Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja naapurissa asuva nainen ystävystyi

Loukattu
17.06.2023 |

Tukea kaivataan kinkkiseen parisuhdetilanteeseen! Teksti on pitkä, pahoittelut siitä..

Mieheni oli alkukesästä tutustunut pihalla uuteen naapuriimme, nuorempaan naiseen. He olivat vaihtaneet sometilit ja mies pyysi sitä kautta naapurin kylään (syynä eräs meitä kaikkia yhdistävä asia) ja hän kävikin kylässä pari päivää sitten, juteltiin ja sovittiin, että tulee käymään joskus uudelleenkin. Huomasin heti, että mies oli tosi innoissaan tästä uudesta tuttavuudesta, mutta annoin asian olla.

Nyt kävi sitten niin, että mies oli jättänyt puhelimen näytön auki nukahtessaan ja näin heidän keskustelun siinä näytöllä. En ole koskaan aiemmin katsonut toisen puhelinta, mutta nyt tilaisuus teki varkaan ja selasin keskustelua hieman. Pitkiä ystävällisiä viestejä oli lähetetty tässä muutaman viikon ajan, ihan tarkasti en sisältöjä halunnut lukea. Mutta viimeisimmissä viesteistä huokuu, että nainen yrittää keksiä tikusta asiaa ja laitellut yöllä viestiä miehelleni. Kaveruudessa ja juttelussa sinänsä ei olisi ollut mitään pahaa, mutta tuntuu että heidän keskustelussa voisi olla muustakin kyseessä, sen verran tuttavalliseen sävyyn oli tekstiä kirjoitettu.

Nainen ei ole pyytänyt minua kaveriksi somessa eikä hän hyväksynyt kaveripyyntöäni (en tiedä onko huomannut) eikä olla koskaan törmätty pihalla, ainoa kerta kun olen hänen kanssaan ollut tekemisissä oli siis tuo vierailu.
Pelkään, että miehen ja tämän naisen välilleen kehittyy muutakin kuin kaveruutta, ja se ei ole mulle ok vaan loukkaisi todella paljon.

Meillä on pieni vauva ja mun jaksaminen ei tällä hetkellä ole sitä luokkaa, että jaksaisin alkaa käymään parisuhdedraamaa läpi. Haluaisin luottaa tässä asiassa mieheeni, mutta kyllä hieman huolestuttaa, että tilanne tekee varkaan ja heidän välit lämpenee enemmänkin selkäni takana, jos ei muuten, niin viestejä lähetellen yötä myöten. Pitkissä parisuhteessa tulee hetken ihastuksia varmasti, mutta mielestäni on ehkä liian vaarallista alkaa leikkimään tulella naapurin kanssa.

Meillä ei ole ollut seksiä yli vuoteen ja tietenkin pikkulapsiarki verottaa parisuhteessa yhteistä aikaa muutenkin. Tavallaan ymmärrän miestäni, imartelee tämä uusi tuttavuus ja tuollainen viestittely voi viedä mennessään. Itseäni ahdistaa, kun nainen asuu naapurissa ja jos jossain häneen törmään, en voi olla ajattelematta mitä selkäni takana on mahdollisesti tekeillä.

Tämä asia täytyy varmaankin ottaa miehen kanssa puheeksi vai mitä ihmettä tekisin tässä tilanteessa? Pelottaa, mutta voinko edes estää heitä tutustumasta? Olen kuullut niin monta tarinaa siitä miten mies pettää vauvan kanssa kotona olevaa vaimoa ja nyt yhtäkkiä olenkin itse tilanteessa, missä joudun pelkäämään asiaa. Mietin myös, millainen nainen alkaa iskemään varattua pienen lapsen isää, ehkä hänestä ei ainakaan minulle ole kaveriksi...

Tuntuu, että suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, ettei ole sen sikkunaisen vastuulla muiden parisuhde, mutta itse en voi olla ajattelematta, että nainen ei kyllä arvosta minua. Mietin myös, pitäisikö jutella suoraan naiselle ja kertoa että tilanne tuntuu pahalta ja huolestuttaa? Varsinkin jos hän on tulossa uudelleen kylään, enhän voi vain leikkiä etten tiedä mitä on tekeillä.
Mitä mä voisin tehdä tässä tilanteessa? Yritänkö unohtaa koko asian ja seurata sivusta mitä tapahtuu vai pitäisikö kissa nostaa pöydälle?

Kommentit (616)

Vierailija
161/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle että huomaat mitä on meneillään ja se saa loppua. Naisen ja miehen välistä ystävyyttä ei ole olemassa, vain vehtaamista ja sen alkuasteita. Näiden kahden kannalta mitään välttämättömyyttä olla tekemisissä ei ole, kuten olisi esimerkiksi työkavereiden ollessa kyseessä.

Toisen naisen syytä tilanne ei ole, hänhän voisi olla kuka tahansa. Sinä et arvosta itseäsi eikä mies suhdetta ja perhettänne. Nosta kissa pöydälle ja lakkaa olemasta tuollainen tossu.

Kyllä se jo aika välttämättömyys miehen kannalta alkaa olemaan kauniin ja miellyttävän naapurin naisen kanssa tekemisissä mikäli seksiä ei ole ap:llä vuoteen ollut. Mistä,tietää tuleeko olemaan edes seuraavaan kymmeneen vuoteenkaan.

Provohan tuo aloitus on ja hakee uskottavuutta avauskirjoituksensa huimalla pituudella.

Vierailija
162/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä päivittää tilannetta...

Kävimme eilen keskustelun miehen kanssa. En kertonut että olen nähnyt hänen ja naapurin välisen viestiketjun, mutta sanoin huolistani ja mies sanoi ettei syytä huoleen, heidän keskustelu ei ole edennyt kuulumisten vaihdosta minnekään. Sanoi että voi näyttää keskustelun jos haluan. Hän oli vilpittömästi halunnut kutsua naisen kaikille yhteisen puheenaiheen takia kyläilemään.

MUTTA sitten tämä avasi keskustelun jollekin, joka särki sydämeni.

Hän lopulta myönsi, että nainen vaikutti kiinnostavalta ihmiseltä ja sanoi, että on tässä pohtinut jo pidemmän aikaa, että ettei olekaan välttämättä monogamiseen suhteeseen valmis vaan miettinyt avoimen suhteen mahdollisuutta.

Hän sanoi, että haluaa olla vapaa tutustumaan uusiin ihmisiin (naisiin) miettimättä satuttaako minua tai olenko mustasukkainen ja jos tarpeeksi kiinnostava nainen tulisi eteen, myös ehkä sisällyttää tutustumiseen eroottisia asioita. Hän ei pysty ajattelemaan sitoutuvansa loppuelämäksi yhteen ihmiseen ja kokee, että jonkinlaiset suhteet meidän perheen ulkopuolella voisi olla rikastuttava kokemus. Hän sanoi, että minä saan myös etsiä seuraa muualta.

Aiemmin täällä kerroin, että meidän seksielämä on ollut hiljaista ja vauvavuoden ja raskauden takia vielä hiljaisempaa. Tietenkin kysyin, onko syy nyt siinä että meidän seksielämä on jäänyt vähiin. Mies sanoi, että varmasti silläkin on osuutta asiaan, kuulemma ajattelee voisiko vielä innostua seksistä enemmän jonkun toisen kanssa ja jopa sitä kautta myös minun kanssani, kun löytää itsestään sen seksuaalisen puolen uudelleen. Mutta hän myös painotti, että suhteen avaaminen ei olisi sinällään ole korjaus meidän tilanteeseen vaan enemmänkin hänen itsensä vuoksi.

Olen järkyttynyt ja surullinen. Olemme asioista keskustelleet ja aiemmin mies sanonut että hänelle meidän seksielämä sopii ja on riittävää, mutta nyt hän ei olekaan varma siitä. Olen luottanut siihen, että vauva-aikana ollaan armollisia asian suhteen ja pikkuhiljaa voimme yhdessä alkaa rakentamaan uudelleen sitä intiimiäpuolta joka nyt on jäänyt vähiin. Joten myönnän, olen varmasti jollain tasolla mokannut ja luullut, että kaikki on ok. Mies ei ole ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä aiemmin, joten en ole tiennyt hänen ajatuksistaan. Itselle seksi on aiemmin ollut tärkeämpää, mutta olen oppinut elämään myös niin, etten kaipaa sitä aktiivisesti ja minulle on riittänyt muu läheisyys mieheni kanssa.

Nyt sitten tilanne on avoin. Pohdinnassa on muutanko vauvan kanssa pois yhteisestä kodista vai voimmeko tätä suhdetta saada jotenkin toimimaan vielä. Avoimeen parisuhteseen en kuitenkaan ole valmis mutten voi miestäkään pakottaa olemaan kanssani jos tämä suhde ei häntä tyydytä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies tai nainen EI OLE sen arvoinen, että hänessä pitää roikkua tai hyväksyä sopimaton käytös.

Ei kukaan.

Yhdessä ollaan yhteisin sopimuksin.

Tai tiet erkanevat.

Ihmeellistä jauhamista "mies sitä, mies tätä"

Olkoon, menköön, ja JÄÄKÖÖN sinne minne meni.

Ei oo takaisin tulemista.

Ei minustakaan ole totaaliseksittömässä avioliitossa mitään arvoa.

Avioeroihin liittyy seksi vain alle 10%.

Seksi tai sen puute on HYVÄ TEKOSYY, erota.

Olipa sitten nainen tai mies kyseessä.

Kun mies sikailee on helpoin tapa tehdä naisesta ns.syyllinen.

Seksi on muuramilla joku virstanpylväs kaikkeen.

Jos mies ei pidä puolisoaan missään arvossa tai käyttäytyy kuin poikamies, eikä edes anteeksi sana kuulu sanavarastoon, niin seksillä saa pyyhkiä vaikka verhoihinsa.

Vierailija
164/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Ei seksiä vuoteen ja ihmettelet kun miehesi "ystävystyy" naapurin naisen kanssa? Wake up and smell the coffee... 

Vierailija
165/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole ollut seksiä yli vuoteen...?

Vierailija
166/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan yhteystietojen vaihtoa naapureiden kanssa. Pihalla voi jutella.

Mitä helvettiä? Tämä on vapaa maa. Tottakai jos naapureista tulee maanvaiva niin blokkia.

Vierailija
167/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden selibaatin jälkeen nuoren miehen on lähes mahdoton välttää kiusausta.

Syy ei ole naapurissa tai miehessä, vaan seksittömyydessä.

Huhhuh. Kai ihminen eroaa muista eläimistä sen verran että järki voittaa? Kai sitä voi runkkailla purkaakseen paineensa eikä tuhota parisuhdettaan kuin joku täysin itsehillinnän menettänyt kiimainen eläin? Noloa tuollainen pakonomainen seksihimo ja sen puolustelijat.

No minkälainen parisuhde se sellainen on jossa ei harrasteta seksiä? En voi käsittää.

Vierailija
168/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävimme eilen keskustelun miehen kanssa. En kertonut että olen nähnyt hänen ja naapurin välisen viestiketjun, mutta sanoin huolistani ja mies sanoi ettei syytä huoleen, heidän keskustelu ei ole edennyt kuulumisten vaihdosta minnekään. Sanoi että voi näyttää keskustelun jos haluan. Hän oli vilpittömästi halunnut kutsua naisen kaikille yhteisen puheenaiheen takia kyläilemään.

Hän lopulta myönsi, että nainen vaikutti kiinnostavalta ihmiseltä ja sanoi, että on tässä pohtinut jo pidemmän aikaa, että ettei olekaan välttämättä monogamiseen suhteeseen valmis vaan miettinyt avoimen suhteen mahdollisuutta.

Hän sanoi, että haluaa olla vapaa tutustumaan uusiin ihmisiin (naisiin) miettimättä satuttaako minua tai olenko mustasukkainen ja jos tarpeeksi kiinnostava nainen tulisi eteen, myös ehkä sisällyttää tutustumiseen eroottisia asioita. Hän ei pysty ajattelemaan sitoutuvansa loppuelämäksi yhteen ihmiseen ja kokee, että jonkinlaiset suhteet meidän perheen ulkopuolella voisi olla rikastuttava kokemus. Hän sanoi, että minä saan myös etsiä seuraa muualta.

Aiemmin täällä kerroin, että meidän seksielämä on ollut hiljaista ja vauvavuoden ja raskauden takia vielä hiljaisempaa. Tietenkin kysyin, onko syy nyt siinä että meidän seksielämä on jäänyt vähiin. Mies sanoi, että varmasti silläkin on osuutta asiaan, kuulemma ajattelee voisiko vielä innostua seksistä enemmän jonkun toisen kanssa ja jopa sitä kautta myös minun kanssani, kun löytää itsestään sen seksuaalisen puolen uudelleen. Mutta hän myös painotti, että suhteen avaaminen ei olisi sinällään ole korjaus meidän tilanteeseen vaan enemmänkin hänen itsensä vuoksi.

Olen järkyttynyt ja surullinen. Olemme asioista keskustelleet ja aiemmin mies sanonut että hänelle meidän seksielämä sopii ja on riittävää, mutta nyt hän ei olekaan varma siitä. Olen luottanut siihen, että vauva-aikana ollaan armollisia asian suhteen ja pikkuhiljaa voimme yhdessä alkaa rakentamaan uudelleen sitä intiimiäpuolta joka nyt on jäänyt vähiin. Joten myönnän, olen varmasti jollain tasolla mokannut ja luullut, että kaikki on ok. Mies ei ole ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä aiemmin, joten en ole tiennyt hänen ajatuksistaan. Itselle seksi on aiemmin ollut tärkeämpää, mutta olen oppinut elämään myös niin, etten kaipaa sitä aktiivisesti ja minulle on riittänyt muu läheisyys mieheni kanssa.

Nyt sitten tilanne on avoin. Pohdinnassa on muutanko vauvan kanssa pois yhteisestä kodista vai voimmeko tätä suhdetta saada jotenkin toimimaan vielä. Avoimeen parisuhteseen en kuitenkaan ole valmis mutten voi miestäkään pakottaa olemaan kanssani jos tämä suhde ei häntä tyydytä.

Ap

Olipas ikävä paljastus mieheltäsi ap :( aika sanattomaksi vetää. En itsekään lähtisi avoimeen suhteeseen tilanteessasi, sinulla on pieni vauvakin ja varmasti vielä vähemmän tällä hetkellä kiinnostusta seksiin ja ylipäätään ulkopuolisiin ihmisiin (kuten kerroitkin). Aika hävytöntä mieheltäsi, vaikuttaa tosiaan siltä ett uusi rooli isänä ei ehkä sittenkään ole häntä miellyttänyt ja haluaa päästä testailemaan vetovoimaansa. Anna paskiaisen mennä. Ota lapsi ja lähde, älä katso taaksesi. Olen lähes 100 % varma, että mies tulee tätä avaustaan katumaan karvaasti.

On vain tekosyy häneltä puhua "avoimesta suhteesta" nyt tässä kohtaa, se avoimuus voi kohdistua ainoastaan ko.naapurin naiseen. Tuo, että on "jo pidemmän aikaa miettinyt ettei monogaminen suhde ole häntä varten" voi tosiaan tarkoittaa, että on nyt kuukauden päivät miettinyt asiaa tsekkaillessaan naapurin naista.

Tosi ikävä tilanne ap. Ei tuollaisen paljastuksen jälkeen kovinkaan helppoa olisi jatkaa yhdessä. Terveisin se joka aamulla vastasi tähän ketjuun ja kommentoi saamiasi ilkeitä viestejä

Vierailija
169/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Ei seksiä vuoteen ja ihmettelet kun miehesi "ystävystyy" naapurin naisen kanssa? Wake up and smell the coffee... 

Niille jotka jaksaa tätä asiaa toitottaa ja ihmetellä. Tunnen moniakin pariskuntia, joilla seksiä tosi harvoin tai jopa ei ollenkaan. Joillekin se ei ole niin tärkeää tai sitä ei pidetä parisuhteen kannalta niin merkittävänä asiana, että sen tarpeessa halutaan vaikka pettää VAiKKAKIN varmasti suurin osa ihmisistä kaipaa ja haluaa seksiä. Seksi sinällään voi olla myös monenlaista, joillakin ihmisillä se on kokeilunhalua ja seksivälineitä joka reiässä, toisilla taas hyväilyä ja suutelua.

Vierailija
170/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kauhistus, mikä keskustelu:( Siis voiko enää pahemmin toista ihmistä satuttaa. Mun mielestä avoimet suhteet ovat pelkkää pettämistä luvan kanssa:(

Vierailija
171/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeks ne miten usein?

Vierailija
172/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa joku sitoutuu monogamiseen suhteeseen, ja perustaa vieläpä perheen, jos ei edes tiedä haluaako sitoutua monogamiseen suhteeseen??? Kyllä on luuserin toimintaa.

Vierailija
173/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tilanne, miten mies kehtaa. Teillä on pieni lapsi, olette perhe. Miten miehellä voi olla tuollaista mielessä? Eroa miehestä ap, saatte lapsen kanssa vallan hyvän elämän varmasti ilman turhia suhdesotkuja ja pahaa mieltä.

Vierailija
174/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies tai nainen EI OLE sen arvoinen, että hänessä pitää roikkua tai hyväksyä sopimaton käytös.

Ei kukaan.

Yhdessä ollaan yhteisin sopimuksin.

Tai tiet erkanevat.

Ihmeellistä jauhamista "mies sitä, mies tätä"

Olkoon, menköön, ja JÄÄKÖÖN sinne minne meni.

Ei oo takaisin tulemista.

Ei minustakaan ole totaaliseksittömässä avioliitossa mitään arvoa.

Avioeroihin liittyy seksi vain alle 10%.

Seksi tai sen puute on HYVÄ TEKOSYY, erota.

Olipa sitten nainen tai mies kyseessä.

Kun mies sikailee on helpoin tapa tehdä naisesta ns.syyllinen.

Seksi on muuramilla joku virstanpylväs kaikkeen.

Jos mies ei pidä puolisoaan missään arvossa tai käyttäytyy kuin poikamies, eikä edes anteeksi sana kuulu sanavarastoon, niin seksillä saa pyyhkiä vaikka verhoihinsa.

Tuosta huolimatta mitä kirjoitit niin seksin puuttuminen normaalissa parisuhteessa jossa olisi siihen tosiasiallisesti mahdollisuus, kertoo ettei haluta huomioida kumppanin tarpeita eikä oikein todennäköisesti synkkaa muutenkaan.

Se asia pitää kutinsa että silloin kun suhteessa on seksiä niin sen vaikutus suhteen tyytyväisyyteen on kymmenen pros, mutta kun sitä ei ole, niin vaikutus on 90 pros.

Vierailija
175/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle että huomaat mitä on meneillään ja se saa loppua. Naisen ja miehen välistä ystävyyttä ei ole olemassa, vain vehtaamista ja sen alkuasteita. Näiden kahden kannalta mitään välttämättömyyttä olla tekemisissä ei ole, kuten olisi esimerkiksi työkavereiden ollessa kyseessä.

Toisen naisen syytä tilanne ei ole, hänhän voisi olla kuka tahansa. Sinä et arvosta itseäsi eikä mies suhdetta ja perhettänne. Nosta kissa pöydälle ja lakkaa olemasta tuollainen tossu.

Naisen ja miehen ystävyyttä ei ole olemassa??!! Mitä just luin. Tottakai on! Aina ollut miehiä kavereina, ja miehellä naisia, ja niin toivon olevan jatkossakin!!

Eivät kaikki naiset ole etsimässä edes miestä vaikka olisivat sinkkuja.

Ja noin sairas viesti vehtaamisista saa yläpeukkuja!

Ap:n tapauksessa tietenkin mies toimii väärin kun flirttailee, ja tietenkin asiasta on puhuttava miehen kanssa.

Vierailija
176/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olipas ikävä paljastus mieheltäsi ap :( aika sanattomaksi vetää. En itsekään lähtisi avoimeen suhteeseen tilanteessasi, sinulla on pieni vauvakin ja varmasti vielä vähemmän tällä hetkellä kiinnostusta seksiin ja ylipäätään ulkopuolisiin ihmisiin (kuten kerroitkin). Aika hävytöntä mieheltäsi, vaikuttaa tosiaan siltä ett uusi rooli isänä ei ehkä sittenkään ole häntä miellyttänyt ja haluaa päästä testailemaan vetovoimaansa. Anna paskiaisen mennä. Ota lapsi ja lähde, älä katso taaksesi. Olen lähes 100 % varma, että mies tulee tätä avaustaan katumaan karvaasti.

On vain tekosyy häneltä puhua "avoimesta suhteesta" nyt tässä kohtaa, se avoimuus voi kohdistua ainoastaan ko.naapurin naiseen. Tuo, että on "jo pidemmän aikaa miettinyt ettei monogaminen suhde ole häntä varten" voi tosiaan tarkoittaa, että on nyt kuukauden päivät miettinyt asiaa tsekkaillessaan naapurin naista.

Tosi ikävä tilanne ap. Ei tuollaisen paljastuksen jälkeen kovinkaan helppoa olisi jatkaa yhdessä. Terveisin se joka aamulla vastasi tähän ketjuun ja kommentoi saamiasi ilkeitä viestejä

Kiitos paljon viestistäsi. Tällä hetkellä on kyllä ajatus, että parisuhde omalta osalta on tässä. Mies ei haluaisi erota, hän toivoo että pääsemme kompromissiin. Ero tarkoittaa sitä, että muutamme lapsen kanssa tosi kauas ja isä näkisi lasta harvoin, ei edes kuukausittain. Nykyisellä paikkakunnalla ei ole sellaista tukiverkostoa minulle, joka mahdollistaisi jäämisen. Täytyy keskustella asioita uudelleen kun järkytykseltäni pystyn.

Ap

Vierailija
177/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ihastumisen tulla ja mennä. Sillä välin teet itsestäsi maailman ihanimman puolison, ettei jää ollenkaan epäselväksi mitä menettää jos ihastuminen menee pitemmälle. Anna äijän saada lapsestakin vain parhaat puolet (jos vain jaksat). Ja muista, että jos selviätte 3 vuotta vauvan syntymästä yhdessä, selviätte hyvällä todennäköisyydellä vastakin.

Ensimmäisen vauvan kanssa on parisuhde koetuksella, varsinkin jos mies on vonkaamassa seksiä ja itsellä ei ole haluja. Mut kyllä ne halut palautuvat ja paremmat ajat koittavat! Jos mies on heikko, hän voi hyvinkin antautua naapurin vietäväksi, etkä sinä voi sitä estää mitenkään. Joten paras on näyttää konkreettisesti, mistä hän joutuu luopumaan hairahtuessaan (tietenkään et kerro että pelkäät sitä naista!) ja miettiä omassa päässä, että jos niin tapahtuu, miten suhtaudut ja mitä teet.

Itsellä oli samantapainen tilanne kuin sulla. Olin ihan sekopää mustasukkaisuudesta ja petetyksi tulemisen pelosta. Selvisimme kuitenkin janottaa, 7 vuoden jälkeen, mies sanoi tuossa lauantaisaunassa, että olen parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut!

Vierailija
178/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n miehen libido ei olekkaan niin alhainen kun on ap:lle antanut ymmärtää.

Nyt hakee vaan lupaa käydä painamassa naapurin naista. Älä missään nimessä suostu mihinkään avoimeen suhteeseen.

Voihan olla, että mies ei sinusta oikein seksuaalisesti syty, ja se ei ole sinun syysi. Joku toinen mies varmasti syttyy. Tavallaan epäreilua on mieheltäsi ollut esittää jotain muuta, jos kerran sinä ole aikoinaan ollut seksuaalisesti se aktiivisempi ja joutunut omia haluja tasaamaan miehen tasolle.

Voi myös hyvinkin olla, että miehellä on ollut sivusuhteita jo paljonkin.

Vierailija
179/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna ihastumisen tulla ja mennä. Sillä välin teet itsestäsi maailman ihanimman puolison, ettei jää ollenkaan epäselväksi mitä menettää jos ihastuminen menee pitemmälle. Anna äijän saada lapsestakin vain parhaat puolet (jos vain jaksat). Ja muista, että jos selviätte 3 vuotta vauvan syntymästä yhdessä, selviätte hyvällä todennäköisyydellä vastakin.

Ensimmäisen vauvan kanssa on parisuhde koetuksella, varsinkin jos mies on vonkaamassa seksiä ja itsellä ei ole haluja. Mut kyllä ne halut palautuvat ja paremmat ajat koittavat! Jos mies on heikko, hän voi hyvinkin antautua naapurin vietäväksi, etkä sinä voi sitä estää mitenkään. Joten paras on näyttää konkreettisesti, mistä hän joutuu luopumaan hairahtuessaan (tietenkään et kerro että pelkäät sitä naista!) ja miettiä omassa päässä, että jos niin tapahtuu, miten suhtaudut ja mitä teet.

Itsellä oli samantapainen tilanne kuin sulla. Olin ihan sekopää mustasukkaisuudesta ja petetyksi tulemisen pelosta. Selvisimme kuitenkin janottaa, 7 vuoden jälkeen, mies sanoi tuossa lauantaisaunassa, että olen parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut!

Janottaa = ja nyt

Vierailija
180/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Unohda koko nainen ja naisen kanssa juttelu. Miehelle sanot että voi kaveerata sitten kun on jaksanut panostaa parisuhteeseenne ja perheeseen. Miten ei ole ollut vuoteen seksiä, herran jestas, nyt parisuhteelle aikaa ja per heti. Ja tosiaan stoppi tuolle naapurin kanssa viestittelylle, näkeehän tuon mihin tuo on menossa. Saapi kaveerata sinun kanssa yhtäaikaa, kunnes teidän parisuhde on kunnossa eikä tuollaisista ole haittaa. Jos tämä ei ukolle käy niin jo on kumma. Minä olisin jo loukkaantunut tuosta mitä miehesi on nyt tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme