Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ulkomailla käynyt missä ns pyllybikinit ovat olleet muotia jo vuosikymmeniä.
Kyllä tää Suomi on sitten yksi junttila ja kansa samanlaista.
Suomalaiset naiset ovat olleet maailman valistuneimpia, taitavimpia, vahvimpia, menestyneimpiä, tasa-arvoidimpia ja parhaita! Meidän EI tarvitse ansaita kunniaamme esittelemällä itseämme, koska olemme sen yläpuolella!
Ranskassa ja muualla otetaan aurinkoa ilman yläosaa eikä kukaan kiinnitä huomiota.
Sitten täällä muka alastomuutta normaalina pitävässä suomessa vuodesta toiseen ihmetellään jos rannalla näkyy pakarat. Tai puolet pakaroista.
Auringon ottaminen on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Iltap*skan artikkelissa väitettiin että narubikinit sopivat KAIKILLE vartaloille. Mitä toimittajan päässä oikein liikkuu? Täytyy olla joko sokea, idiootti tai trollata jos pokkana väittää että esim. 150-kiloisen persjalkaisen tyllerön päällä narubikinit näyttävät hyviltä.
Jos siinä tarkoitettiin, että ne saa sopimaan myös 150 kiloiselle, koska narut on pitkät ja pystyy säätämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ulkomailla käynyt missä ns pyllybikinit ovat olleet muotia jo vuosikymmeniä.
Kyllä tää Suomi on sitten yksi junttila ja kansa samanlaista.
Suomalaiset naiset ovat olleet maailman valistuneimpia, taitavimpia, vahvimpia, menestyneimpiä, tasa-arvoidimpia ja parhaita! Meidän EI tarvitse ansaita kunniaamme esittelemällä itseämme, koska olemme sen yläpuolella!
Ranskassa ja muualla otetaan aurinkoa ilman yläosaa eikä kukaan kiinnitä huomiota.
Sitten täällä muka alastomuutta normaalina pitävässä suomessa vuodesta toiseen ihmetellään jos rannalla näkyy pakarat. Tai puolet pakaroista.
Ranskalaisten pienet tai hyvin pienet kauniit rinnat eivät ehkä aiheuta sellaista pahennusta kuin paljas takapuoli, jota narulla korostetaan . Aika eri kaliiperin juttuja nämä.
Eikä ole kyse vain siitä, että tulisi rannalle esim. makaamaan paikoilleen stringeissä, vaan siitä, että seistään esim. rantavedessä ja pyllistetään puolet ajasta, jolloin sukupuolielimet saattavat näkyä ja varsinkin peräaukko. Rinnat ovat kauniit mutta alapään esittely on sopimatonta.
Miten varsinkin peräaukko voi näkyä? Luulis että naru pysyis hyvin siellä vaossa eikä helpolla liiku sieltä minnekkään sivuun.
Miehet eivät siis laita näitä, vaan pelkästään naiset esiintyvät yksin paljaana? On jotenkin outoa. Mihin sillä pyritään? Rajaton rusketus tuskin tavoitteena, jos yrittää välttää auringon haitat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät siis laita näitä, vaan pelkästään naiset esiintyvät yksin paljaana? On jotenkin outoa. Mihin sillä pyritään? Rajaton rusketus tuskin tavoitteena, jos yrittää välttää auringon haitat.
Kyllähän varmaan puolet miehistä kulkevat rannalla ilman paitaa päällä uimashortsit tai uikkarit... Jos mies kävelisi stringeissä tulisi mieleen että taitaa olla niitä miehiä 😉
Rannalla voi esiintyä tyylikkäästi, omaan vartaloon sopivalla uimapuvulla. Uimapuvun päälle voi myös laittaa tyylikkään mekon suojaksi. Itse olen tehnyt näin aina. Nämä selluliittipyllistelijät sun muut ovat mielestäni sitä valkoista tra/sh porukkaa.
Kyllähän sellainen 150 kiloinen ryhävalas narustringeissä on aika pysäyttävä näky vaikka miten oltaisiin kehopositiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Rannalla voi esiintyä tyylikkäästi, omaan vartaloon sopivalla uimapuvulla. Uimapuvun päälle voi myös laittaa tyylikkään mekon suojaksi. Itse olen tehnyt näin aina. Nämä selluliittipyllistelijät sun muut ovat mielestäni sitä valkoista tra/sh porukkaa.
Miksi peittäisin takapuoleni moisella kun ei ole selluliittia ja kroppakin on hyvä. Rannalla en ainakaan esittelyn vuoksi pyllistele. Suurimmaksi osin istun, makaan tai käyn uimassa.
Olette kyllä hämmentävän kiinnostuneita toisten perceistä. Vai olenko itse jotenkin outo, kun en rannalla katsele ja pohdi toisten pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta että miehillä ei tätä itsensä esittämisen tarvetta niin kovasti kuin naisilla, paitsi jos lasketaan paidattomuus ja nekin tekee sen siksi että on kuuma,monet pelaa lentopalloa, koripalloa yms rannoilla eikä keskitty esittelemään itseään niinkuin osa naisista. Kyllä siis joistakin naisista näkee että itseään pitää esitellä.
Ekshitibionismia.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää tätä muotia. Olen itse normaalipainoinen, tai sen alarajoilla, urheilen usein ja hoidan ihoa hyvin. Mutta koskaan en paljastelisi pakaroitani tai rintojani täysin tuntemattomille! Sellainen kuuluu aikuisviihteeseen, alusvaatemalleille yms. Ei yleisille uimarannoille tai kaupungille. Kunnioitan muita ihmisiä sen verran, että peitän suosiolla kriittiset paikat. Jonkinlaista itsekkyyttä ja kunnioituksen puutetta tuollainen tarkoituksellinen itsensä palastelu kun ihan nättejä, kriittiset paikat peittäviä uimapukuja ja bikinejä on olemassa. Niitä kyllä löytää jos vaan haluaa, esim. netistä.
Kaikki ei valitettavasti ajattele noin.
Itsensäpaljastelu on epämiellyttävän yleinen ilmiö Suomen kesässä. Poliisin tietoon tulee viikoittain tapauksia, joissa itseään alasti esitellyt henkilö on häirinnyt ohikulkijaa. https://www.lansivayla.fi/paikalliset/1355044
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tulla lasten kanssa enää rannalle, teinit sanoo ääneen jokaisen stringipyllyn ohittaessa "itsensäpaljastelija" ja voin vain kuvitella ettei tuollainen paljastelu nuoresta mukavalta tunnukaan.
Teineilläsi ei ole mitään käytöstapoja
Olen asiasta aika lailla erimieltä. Koulussa on puhuttu paljon tänä keväänä itsensä paljastelijoista sattuneesta syystä. Ja aika moni traumatisoitu koulumatkan aikana näkemästään itsensä paljastelijasta. Kun sama meno jatkuu uimarannalla en yhtään ihmettele teinien ahdistumista.
Mä itte en oleta että vähäpukeiset ihmiset rannalla olis itsensäpaljastelijoita. En ole kertaakaan nähnyt jöpötystä rannalla. Ehkä niitä on ollut, mutta enpä ole tarkoituksella niitä etsinytkään. Enkä ole nähnyt seksuaalisuuttaan toteuttavia (mitä se sitten tarkoittaakaan) naisia rannalla myöskään.
Itsensä paljasteluun liittyy siitä paljastelusta kiihottuminen. Ethän sitä naisten kohdalla voi mitenkään nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisilla naisilla on selluliittia, aasialaisilla ja m u s t i l l a ei ole. Naisten p e p p u r e i ä t haisevat ja se haju siirtyy p e p p u-uikkareiden kautta istuimiin autoissa, kahviloissa, kotona jne...
Oot käynyt selvästi haistelee
Oikeasti jokainen tietää, miten tälläkin helteellä tuoksahtelee ja tuntuu jotenkin todella ällöttävältä, että maatessani lukemassa pyyhkeeni päälle, yht`äkkiä naamani edessä lähellä on paljas perä. En mene enää yleisille rannoille tämän takia, vaan etsin hiljaisia rantoja muualta, enkä ole ainut.
Luin kirjaa vatsallani, huomatakseni että alle puolen metrin päähän kasvoistani oli asettunut henkilö ottamaan aurinkoa selkä minuun päin. Olen itse käynyt nakurannoilla, mutta niissä on aivan eri fiilis, jokainen saa olla rauhassa eikä joudu katsomaan läheltä toisen takapuolta. En tajua, miksi tulla siihen eteen rannalla, jossa on tilaa?
Mukanani olleet siskoni kaksostytöt nauroivat auringonottajaa pikkutyttöjen tapaan, sillä pakaravaossa ollut valkoinen kangas ei enää ollut valkoista. Oli pakko siirtyä paikaltani väljemmälle alueelle tyttöjen loppumattoman naurun takia, mutta sitä ennen harkitsin voinko olla vinkkaamatta auringonottajalle tahroista. Jätin vinkkaamatta, sillä tuossa tilanteessa on hiukan vaikea sanoa, että "hei, kun tulit eteeni noin 40 sentin päähän kasvoistani, minä ja nämä lapset huomasimme, että uikkarissasi on jotain tahraa." Aika äkkiä varmaan joku sanoisi, että mitäs katsoit!
Kun palautin siskontytöt kotiinsa, he kartoivat äidilleen, että jokin nainen oli työntänyt peppunsa kummitädin naamaan. Oli siinä siskolla naurusta pitelemistä, mutta itsellä kyllä oli tosi ikävä fiilis tuollaisesta "lähentelystä".
Alle puolen metrin päässä sun kasvoista? Oliko se henkilö siis jalaton?
Ennemmin ajattelematon minä-minä-minä ja minun perseeni -tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni lapsiperhe valitsee hiljaisemman tai perheiden suosiman rannan, jolla ei esim. pakkokuunnella musiikkia matkakaiuttimista. Samaten myös tää heruttelu puuttuu sieltä, ehkä iskät sitten piti siitä vaan ei lasten tartte nähdä muiden paljaita perseitä ja haaravälin vahinkovilahduksia. Ihan sama miten muualla maailmalla on.
No, ne haaravälin vahinkovilauksethan ovat sitä naisten itsensä paljastelua, josta ei - vielä - hirveästi puhuta. Mutta sakothan siitäkin saa, varsinkin jos on näyttää kuvamateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Entä Borat uimahousut?
Käsittääkseni melko yleiset miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä missä naisten naruhousut häiritsee toisia naisia, miesten stringit taatusti vaivaannuttaisi muita miehiä. Että menkäähän jätkät uusissa pöksyissä paistattelemaan, ehkä jopa sitä lentistä pelaamaan! Tasa-arvoa!
No ei minua kyllä miehenä häiritse eikä kiinnosta muiden miesten uikkarivalinnat. Enkä usko että häiritsee muuta kuin korkeintaan niitä omasta seksuaalisuudestaan epävarmimpia yksilöitä.
Luultavasti siinä kohtaa kun tyttöystäväsi tuijottaa suu auki naapuripyyhkeellä makaavan könsikkään "varustusta" sinua alkaa kiinnostaa. Ai niin, eihän sinulla ole tyttöystävää, etkä edes ole mies.
Ihan sairas ketju. Jotkut ahdistuneet siitä että kaikki eivät halua käyttää kaameita 1940-luvun mummouikkareita ja ketjussa sekopäät puhuvat jo itsensäpaljastelusta.
Jokainen pukeutukoon rannalle kuten haluaa.
Mikään ei ole oksettavampaa kuin stringit persvaossa, erittäin epähygieeniset.
Mielestäni sellainen tarkoituksenmukainen itsensä esittely ja jotenkin naisen liiallinen tiedostavuus omasta viehättävyydestään laskee silmissäni pisteitä. Tulee kevytkenkäinen, helpon ja halvan oloinen kuva ja tulee mieleen että luuleeko saavansa jotain erityiskohtelua ulkonäkönsä takia. Varmaan tyhmemmän puolen ja pinnallisen oloiset ukot haksahtavat tällaiseen. Ei se elämä kuitenkaan pyöri jatkuvasti ulkonäön ympärillä...