytteleminen on edelleenkin ihan hävytön temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihmiset kyllä huomaavat tämän paljastelun halun, vaikka lähes kaikki on aina siitä hiljaa eikä sano mitään. Mutta kun rannalle tulee ensimmäinen itseään esittelevä, niin huomaa sen tunnelman ahdistuvan ja hiljenevän. Ainakin kun paikalla on pieniä lapsia. Ja muutenkin. Kun suurin osa ihmisistä ei vaan halua katsella toisten paikkoja rannalla. Kun sinne ollaan tultu ihan muitten asioiden takia. Miksei voi pukeutua toisia kunnioittavasti?
Miksi sinä et voi kunnioittaa ihmisen oikeutta päättää omasta kehostaan ja pukeutumisestaan?
Mikset sinä voi ottaa kanssaihmisiä huomioon julkisilla paikoilla? Kulje kotonasi/omalla pihallasi vaikka ilkosillasi kunhan et piereskele, niin että naapurit joutuvat kuuntelemaan sitäkin!
Kyllä tuosta hämmentyy
Vierailija kirjoitti:
Eilen olin spa osastolla. Olen 163cm/80kg nainen ja vatsassa on ylimääräistä, selluliittia ei kauheasti ei. Jopa oli pinnallisia ihmisiä osastolla, yksikin nuori muija katsoi hyvin pinnallisesti mua, ihan niin kuin tälläisillä "läskeillä" ei olisi oikeutta vetää bikineitä päälle ja tulla rentoutumaan uima-altaaseen. Kai se muija kuvitteli omistavansa koko altaan, no möllötin takaisin
Ei tuollainen käytös kasvata muuta kuin ihmisvihaa. Ei satuttanut mua, pisti ennemmin vihaksi ! Niin kuin ihmisyys yleensäkin pistää
Luulisi aikuisten tajuavan sen verran, että on erilaisia vartaloita ja se on täysin ok. Joillekin riittää normaali vartalo, kaikkien ei tarvitse olla timmejä salilla käyviä.
Jospa se nainen katsoi, että olet aika hyvän näköinen pikku läskeinesi!!!
Minä mietin sitäkin, että ehkä stringibikineitä käyttävät naiset haluavat myös saada huomiota toisilta naisilta. Ehkä kiihottuvat kuten miehetkin siitä, miltä stringit näyttävät naisilla ja haluavat itse representoida tätä muille. Eli haluavat olla seksikkäitä muille naisille, ei niinkään miehille.
Kyse ehkä "femme"lesboudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin sitäkin, että ehkä stringibikineitä käyttävät naiset haluavat myös saada huomiota toisilta naisilta. Ehkä kiihottuvat kuten miehetkin siitä, miltä stringit näyttävät naisilla ja haluavat itse representoida tätä muille. Eli haluavat olla seksikkäitä muille naisille, ei niinkään miehille.
Muita naisia katselemalla on kuitenkin saatu se ajatus, että itsekin haluaa näin pukeutua. Esim. Instagram on alusta, jossa naiset voivat katsella muita naisia.
Yök noita persvakouikkareita. Varsinkin isoissa sellupyllyissä.
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhempana naisena usein huomaan, miten nuoremmat naiset kerjäävät sitä huomiota myös meiltä naisilta. Ensimmäisiä kertoja kun näin kävi mietin näytänkö niin mieheltä, että menee polo sekaisin :D Ja nuoret naiset, me vanhemmat naiset tunnistetaan kilometrin päähän huomiohuo*aava toinen nainen, sillä itsekin tiedetään miten se homma tarvittaessa hoidetaan ;) (Tiedetään mm. miten seistään huolettomasti "minä tässä vaan hengaan ja selaan kännykkää, ja tiedän/ toivon että sinä katselet minun peräsintä)
No tottakai nuoret kimmoisat naiset menevät itseänsä esittelemään, ovat niin hölmöjä ja naiiveja että itseänikin ihan huvittaa kuinka epätoivoisia ovat. Kerran ulkomailla ollessani eräs ystäväni juoksi bikinit päällä aaltojen lyödessä rantaan ja yritti näyttää niin seksikkäältä ja viehkeältä. Häpesin silmät päästäni.
Miksi uimapuku maksaa sitä enemmän mitä vähemmän siihen on käytetty kangasta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.
Ei se ole timmiydestä kiinni. Minua, heteronaista, ällöttää nähdä toisten naisten paljaita p*rseitä rannalla. Ihan sama onko paljasteleva henkilö omasta mielestään timmi tai ei.
Mutta kuitenkaan sinua, heteronaista ei ällötä ollenkana täysin paljaan perseen tai pillunkaan näkeminen uimahallin saunassa tai pukutiloissa. Myöskään se ei varmasti siellä haittaa, vaikka pienet lapsesi näkevät täysin alastomia vieraita naisia, vaan pidät sitä ihan normaalina asiana.
Toisin sanoen toisen naisen perse ei sinua ällötä, nenääsi haise tai saa oksentamaan, vaan sinua ärsyttää kun toinen nainen saa seksuaalista huomiota ja miesten katseita. Koet itsesi vähemmän haluttavaksi ja ehkä pelkäät että omakin miehesi katselee hänen persettään. Toisin sanoen sinulla on huono itsetunto ja olet kateellinen, koska toisen naisen perseen näkeminen "ällöttää" sinua vain silloin, kun paikalla on miehiä näkemässä.
Ja pakarat eivät todellakaan ole mikään intiimialue tai sukupuolielin, ne ovat lihasta ja ihoa siinä missä vaikka reidetkin. Samalla logiikalla reidetkin pitää piilottaa ja shortsit ovat säädyttömät, koska ne paljastavat intiimialuiden lähistöllä sijaitsevan ihoalueen.
Seksuaalisuudella mässäily ei kuulu kaikkialle. Julkiset tilat on minulle sellaisia.
Koti ja kotipiha on eri asuille sopivaa.Minusta sivistyksen mittari ymmärtää näitä.
Konserttiinkaan ei mennä avoimella paikalla, vaikka näyttäisi upealta. Ei vain ole se foorumi, jonne rakentava seksuaalisuus kuuluu.
Monilla valitettavasti ei ole sivistystä,osa naisista haluaa paljastella oli tilanne tai tapahtuma mikä hyvänsä.
Tämä. Ei mitään tilannetajua pukeutumisen suhteen. Tarjoustavarahan onkin eniten esillä - vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni lapsiperhe valitsee hiljaisemman tai perheiden suosiman rannan, jolla ei esim. pakkokuunnella musiikkia matkakaiuttimista. Samaten myös tää heruttelu puuttuu sieltä, ehkä iskät sitten piti siitä vaan ei lasten tartte nähdä muiden paljaita perseitä ja haaravälin vahinkovilahduksia. Ihan sama miten muualla maailmalla on.
Silti ne lapsetkin voivat juosta ilkosen alasti rannalla eivätkä vanhemmat välitä. Paljon pahoja ihmisiä liikkeellä ja pukukopitkin olemassa. Miksi lapset saavat olla alasti yleisellä uimarannalla?
Mä olen tullut siihen tulokseen että nämä himotreenaajanaiset jotka tulevat rannalle stringeissä keikistelemään ovat jollainlailla narsistisia oman egon puustaajia. Mitä enemmän huomiota, sen parempi. Berberiä ylitreenataan niin että se on luonnottoman pyöreä ja iso... Koomisen näköistä.
Kammottavan näköistä ja ens vuonna etupuolella ei kangasta vaan naru niiden lihojen välissä. Uskokaan vaan. Naiset ne itsensä arvostusta näin alentaa.
narua josta liha pursua, aivankuin joulukinkku
Paidalla.