Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Oon samaamieltä. Ne persvako uikkarit on kyllä hirveitä ..ja hirveempiä kun jotain jutti tatuointeja ja selluliittiä yhdistettynä.
niin siiinä vetelässä lihassa ne tatskat, jippii!
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut, että onko tämä kaikki käänteistä naisen esineellistämistä. Joku aika sitten paheksuttiin vähäpukeisia naisia ja esim. kalentereita miesten seinillä. Taivasteltiin kuinka naisia esineellistetään.
Nyt eletään itsekeskeistä aikaa ja kun nainen "päättää itse" olla puolialasti niin se on voimaantumista. Eikä kukaan saa sanoa mitään.
Silti. Lopputulos on sama. Naiset ovat edelleen esineinä puolialasti ja ihmetellään, että miksi ei kunnioiteta... Some on luonut illuusion että alastomuus on valtaa ja statusta.
Naiset ei varsinaisesti tarvitse kunnioitusta tuolla alentavalla tavalla, ja tavallinen suomalainen mies osaa jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumat pois rannoilta.
Siihen tähdätään. Naisen pitää osoittaa omaksuneensa ulkoa määrätyt tavat olla kaunis, sopivasti käyttäytyvä, kontrollissa. Siinä vedotaan heikkoon itsetuntoon ja epäitsenäisyyteen. Eipä juuri poikkea uskonnollisesta pakosta. Ja vielä rannalla, jossa hän on ihan omana itsenään ja yksityisesti vapaa-ajallaan. Jos miehet masturboi mieluummin kuin on suhteessa, niin tehkööt niin. Pitäisikö naisten väkisin vetää heidät suhteeseen kuten ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Alastomuus on ihan ok ja jos olisin halunnut nudistirannalle mennä niin valkoiset selluliittiperseet olisi ollut täysin fine, mutta kun kyseessä ei ollut nudistiranta niin jotenkin tuntui omituiselta nähdä ihan liikaa persettä.
-ap
Miten persettä voi nähdä liikaa?
M52
Olin samaa mieltä aiemmin, mutta 4kk Espanjassa varsin laadukkaiden perseiden tuijottelua putkeen (asunto rantakadulla) sai tajuamaan että kyllä, siihenkin voi kyllästyä.
Erikoista on sekin, että osa naisista on kuin suoraan fitnesskisalavalta kaikkine härpäkkeineen ja takapuolta esitellen, kun taas osa naisista (ja ihmisistä) vaikuttaa olevan ns. luovuttaneita kuntoilun suhteen. Me tarvitsemme kultaista keskitietä. Kuntoilu kannattaa terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi. Ei sitä tulisi tehdä saadakseen mahdollisimman ison takapuolen, jota voi esitellä rannalla, marketissa, kadulla ja somessa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on sekin, että osa naisista on kuin suoraan fitnesskisalavalta kaikkine härpäkkeineen ja takapuolta esitellen, kun taas osa naisista (ja ihmisistä) vaikuttaa olevan ns. luovuttaneita kuntoilun suhteen. Me tarvitsemme kultaista keskitietä. Kuntoilu kannattaa terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi. Ei sitä tulisi tehdä saadakseen mahdollisimman ison takapuolen, jota voi esitellä rannalla, marketissa, kadulla ja somessa.
Muutenkin ihmettelen sitä, että nykyään tuntuu kuin kaikki, jotka harrastavat vähänkin liikuntaa esittelisivät kuin luvan perästä vartaloaan ja kulkevat puolialasti. Vielä 90-luvulla lähes kaikilla oli ns. hyvä vartalo. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä. Nykyään se on asia, jota korostetaan. Osa ihmisistä sanoutuu tästä irti ja valitsee sipsipussin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut, että onko tämä kaikki käänteistä naisen esineellistämistä. Joku aika sitten paheksuttiin vähäpukeisia naisia ja esim. kalentereita miesten seinillä. Taivasteltiin kuinka naisia esineellistetään.
Nyt eletään itsekeskeistä aikaa ja kun nainen "päättää itse" olla puolialasti niin se on voimaantumista. Eikä kukaan saa sanoa mitään.
Silti. Lopputulos on sama. Naiset ovat edelleen esineinä puolialasti ja ihmetellään, että miksi ei kunnioiteta... Some on luonut illuusion että alastomuus on valtaa ja statusta.
Naiset ei varsinaisesti tarvitse kunnioitusta tuolla alentavalla tavalla, ja tavallinen suomalainen mies osaa jättää rauhaan.
Kaikki naiset, jotka eivät voimaannu keikuttamalla paljaita pakaroitaan, he kyllä kärsivät siitä kunnioituksen puutteesta.
On käsittämätöntä miten hinnankyselijät ja kourijat lisääntyvät, ja miten he eivät saa kysyttyä sieltä missä kuvittelevat olevan tarjontaa. Ei paljon lohduta, että ne tavalliset miehet osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, jotka eivät voimaannu keikuttamalla paljaita pakaroitaan, he kyllä kärsivät siitä kunnioituksen puutteesta.
On käsittämätöntä miten hinnankyselijät ja kourijat lisääntyvät, ja miten he eivät saa kysyttyä sieltä missä kuvittelevat olevan tarjontaa. Ei paljon lohduta, että ne tavalliset miehet osaavat.
Noita kourijoitahan on ollut peittävästi pukeutuneillekin, ja tarkoitus on joka tapauksessa halventaa, siinä ei vaatteetkaan auta.
Oikeasti oksettava uima-asu on sellainen että on vain joku naru joka kulkee persvälistä selän kautta eikä edes kosketa ihoa. Tulee mieleen joku Borat-asu 😂😂😂 mua huvittaa miten huomionkipeä pitää olla. Jossain muotinäytöksessä näytettiin naisia joilla oli vain jotkin mustat teipit peittämässä kriittiset paikat. Jos on tarve olla melkein alasti, miksei suosi nudistirantoja?