Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisilla naisilla on selluliittia, aasialaisilla ja m u s t i l l a ei ole. Naisten p e p p u r e i ä t haisevat ja se haju siirtyy p e p p u-uikkareiden kautta istuimiin autoissa, kahviloissa, kotona jne...
Oot käynyt selvästi haistelee
Oikeasti jokainen tietää, miten tälläkin helteellä tuoksahtelee ja tuntuu jotenkin todella ällöttävältä, että maatessani lukemassa pyyhkeeni päälle, yht`äkkiä naamani edessä lähellä on paljas perä. En mene enää yleisille rannoille tämän takia, vaan etsin hiljaisia rantoja muualta, enkä ole ainut.
Luin kirjaa vatsallani, huomatakseni että alle puolen metrin päähän kasvoistani oli asettunut henkilö ottamaan aurinkoa selkä minuun päin. Olen itse käynyt nakurannoilla, mutta niissä on aivan eri fiilis, jokainen saa olla rauhassa eikä joudu katsomaan läheltä toisen takapuolta. En tajua, miksi tulla siihen eteen rannalla, jossa on tilaa?
Mukanani olleet siskoni kaksostytöt nauroivat auringonottajaa pikkutyttöjen tapaan, sillä pakaravaossa ollut valkoinen kangas ei enää ollut valkoista. Oli pakko siirtyä paikaltani väljemmälle alueelle tyttöjen loppumattoman naurun takia, mutta sitä ennen harkitsin voinko olla vinkkaamatta auringonottajalle tahroista. Jätin vinkkaamatta, sillä tuossa tilanteessa on hiukan vaikea sanoa, että "hei, kun tulit eteeni noin 40 sentin päähän kasvoistani, minä ja nämä lapset huomasimme, että uikkarissasi on jotain tahraa." Aika äkkiä varmaan joku sanoisi, että mitäs katsoit!
Kun palautin siskontytöt kotiinsa, he kartoivat äidilleen, että jokin nainen oli työntänyt peppunsa kummitädin naamaan. Oli siinä siskolla naurusta pitelemistä, mutta itsellä kyllä oli tosi ikävä fiilis tuollaisesta "lähentelystä".
Alle puolen metrin päässä sun kasvoista? Oliko se henkilö siis jalaton?
Miksi naisten on esiinnyttävä suurinpiirtein alasti olipa paikka mikä hyvänsä??
Ympärille heitetään jotain läpinäkyvää sinnetänne, se on sitten olevinaan hieno, upea ja ainutlaatuinen puku!
Shortseista on tullut kuin bikini,
haarat uppoavat sinne itseensä, lisäksi vielä ovat muutamaa numeroa liian pienet.
Tissejä näytellään ihan estoitta, vaikka olisivat roikkuvat rukkaset, liivejä ei voi käyttää, kun on niin rohkeaa olla ilman.
Kaikilla ihmisillä on samanlainen ns. perusvartalo, silti luullaan, että minä olen se kaikkein ihmeellisin ja mielenkiintoisin
paksulle reisineni, leveine takamuksineni ja pienine tisseineni. Kyllä kannattaa näytellä ja paljastella.
Miesten kunniaksi on sanottava, että miehet osaavat pukeutua fiksusti, eivät mene minnekkään kulkuset paljaina.
Samalla kun naisten vermeet ovat pienentyneet lähes näkymättömiksi, ovat miesten vaatteet tulleet tyylikkäimmiksi ja hienommiksi. Uimashortsit ovat isontuneet, puvut ja paidat ovat todella tyylikkäitä.
Ihmetyttää myös, mitä kaunista on valtavissa naaman kahtapuolin rötköttävissä tekohiuksissa? Miten suomalaisilla naisilla voikin olla kilokaupalla tukkaa, joka kasvaa puoli metriä viikossa?
Samaan aikaan miesten hiukset ovat kauniisti leikatut ja kammatut, osalla miehistä on lähes kalju pää joko luonnostaan tai itse ajeltu. Jos on kaunis pään muoto, kalju kyllä sopii.
Onko miehen saaminen niin vaikeaa, että naisten pitää käyttää korttia "kaikki nähtävillä" ?
Aika moni lapsiperhe valitsee hiljaisemman tai perheiden suosiman rannan, jolla ei esim. pakkokuunnella musiikkia matkakaiuttimista. Samaten myös tää heruttelu puuttuu sieltä, ehkä iskät sitten piti siitä vaan ei lasten tartte nähdä muiden paljaita perseitä ja haaravälin vahinkovilahduksia. Ihan sama miten muualla maailmalla on.
Ajatelkaa vaikka nyt epäseksuaalisesti. Ne hyvännäköisetkin naiset käyvät ruikulip*skalla joskus ja se että vaikka heillä on täydellinen beba, sieltäkin tulee pierua ja p*skaa. Se on vaan p*rse, ei mikään jumaluuden esikuva. Siksi on typerää esitellä sitä koska pieni osa päivästä sillä istutaan wc-istumen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta että miehillä ei tätä itsensä esittämisen tarvetta niin kovasti kuin naisilla, paitsi jos lasketaan paidattomuus ja nekin tekee sen siksi että on kuuma,monet pelaa lentopalloa, koripalloa yms rannoilla eikä keskitty esittelemään itseään niinkuin osa naisista. Kyllä siis joistakin naisista näkee että itseään pitää esitellä.
No silloinhan se esittely vasta alleviivataan pinnallisten bikini
naisten kohdalla kun pääsevät pelaamaan. Stringipeput heiluvat kun pelaavat lentopalloa välillä mairea ilme ympärilleen vilkuillen. 'voi että, olen niin kaunis ja täydellinen, katsokaa mua!!'
Narujen kiusallisuuden lisäksi voi ihmetellä miksei ihmiset käytä kunnon aurinkosuojaa. Siis voidetta. On melanoomaa, lisääntyviä luomia, varhaista ihon vanhentumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tulla lasten kanssa enää rannalle, teinit sanoo ääneen jokaisen stringipyllyn ohittaessa "itsensäpaljastelija" ja voin vain kuvitella ettei tuollainen paljastelu nuoresta mukavalta tunnukaan.
Teineilläsi ei ole mitään käytöstapoja
Olen asiasta aika lailla erimieltä. Koulussa on puhuttu paljon tänä keväänä itsensä paljastelijoista sattuneesta syystä. Ja aika moni traumatisoitu koulumatkan aikana näkemästään itsensä paljastelijasta. Kun sama meno jatkuu uimarannalla en yhtään ihmettele teinien ahdistumista.
Mä itte en oleta että vähäpukeiset ihmiset rannalla olis itsensäpaljastelijoita. En ole kertaakaan nähnyt jöpötystä rannalla. Ehkä niitä on ollut, mutta enpä ole tarkoituksella niitä etsinytkään. Enkä ole nähnyt seksuaalisuuttaan toteuttavia (mitä se sitten tarkoittaakaan) naisia rannalla myöskään.
Moni ukko vetää tumppuun vedessä seisoessaan. Helppo laskea lasti vetään. Tämän vuoksi uin aina suu kiinni.
Siinä missä naisten naruhousut häiritsee toisia naisia, miesten stringit taatusti vaivaannuttaisi muita miehiä. Että menkäähän jätkät uusissa pöksyissä paistattelemaan, ehkä jopa sitä lentistä pelaamaan! Tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
Otetaan Tanskasta mallia. Koko maassa on kaksi uimapukurantaa, muualla saa olla vapaasti. Ehdotan burkharantaa Affenanmaalle ja toista Tornioon.
Tää burkha on sitten se toinen iänikuinen "vitsi" näissä ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on esiinnyttävä suurinpiirtein alasti olipa paikka mikä hyvänsä??
Ympärille heitetään jotain läpinäkyvää sinnetänne, se on sitten olevinaan hieno, upea ja ainutlaatuinen puku!
Shortseista on tullut kuin bikini,
haarat uppoavat sinne itseensä, lisäksi vielä ovat muutamaa numeroa liian pienet.
Tissejä näytellään ihan estoitta, vaikka olisivat roikkuvat rukkaset, liivejä ei voi käyttää, kun on niin rohkeaa olla ilman.
Kaikilla ihmisillä on samanlainen ns. perusvartalo, silti luullaan, että minä olen se kaikkein ihmeellisin ja mielenkiintoisin
paksulle reisineni, leveine takamuksineni ja pienine tisseineni. Kyllä kannattaa näytellä ja paljastella.
Miesten kunniaksi on sanottava, että miehet osaavat pukeutua fiksusti, eivät mene minnekkään kulkuset paljaina.
Samalla kun naisten vermeet ovat pienentyneet lähes näkymättömiksi, ovat miesten vaatteet tulleet tyylikkäimmiksi ja hienommiksi. Uimashortsit ovat isontuneet, puvut ja paidat ovat todella tyylikkäitä.
Ihmetyttää myös, mitä kaunista on valtavissa naaman kahtapuolin rötköttävissä tekohiuksissa? Miten suomalaisilla naisilla voikin olla kilokaupalla tukkaa, joka kasvaa puoli metriä viikossa?
Samaan aikaan miesten hiukset ovat kauniisti leikatut ja kammatut, osalla miehistä on lähes kalju pää joko luonnostaan tai itse ajeltu. Jos on kaunis pään muoto, kalju kyllä sopii.
Onko miehen saaminen niin vaikeaa, että naisten pitää käyttää korttia "kaikki nähtävillä" ?
Älä nyt jaksa. Väitätkö tosiaan, että näin kesällä ei ole silmään osunut yhtään miehistä ihraröllöä paljaana hikeä valuen? Kun jotenkin tuntuu että miehillä se enemmän on tapana vetää itsensä vaikka ihan nakuksi ihmisjoukkojen keskellä jos siihen on "hyvä" syy, kuten joku veetun urheilujuhla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää tätä muotia. Olen itse normaalipainoinen, tai sen alarajoilla, urheilen usein ja hoidan ihoa hyvin. Mutta koskaan en paljastelisi pakaroitani tai rintojani täysin tuntemattomille! Sellainen kuuluu aikuisviihteeseen, alusvaatemalleille yms. Ei yleisille uimarannoille tai kaupungille. Kunnioitan muita ihmisiä sen verran, että peitän suosiolla kriittiset paikat. Jonkinlaista itsekkyyttä ja kunnioituksen puutetta tuollainen tarkoituksellinen itsensä palastelu kun ihan nättejä, kriittiset paikat peittäviä uimapukuja ja bikinejä on olemassa. Niitä kyllä löytää jos vaan haluaa, esim. netistä.
Kuinka monta kertaa olet jo vastannut tähän samaan ketjuun ja millainen mt-diagnoosi sinulla on? Vai veikö stringipeppuinen kaunotar miehesi ja nyt suollat tätä katkeraa outoa paskaa tänne?
Sinähän tänne katkeria kirjoitat eikä tuo edellinen. Ottaa vissiin koville, kun toiset ovat älyllisesti kehittyneet paviaanitason yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tulla lasten kanssa enää rannalle, teinit sanoo ääneen jokaisen stringipyllyn ohittaessa "itsensäpaljastelija" ja voin vain kuvitella ettei tuollainen paljastelu nuoresta mukavalta tunnukaan.
Olen asiasta aika lailla erimieltä. Koulussa on puhuttu paljon tänä keväänä itsensä paljastelijoista sattuneesta syystä. Ja aika moni traumatisoitu koulumatkan aikana näkemästään itsensä paljastelijasta. Kun sama meno jatkuu uimarannalla en yhtään ihmettele teinien ahdistumista.
Mä itte en oleta että vähäpukeiset ihmiset rannalla olis itsensäpaljastelijoita. En ole kertaakaan nähnyt jöpötystä rannalla. Ehkä niitä on ollut, mutta enpä ole tarkoituksella niitä etsinytkään. Enkä ole nähnyt seksuaalisuuttaan toteuttavia (mitä se sitten tarkoittaakaan) naisia rannalla myöskään.
Moni ukko vetää tumppuun vedessä seisoessaan. Helppo laskea lasti vetään. Tämän vuoksi uin aina suu kiinni.
Kuinkakohan moni vahinkoraskaus alkaa jonkun runkkarin nuijapäitä kuhisevassa rantavedessä uimisesta!? Kuka maksaa elarit!?!??!
Narubikinit ovat epähygieenisiä. En istu puistonpenkeille, missä joku on istunut paljaalla pepulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan moni vahinkoraskaus alkaa jonkun runkkarin nuijapäitä kuhisevassa rantavedessä uimisesta!? Kuka maksaa elarit!?!??!
Niinpä. Miehille kortsut heppeihin vastasen varalle.
Mä varmaan kiskoisin sitä narua koko ajan pois persvaosta ihan tiedostamatta.
20 kiloa ylipainoa ei ole "normaali vartalo". Tee jotain, hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Narujen kiusallisuuden lisäksi voi ihmetellä miksei ihmiset käytä kunnon aurinkosuojaa. Siis voidetta. On melanoomaa, lisääntyviä luomia, varhaista ihon vanhentumista.
Mistä tiedät ettei käytä, se voide kun ei näy päälle päin? Kyllä kai useimmat nykyään käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä missä naisten naruhousut häiritsee toisia naisia, miesten stringit taatusti vaivaannuttaisi muita miehiä. Että menkäähän jätkät uusissa pöksyissä paistattelemaan, ehkä jopa sitä lentistä pelaamaan! Tasa-arvoa!
No ei minua kyllä miehenä häiritse eikä kiinnosta muiden miesten uikkarivalinnat. Enkä usko että häiritsee muuta kuin korkeintaan niitä omasta seksuaalisuudestaan epävarmimpia yksilöitä.
Uimapuvulla ei ole takapuolta, mutta takapuolella voi olla uimapuku.
Eilen olin spa osastolla. Olen 163cm/80kg nainen ja vatsassa on ylimääräistä, selluliittia ei kauheasti ei. Jopa oli pinnallisia ihmisiä osastolla, yksikin nuori muija katsoi hyvin pinnallisesti mua, ihan niin kuin tälläisillä "läskeillä" ei olisi oikeutta vetää bikineitä päälle ja tulla rentoutumaan uima-altaaseen. Kai se muija kuvitteli omistavansa koko altaan, no möllötin takaisin
Ei tuollainen käytös kasvata muuta kuin ihmisvihaa. Ei satuttanut mua, pisti ennemmin vihaksi ! Niin kuin ihmisyys yleensäkin pistää
Luulisi aikuisten tajuavan sen verran, että on erilaisia vartaloita ja se on täysin ok. Joillekin riittää normaali vartalo, kaikkien ei tarvitse olla timmejä salilla käyviä.