Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista

Vierailija
18.06.2023 |

En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?

Kommentit (1091)

Vierailija
621/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pienissä vaatteissa olen rannalla juu :) Ei kiinnostele mitä muut on miletä asiastta. Se on parasta kun on aikuinen, että saa lain puitteissa tehdä ihan niin kuin itseä huvittaa.  Ja tietenkin siis olen ylipainoinen ja selluliittinen. Nuorena inhotti kun naiset kadehti ja miehett läähätti. eikä voinut olla vähissä vaatteissa, niin nyt otan kaiken takaisin ja sydämeni kyllyydestä nautin vähävaatteisuudestani.

Vierailija
622/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma, 63 vuotta kirjoitti:

Minä tykkään nuorten neitosten stringipyllyistä kovasti. 🤗

Sama, ja kiinteät rinnat saa voihkimaan.😜🤪

Eenok 55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle erilaiset vartalot on ihan ok. Jokainen saa ottaa aurinkoa myös takamukselleen ja valtaosalla synnyttäneistä naisista on normaali, muodokas, arpinen vartalo. Se on elämää, normaalia.

Jos jotakuta kauhistuttaa minä bikineissä, sulkekoon silmänsä tai pysykööt pois yleisiltä rannoilta. Ne on KAIKILLE. :D

Miksei miehillä ole näitä pakarauimshousuja?

Luojan kiitos ei! :) 

Joskus kyllä nähnyt. Mutta kai ne on ylipäätään niin fiksuja ettei halua sellaista ärsyttävää hanurivakoahiertävää tunnetta ja kieltäytyvät ostamasta.

Miehet kulkee uimarannalla shortseissa ei kai kukaan mies oikeasti laita narua ruskettumaan pakaroittensa väliin.

Vieläkö siitä ruskeudesta puhutaan ...?

Vierailija
624/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että naiset kiihottuvat itse siitä kun heillä pakarat paljaana ja edestä tomaatti erottuu.

Sepä se.... Jotkut tulevat siksi rannalle naruissa...

Vierailija
625/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin että naiset kiihottuvat itse siitä kun heillä pakarat paljaana ja edestä tomaatti erottuu.

Sepä se.... Jotkut tulevat siksi rannalle naruissa...

Senkö takia stringeissä täytyy jatkuvasti nostella tavaroita hiekalta pyllistellen, kun uimapukusillaan voi vaan keskittyä siihen uimiseen ja auringosta nauttimiseen?

Vierailija
626/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun faija totes yks päivä viisaasti, ennen piti raottaa pikkuhousuja, jos halusi nähdä perseen. Nykyään pitää raottaa persettä jos haluu nähdä pikkuhousut. 

Koskee miehiä. Kaljamahan alta ei näe, jos alkkarit on pyllyvaossa jo

Tuota, kaljamaha on miehillä ja naisilla siinä etupuolella. Pebavako taas takana.  Notkea pitää olla että saa mahansa peittämään pebavaon.

Vierailija
627/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä miehille huomiselle hellepäivälle tasa-arvokamppeet ranta-asuksi.

https://www.lumingerie.fi/miesten-stringit

No niin, siitä kaikille normiksi tuollaiset, mieluiten pakollisiksi!

Ja haukuttakoon ahdasmielisiksi kaikkia, jotka eivät näkymästä niin välitä...

Ei helkkari ne valkoiset, missä on se raapimarööri :'D

Nyt kiireellä joka ukolle tuollaiset ja sitten ei muuta, kuin selkä notkolle ja nostelemaan kaikkea kivaa rantahiekasta...

Kun katsoo noita miesten stringejä voi miettiä, että ihan samalta muista rannalla olijoista tuntuu stringeihin pukeutuneen naisen tepastellessa paikalle. Tekee mieli sanoa, kiitos ei, emme halua nähdä pakaroitasi emmekä vaginaasi emmekä pyllyvakoasi. Ei! Älä tule ahdistelemaan meitä tänne. Täällä on tarkoituksena on uida, nauttia auringosta ja lämmöstä ja eväistäkin. Etsi paikka, jossa voit esitellä itseäsi, tämä ei ole siihen oikea paikka.

Tämä.

No, mitä nämä itsensä paljastelua puolustelevat naiset sanovat siitä, että miehet tulisivat noissa tamineissa rannalle pyllistelemään?

Vierailija
628/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan Tanskasta mallia. Koko maassa on kaksi uimapukurantaa, muualla saa olla vapaasti. Ehdotan burkharantaa Affenanmaalle ja toista Tornioon.

Vierailija
629/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että miehillä ei tätä itsensä esittämisen tarvetta niin kovasti kuin naisilla, paitsi jos lasketaan paidattomuus ja nekin tekee sen siksi että on kuuma,monet pelaa lentopalloa, koripalloa yms rannoilla eikä keskitty esittelemään itseään niinkuin osa naisista. Kyllä siis joistakin naisista näkee että itseään pitää esitellä.

Vierailija
630/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä perseensä esittelijät ovat apinan tasolla. Yritetään herättää vastakkaisen sukupuolen huomio keinolla millä hyvänsä.

UH!

Vetoaa minuun!

Vierailija
631/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiireellä joka ukolle tuollaiset ja sitten ei muuta, kuin selkä notkolle ja nostelemaan kaikkea kivaa rantahiekasta...

Kun katsoo noita miesten stringejä voi miettiä, että ihan samalta muista rannalla olijoista tuntuu stringeihin pukeutuneen naisen tepastellessa paikalle. Tekee mieli sanoa, kiitos ei, emme halua nähdä pakaroitasi emmekä vaginaasi emmekä pyllyvakoasi. Ei! Älä tule ahdistelemaan meitä tänne. Täällä on tarkoituksena on uida, nauttia auringosta ja lämmöstä ja eväistäkin. Etsi paikka, jossa voit esitellä itseäsi, tämä ei ole siihen oikea paikka.

Tämä.

No, mitä nämä itsensä paljastelua puolustelevat naiset sanovat siitä, että miehet tulisivat noissa tamineissa rannalle pyllistelemään?

Tämä. Eräässäkin tämän ketjun viestissä haukuttiin tiukkapipoksi kun joku mietti että saisimme me Suomalaiset ottaa oppia mamunaisilta moraalia.

Vierailija
632/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tätä muotia. Olen itse normaalipainoinen, tai sen alarajoilla, urheilen usein ja hoidan ihoa hyvin. Mutta koskaan en paljastelisi pakaroitani tai rintojani täysin tuntemattomille! Sellainen kuuluu aikuisviihteeseen, alusvaatemalleille yms. Ei yleisille uimarannoille tai kaupungille. Kunnioitan muita ihmisiä sen verran, että peitän suosiolla kriittiset paikat. Jonkinlaista itsekkyyttä ja kunnioituksen puutetta tuollainen tarkoituksellinen itsensä palastelu kun ihan nättejä, kriittiset paikat peittäviä uimapukuja ja bikinejä on olemassa. Niitä kyllä löytää jos vaan haluaa, esim. netistä.

Vierailija
633/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää tätä muotia. Olen itse normaalipainoinen, tai sen alarajoilla, urheilen usein ja hoidan ihoa hyvin. Mutta koskaan en paljastelisi pakaroitani tai rintojani täysin tuntemattomille! Sellainen kuuluu aikuisviihteeseen, alusvaatemalleille yms. Ei yleisille uimarannoille tai kaupungille. Kunnioitan muita ihmisiä sen verran, että peitän suosiolla kriittiset paikat. Jonkinlaista itsekkyyttä ja kunnioituksen puutetta tuollainen tarkoituksellinen itsensä palastelu kun ihan nättejä, kriittiset paikat peittäviä uimapukuja ja bikinejä on olemassa. Niitä kyllä löytää jos vaan haluaa, esim. netistä.

Kuinka monta kertaa olet jo vastannut tähän samaan ketjuun ja millainen mt-diagnoosi sinulla on? Vai veikö stringipeppuinen kaunotar miehesi ja nyt suollat tätä katkeraa outoa paskaa tänne?

Vierailija
634/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä syy olla käymättä rannoilla. Kesä kyllä paljastaa armotta suomalaisten kertakaikkisen surullisen terveydentilan.

Ei ne kaljamahatkaan ukoilla paljon silmiä hivele.

Mielummin katson kaljamahaa kuin persvakobikineissä keikistelijää,vaikeaa kääntää katsetta kun niitä on joka puolelle,järveen pitäisi mennä ja sukeltaa ettei rannalla törmäisi jatkuvasti pienen pienissä siis auttamattomasti liian pienissä bikineissä keikistelijöitä. Olin kauhuissani jo siitä että pikkusisko otti rannalle mukaan valkoisen uikkarin josta kuultiin kaikki läpi kun oli märkä,sitä häpeän määrää.

Vierailija
635/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet jo vastannut tähän samaan ketjuun ja millainen mt-diagnoosi sinulla on? Vai veikö stringipeppuinen kaunotar miehesi ja nyt suollat tätä katkeraa outoa paskaa tänne?

En ole se, jolle kommentoit, mutta kommenttisi kertoo todella paljon sinusta ja muiden ihmisten aliarvostamisesta.

Vierailija
636/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kovin näyttää olevan hiljaista tämän kommentointipuolella, vaikka miehillä olisi ihan yhtä suuri oikeus paljastella itseään rannalla.

Vierailija
637/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä persjalkanen tankki sitä muhkuraista takakonttias esittelet rannoilla. Ei sitä kukaan katso kiihottuakseen, vaan nauraakseen😂

Eri

Vierailija
638/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tulla lasten kanssa enää rannalle, teinit sanoo ääneen jokaisen stringipyllyn ohittaessa "itsensäpaljastelija" ja voin vain kuvitella ettei tuollainen paljastelu nuoresta mukavalta tunnukaan. 

Teineilläsi ei ole mitään käytöstapoja

Olen asiasta aika lailla erimieltä. Koulussa on puhuttu paljon tänä keväänä itsensä paljastelijoista sattuneesta syystä. Ja aika moni traumatisoitu koulumatkan aikana näkemästään itsensä paljastelijasta. Kun sama meno jatkuu uimarannalla en yhtään ihmettele teinien ahdistumista. 

Mä itte en oleta että vähäpukeiset ihmiset rannalla olis itsensäpaljastelijoita. En ole kertaakaan nähnyt jöpötystä rannalla. Ehkä niitä on ollut, mutta enpä ole tarkoituksella niitä etsinytkään. Enkä ole nähnyt seksuaalisuuttaan toteuttavia (mitä se sitten tarkoittaakaan) naisia rannalla myöskään.

Vierailija
639/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun otsikko "Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista" osoittaa sen, etteivät suomalaiset osaa enää kirjoittaa. Otsikosta saa sen käsityksen, että uimapuvuissa on takapuolet valmiina.

Miettikää vähän, ennen kuin julkaisette kirjoituksenne - etenkin otsikon - että saako lukija siitä oikean käsityksen. Nyt ei saanut.

Kyllä kai vaatteessa voi itsessään olla sekä etu- että takapuoli. Takapuoli tarkoittaa muutakin kun persettä, vaikka se kaiken keskiössä nykyaikana onkin.

Vierailija
640/1091 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun faija totes yks päivä viisaasti, ennen piti raottaa pikkuhousuja, jos halusi nähdä perseen. Nykyään pitää raottaa persettä jos haluu nähdä pikkuhousut. 

Taitaa olla vasta kolmas tai neljäs kerta, kun tämä hauska juttu tässä ketjussa kerrotaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän