Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista

Vierailija
18.06.2023 |

En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?

Kommentit (1091)

Vierailija
661/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat jotka näyttävät tuollaisissa hyviltä ovat nuoret naiset.

Sittten kulutetaan 99% ajasta pään ja silmien pyörittelyyn ettei vaan kukaan katso persettä (paitsi tietty porukan komistusmies joka on valittu naisseuraan höhöttämään idioottimaista kesäläppää).

Olet varmaan vanha mies.

Eiku nuori, me vanhemmat miehet vaan nautitaan tilanteesta ja kaikista naisista.<3

Älä yleistä. Me vanhemmat miehet olemme myös nähneet pullasorsia nuorena, mutta ne olivat harvinaisia. Silloin enemmistö oli katseenkestäviä, vaikka ikääkin oli. Ei ikääntyminen tarkoita sitä, että silmäniloksi kelpaa mikä tahansa.

Ainako teillä vaan pitää olla jotain silmäniloksi

? Silmäniloksi ja silmäniloksi. Ja näköjään muuksikin iloksi. Yleisellä uimarannalla! En minä sinne sun, vieraan ihmisen, mikskään iloksi mene enkä ole koskaan mennyt, vaikka kroppa on ollut ihan kelvollinen.

Vierailija
662/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin reilu 10 vuotta sitten Brasiliassa ja siellä niitä takapuolia vasta näkikin ja muuten myös hyvin eri kokoisia, mutta kyllä niihin tottui ja toki siellä paikallisilla ne pakarat olivat nätin ruskeita, joten jos oli vähän isompi perä ja selluliittia, niin ei loistanut pitkälle. Joten ei tämä nyt ole sitten vain uusi ja suomalainen ilmiö.

Heidän kulttuurilleen se sopii, mutta minusta ei Suomeen.

Minusta pizza ei sovi suomalaiseen kulttuuriin, mutta minkäs teet. Melko globaali on nykymaailma

Kyllä kaikenlaiset paljaat posket kiihottaa. Rannalla joskus kun käy niin on kyllä vaikea pitää ajatukset kurissa siinä kiimaisena.

Sama se perunan kanssa. Sekin on vieraslaji susien ja kauriiden lisäksi.. lupiineista puhumattakaan.

Kyllä suomessa pitäisi tarjota pelkkiä juureksia ja riistaa ruokapöydässä, eikä mitään nykyajan transrasvahömpötyksiä.

Jos ette tienneet, niin transrasvat jäävät ihon alle, jossa ne auringon valossa muodostavat syöpää!

"Luonnollisia transrasvoja esiintyy lehmän- ja muiden märehtijöiden maidossa ja lihassa" Hirvenlihasta siis löytyy. Maidonkin juonti kannattaa sinun lopettaa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Transrasva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään nauti oman kroppani esittelystä (vaikka se melko hyvä onkin) muille kuin miehelleni.

Oih, kuinka siveä oletkaan!! Huokaus!

Olet kateellinen. Kateellinen tervehenkiselle, tasapainoiselle, oikein elävälle ihmiselle. Kukaan ei estä sinua pyrkimässä samaan.

Vierailija
664/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jokainen "esittelee" vartaloaan kun pukee uima-asun päälle, ellei puhuta jostain burkinista. Ihan jokaisen vartalonmuodot tulee esiin tavallisessakin uimapuvussa. Ihan jokaisen pyllyn muodon näkee tavallisista bikinien alaosasta.

Aivan turhaa tuollainen sievistely että "minä en esittele itseäni muille". Kyllä esittelet, jos asian siltä kannalta vain miettii. Esittelet itseäsi aina kun liikut julkisella paikalla. Samaan vetoaa myös ei-niin-hyväntahtoiset miehet, jotka mielestään omistaa oikeuden naisiin.

Ei kyllä esittele jokainen! Puhu vaan nyt omasta puolestasi

Ehkä kannattaisi vain hyväksyä, että toisilla on itsetuntoa pukeutua kuten haluavat. Minullakin on, minun uima-asuni on 50-luvun tyyliä, ei todellakaan nykymuodin mukaisia ja vaatii pokkaa vetää ne päälle kaikkien muodikkaiden, minua paljon kauniimpien naisten keskellä ;)

Vierailija
665/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hämmentää ihmisten kesäpukeutuminen myös kaupungilla. Jo ekojen lämpimien kelien aikaan vastaan tallusteli enemmän paljasta ihoa kuin peitettyä. Eikä se näky niin kovin kaunista ollut. Mielestäni kyllä edes kaupungille voisi pukea vähän peittävämpää vaatetusta ja jättää ne selluliitteja pursuilevat pikkutopit ja minishortsit rannalle.

Ehdottomasti! Pysyisi osaltaan koko yhteiskunnan kokonaiskuva ja järjestelmällisyyskin edes hiukan pystyssä. Ja - töihin siitä! Töitä hakemaan! Hopi hopi! Niinkuin olis jo! Ja muuten: hyvää kesälomaa kaikille!

Vierailija
666/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tämä kehopositiivisuus on, että läskejä esitellään auliisti ympäristölle. Ja pahoitetaan mieli, jos ei tykätä.

Vierailija
667/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jokainen "esittelee" vartaloaan kun pukee uima-asun päälle, ellei puhuta jostain burkinista. Ihan jokaisen vartalonmuodot tulee esiin tavallisessakin uimapuvussa. Ihan jokaisen pyllyn muodon näkee tavallisista bikinien alaosasta.

Aivan turhaa tuollainen sievistely että "minä en esittele itseäni muille". Kyllä esittelet, jos asian siltä kannalta vain miettii. Esittelet itseäsi aina kun liikut julkisella paikalla. Samaan vetoaa myös ei-niin-hyväntahtoiset miehet, jotka mielestään omistaa oikeuden naisiin.

Ei kyllä esittele jokainen! Puhu vaan nyt omasta puolestasi

Ehkä kannattaisi vain hyväksyä, että toisilla on itsetuntoa pukeutua kuten haluavat. Minullakin on, minun uima-asuni on 50-luvun tyyliä, ei todellakaan nykymuodin mukaisia ja vaatii pokkaa vetää ne päälle kaikkien muodikkaiden, minua paljon kauniimpien naisten keskellä ;)

Puhu vaan omasta puolestasi edelleenkin.

Vierailija
668/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen pyöreämpi ja runsaampi persehän on parasta!

Mikään laiha luipero ei näytä eikä tunnu miltään.

Isoon muhevaan perseeseen kun saa aisaa nuijia, niin tietää saaneena!

Ap

Vierailija
669/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.

Ei se ole timmiydestä kiinni. Minua, heteronaista, ällöttää nähdä toisten naisten paljaita p*rseitä rannalla. Ihan sama onko paljasteleva henkilö omasta mielestään timmi tai ei.

Mutta kuitenkaan sinua, heteronaista ei ällötä ollenkana täysin paljaan perseen tai pillunkaan näkeminen uimahallin saunassa tai pukutiloissa. Myöskään se ei varmasti siellä haittaa, vaikka pienet lapsesi näkevät täysin alastomia vieraita naisia, vaan pidät sitä ihan normaalina asiana.

Toisin sanoen toisen naisen perse ei sinua ällötä, nenääsi haise tai saa oksentamaan, vaan sinua ärsyttää kun toinen nainen saa seksuaalista huomiota ja miesten katseita. Koet itsesi vähemmän haluttavaksi ja ehkä pelkäät että omakin miehesi katselee hänen persettään. Toisin sanoen sinulla on huono itsetunto ja olet kateellinen, koska toisen naisen perseen näkeminen "ällöttää" sinua vain silloin, kun paikalla on miehiä näkemässä.

Ja pakarat eivät todellakaan ole mikään intiimialue tai sukupuolielin, ne ovat lihasta ja ihoa siinä missä vaikka reidetkin. Samalla logiikalla reidetkin pitää piilottaa ja shortsit ovat säädyttömät, koska ne paljastavat intiimialuiden lähistöllä sijaitsevan ihoalueen.

Vierailija
670/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia av mammoja ärsyttää, kun stringipeput saavat rannalla miesten huomion. Siitähän tässä on kyse.

Tuohtuneena nämä mammat sitten löntystävät pois rannalta kakkakokkareet mummouikkareissa pyörien.

Vierailija
671/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän enää ole miehiä tai naisia on vain henkilöitä:D eli en mene kenenkään henkilön iloksi sinne vaan itseni, ei riitä pokka pitää muuten persnaruvakobikineitä.

Vierailija
672/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin spa osastolla. Olen 163cm/80kg nainen ja vatsassa on ylimääräistä, selluliittia ei kauheasti ei. Jopa oli pinnallisia ihmisiä osastolla, yksikin nuori muija katsoi hyvin pinnallisesti mua, ihan niin kuin tälläisillä "läskeillä" ei olisi oikeutta vetää bikineitä päälle ja tulla rentoutumaan uima-altaaseen. Kai se muija kuvitteli omistavansa koko altaan, no möllötin takaisin

Ei tuollainen käytös kasvata muuta kuin ihmisvihaa. Ei satuttanut mua, pisti ennemmin vihaksi ! Niin kuin ihmisyys yleensäkin pistää

Luulisi aikuisten tajuavan sen verran, että on erilaisia vartaloita ja se on täysin ok. Joillekin riittää normaali vartalo, kaikkien ei tarvitse olla timmejä salilla käyviä. 

Millä perusteella totesit muut ihmiset pinnallisiksi? Luitko heidän ajatuksensa?

Vierailija
673/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan se alle kolmekymppisen salikissan keilapallopeppu näyttää hyvältä mustissa stringbikineissä !

Vierailija
674/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan se alle kolmekymppisen salikissan keilapallopeppu näyttää hyvältä mustissa stringbikineissä !

Jopa paremmalta kuin ihan paljaana.

Vierailija
675/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku voi ahdistua toisen perseistä.

Tässä ja tämänkaltaisissa ketjuissa aina aslarruttaa että miten ahdasmielinen ap mahtaakaan olla - ja miksi? Poteeko itse suurta kehohäpeää? Tai pelkää omaa ja muiden seksuaalisuutta ja siksi paljasta pintaa? Vai uskovainen jota liha houkuttelee?

Minusta tähän säähän ja rantaelämään sopisi parhaiten olla alasti mutta ymmärrän että se ei ole tapana. Lisäksi ketjun moraalinvartijat voisivat saada lisää hiekkaa paikkaan jossa se ei tee hyvää.

Vierailija
676/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon

Ei sitä tarvi survoa mihinkään, kun kangasriepua ei enää ole peittämään selluliittikankkuja. 

Vierailija
677/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ne jotka ovat tuon ryhmän ulkopuolella alapeukuttavat? Tuohan on vain fakta eikä siitä pidä suuttua....

Vierailija
678/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko kokeilla joskus sellasta, että annettais ihmisten elää miten tykkää? Stringibikinit, selluliitit tai muut ketjussa luetellut eivät ole rikos. Minä aion vastaisuudessakin käydä rannalla, vaikka olenkin lihava. Ainakaan en ole ihminen, joka haukkuu muiden vartaloita. Mutta ai niin, mulla on peittävä alaosa ja varmaan huono itsetuntoni huokuu minusta kauas, eli ehkä saan olla olemassa kun en EsiTteLe itseäni. 

Vierailija
679/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliluokkia markkereineen on.

On ollut aina ja aina tulee olemaan.

Vierailija
680/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.

Ei se ole timmiydestä kiinni. Minua, heteronaista, ällöttää nähdä toisten naisten paljaita p*rseitä rannalla. Ihan sama onko paljasteleva henkilö omasta mielestään timmi tai ei.

Mutta kuitenkaan sinua, heteronaista ei ällötä ollenkana täysin paljaan perseen tai pillunkaan näkeminen uimahallin saunassa tai pukutiloissa. Myöskään se ei varmasti siellä haittaa, vaikka pienet lapsesi näkevät täysin alastomia vieraita naisia, vaan pidät sitä ihan normaalina asiana.

Toisin sanoen toisen naisen perse ei sinua ällötä, nenääsi haise tai saa oksentamaan, vaan sinua ärsyttää kun toinen nainen saa seksuaalista huomiota ja miesten katseita. Koet itsesi vähemmän haluttavaksi ja ehkä pelkäät että omakin miehesi katselee hänen persettään. Toisin sanoen sinulla on huono itsetunto ja olet kateellinen, koska toisen naisen perseen näkeminen "ällöttää" sinua vain silloin, kun paikalla on miehiä näkemässä.

Ja pakarat eivät todellakaan ole mikään intiimialue tai sukupuolielin, ne ovat lihasta ja ihoa siinä missä vaikka reidetkin. Samalla logiikalla reidetkin pitää piilottaa ja shortsit ovat säädyttömät, koska ne paljastavat intiimialuiden lähistöllä sijaitsevan ihoalueen.

Seksuaalisuudella mässäily ei kuulu kaikkialle. Julkiset tilat on minulle sellaisia.

Koti ja kotipiha on eri asuille sopivaa.

Minusta sivistyksen mittari ymmärtää näitä.

Konserttiinkaan ei mennä avoimella paikalla, vaikka näyttäisi upealta. Ei vain ole se foorumi, jonne rakentava seksuaalisuus kuuluu.