Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja naapurissa asuva nainen ystävystyi

Loukattu
17.06.2023 |

Tukea kaivataan kinkkiseen parisuhdetilanteeseen! Teksti on pitkä, pahoittelut siitä..

Mieheni oli alkukesästä tutustunut pihalla uuteen naapuriimme, nuorempaan naiseen. He olivat vaihtaneet sometilit ja mies pyysi sitä kautta naapurin kylään (syynä eräs meitä kaikkia yhdistävä asia) ja hän kävikin kylässä pari päivää sitten, juteltiin ja sovittiin, että tulee käymään joskus uudelleenkin. Huomasin heti, että mies oli tosi innoissaan tästä uudesta tuttavuudesta, mutta annoin asian olla.

Nyt kävi sitten niin, että mies oli jättänyt puhelimen näytön auki nukahtessaan ja näin heidän keskustelun siinä näytöllä. En ole koskaan aiemmin katsonut toisen puhelinta, mutta nyt tilaisuus teki varkaan ja selasin keskustelua hieman. Pitkiä ystävällisiä viestejä oli lähetetty tässä muutaman viikon ajan, ihan tarkasti en sisältöjä halunnut lukea. Mutta viimeisimmissä viesteistä huokuu, että nainen yrittää keksiä tikusta asiaa ja laitellut yöllä viestiä miehelleni. Kaveruudessa ja juttelussa sinänsä ei olisi ollut mitään pahaa, mutta tuntuu että heidän keskustelussa voisi olla muustakin kyseessä, sen verran tuttavalliseen sävyyn oli tekstiä kirjoitettu.

Nainen ei ole pyytänyt minua kaveriksi somessa eikä hän hyväksynyt kaveripyyntöäni (en tiedä onko huomannut) eikä olla koskaan törmätty pihalla, ainoa kerta kun olen hänen kanssaan ollut tekemisissä oli siis tuo vierailu.
Pelkään, että miehen ja tämän naisen välilleen kehittyy muutakin kuin kaveruutta, ja se ei ole mulle ok vaan loukkaisi todella paljon.

Meillä on pieni vauva ja mun jaksaminen ei tällä hetkellä ole sitä luokkaa, että jaksaisin alkaa käymään parisuhdedraamaa läpi. Haluaisin luottaa tässä asiassa mieheeni, mutta kyllä hieman huolestuttaa, että tilanne tekee varkaan ja heidän välit lämpenee enemmänkin selkäni takana, jos ei muuten, niin viestejä lähetellen yötä myöten. Pitkissä parisuhteessa tulee hetken ihastuksia varmasti, mutta mielestäni on ehkä liian vaarallista alkaa leikkimään tulella naapurin kanssa.

Meillä ei ole ollut seksiä yli vuoteen ja tietenkin pikkulapsiarki verottaa parisuhteessa yhteistä aikaa muutenkin. Tavallaan ymmärrän miestäni, imartelee tämä uusi tuttavuus ja tuollainen viestittely voi viedä mennessään. Itseäni ahdistaa, kun nainen asuu naapurissa ja jos jossain häneen törmään, en voi olla ajattelematta mitä selkäni takana on mahdollisesti tekeillä.

Tämä asia täytyy varmaankin ottaa miehen kanssa puheeksi vai mitä ihmettä tekisin tässä tilanteessa? Pelottaa, mutta voinko edes estää heitä tutustumasta? Olen kuullut niin monta tarinaa siitä miten mies pettää vauvan kanssa kotona olevaa vaimoa ja nyt yhtäkkiä olenkin itse tilanteessa, missä joudun pelkäämään asiaa. Mietin myös, millainen nainen alkaa iskemään varattua pienen lapsen isää, ehkä hänestä ei ainakaan minulle ole kaveriksi...

Tuntuu, että suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, ettei ole sen sikkunaisen vastuulla muiden parisuhde, mutta itse en voi olla ajattelematta, että nainen ei kyllä arvosta minua. Mietin myös, pitäisikö jutella suoraan naiselle ja kertoa että tilanne tuntuu pahalta ja huolestuttaa? Varsinkin jos hän on tulossa uudelleen kylään, enhän voi vain leikkiä etten tiedä mitä on tekeillä.
Mitä mä voisin tehdä tässä tilanteessa? Yritänkö unohtaa koko asian ja seurata sivusta mitä tapahtuu vai pitäisikö kissa nostaa pöydälle?

Kommentit (616)

Vierailija
141/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n päivitystä odotellessa! Toivottavasti puhuu miehensä kanssa ja kertoo myös meille miten meni. 

Vierailija
142/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ihmettele miestä. En minäkään jaksaisi ilman seksiä. Ja olen sentään nainen. Haluan, että mua halutaan. Se on tärkeä asia parisuhteessa.

Sanoo ihminen ( nainen) jonka elämä ( vielä) pyörii seksivetoisesti.

Kun ja jos liittoa on kestänyt vuosikymmeniä, sillä matkalla on pöly laskeutunut niin iloissa kuin suruissakin ja vastoinkäymisissä.

Seksi on onneksi vain osa yhteistä matkaa.

Avioliitto on pelkkä kulissi ja erittäin köyhä jos se riippuu vain seksistä. Suorastaan mitätön liitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiähän se vaan on. Voisitteko te järkätä kivan kolmen kimpan?

Vierailija
144/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ihmettele miestä. En minäkään jaksaisi ilman seksiä. Ja olen sentään nainen. Haluan, että mua halutaan. Se on tärkeä asia parisuhteessa.

Kun ja jos liittoa on kestänyt vuosikymmeniä, sillä matkalla on pöly laskeutunut niin iloissa kuin suruissakin ja vastoinkäymisissä.

Avioliitto on pelkkä kulissi ja erittäin köyhä jos se riippuu vain seksistä. Suorastaan mitätön liitto.

Olen eri, mutta kyllä seksi on erittäin olennainen osa parisuhdetta. En minä ainakaan halua olla ilman, koska se tunne, mikä täyttää mielen ja kehon, on ihanaa. Jos tuntee haluttomuutta, on hänen tehtävä itse se työ, että haluttomuus saadaan taas muutettua halukkuudeksi. Ap ei ole ollenkaan kertonut, että hakisi apua ongelmiinsa. Siksi miehellä on täysi oikeus lähteä tuosta parisuhteesta.

Vierailija
145/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jokin aika sitten hieman vastaavankaltainen tilanne. Naapurissa asuva mies aloitti WhatsApp-viestittelyn kanssani pihanhoitoon liittyen. Vähän ajan kuluttua tästä jutut karkasivat kaikkeen mahdolliseen maan ja taivaan väliltä, kunnes yhtäkkiä tuli täydellinen stoppi. Uskon, että miehen vaimo puuttui miehensä viestittelyyn. Mun pointti tässä on se, että se naapurissa asuva nainen ei välttämättä ole tippaakaan kiinnostunut miehestäsi tai päinvastoin. Joskus eri sukupuolta olevat ihmiset kykenevät viestienvaihtoon ilman, että mielessä olisi heti pettäminen.

Mä ihmettelen, miten päädytään sellaiseen tilanteeseen että naapurin kanssa vaihdetaan numeroita. Mikä syy sille voi olla. En mä ainakaan naapureiden kanssa niin syvästi ystävysty että numerot vaihtuisi, he ovat sellaisia "tervepä terve on ilmoja pidelly"-tyyppejä vain.

Mun äidilläkin on naapurin rouvien puhelinnumerot jos vaikka jotain ongelmaa on. Huom naapurin rouvien. AP:kin voi sanoa, että tässä on mun numero ja jos on jotain asiaa niin tähän numeroon. Jos ei ole niin ehkä sulla ei ole mitään asiaa tälle puolelle. 

Kuulostaapa hassulta:) Mulla on mun kaikkien naapureiden puhelinnumerot, koska eteen saattaa tulla tilanteita, jolloin heidän apuaan tarvitsee ja päinvastoin.

Vierailija
146/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja

Vierailija
147/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jokin aika sitten hieman vastaavankaltainen tilanne. Naapurissa asuva mies aloitti WhatsApp-viestittelyn kanssani pihanhoitoon liittyen. Vähän ajan kuluttua tästä jutut karkasivat kaikkeen mahdolliseen maan ja taivaan väliltä, kunnes yhtäkkiä tuli täydellinen stoppi. Uskon, että miehen vaimo puuttui miehensä viestittelyyn. Mun pointti tässä on se, että se naapurissa asuva nainen ei välttämättä ole tippaakaan kiinnostunut miehestäsi tai päinvastoin. Joskus eri sukupuolta olevat ihmiset kykenevät viestienvaihtoon ilman, että mielessä olisi heti pettäminen.

Mä ihmettelen, miten päädytään sellaiseen tilanteeseen että naapurin kanssa vaihdetaan numeroita. Mikä syy sille voi olla. En mä ainakaan naapureiden kanssa niin syvästi ystävysty että numerot vaihtuisi, he ovat sellaisia "tervepä terve on ilmoja pidelly"-tyyppejä vain.

Kuulostaapa hassulta:) Mulla on mun kaikkien naapureiden puhelinnumerot, koska eteen saattaa tulla tilanteita, jolloin heidän apuaan tarvitsee ja päinvastoin.

Tottakai naapurin puhelinnumero voi olla, mutta se naapuri ei ole vastakkaista sukupuolta jonka numero on

Vierailija
148/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta kyllä seksi on erittäin olennainen osa parisuhdetta. En minä ainakaan halua olla ilman, koska se tunne, mikä täyttää mielen ja kehon, on ihanaa. Jos tuntee haluttomuutta, on hänen tehtävä itse se työ, että haluttomuus saadaan taas muutettua halukkuudeksi. Ap ei ole ollenkaan kertonut, että hakisi apua ongelmiinsa. Siksi miehellä on täysi oikeus lähteä tuosta parisuhteesta.

Kuin myös naisella on oikeus jättää kusipää ukko.

Jos seksi olisi tärkeää ja hyvää, mutta muuten mies olisi vähänkin sopimaton, käytökseltään sika tai muuten ei yhtään parisuhde mies, niin todellakin lähtisin välittömästi tuollaisesta liitosta.

Tai mies saisi jättää avaimet sekä sormukset pöydälle.

Jos pelkka seksivetoisuus on ykkös kriteeri, voi käyttää vaikka irtosuhteita jos seksistä puutetta.

Mitään liittoa arvosanalla välttävä , ei pidä jatkaa.

Vierailija
149/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on

sikoja

Totta joka sana.

Keksimäni 🤣 lausahdus: "hyviä aviomiehiä on vain satukirjoissa " on tosiasia.

Vierailija
150/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole seksiä niin ei pidä yllättyä että mies sen muualta hakee jos sitä saa.

Tiedätkö että on paljon miehiä, jotka eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa. Ja miehiä joilta menee seksuaaliset halut naiseen sen jälkeen, kun on nähnyt hänen synnyttävän ja puskevan vauvan ulos.

Eli aivan älytöntä tulkita aloitusta niin, että seksiä ei ole ap:n takia. Syy voi olla myös siinä, että mies ei halua.

Oli syy missä tahansa, ei yli vuoden totaaliseksittömyys kohtalaisen nuorella miehellä yleensä tarkoita kuin yhtä asiaa: mies haluaa seksiä. Ja jos naapurissa on kiinnostava nuori nainen, joka osoittaa kiinnostusta, ei jatkoa ole vaikeaa arvata. Jos mies on vielä ollut ilman seksiä, hänellä on suorastaan poikkeuksellista tahdonlujuutta.

Vierailija
151/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole seksiä niin ei pidä yllättyä että mies sen muualta hakee jos sitä saa.

Tiedätkö että on paljon miehiä, jotka eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa. Ja miehiä joilta menee seksuaaliset halut naiseen sen jälkeen, kun on nähnyt hänen synnyttävän ja puskevan vauvan ulos.

Eli aivan älytöntä tulkita aloitusta niin, että seksiä ei ole ap:n takia. Syy voi olla myös siinä, että mies ei halua.

Oli syy missä tahansa, ei yli vuoden totaaliseksittömyys kohtalaisen nuorella miehellä yleensä tarkoita kuin yhtä asiaa: mies haluaa seksiä. Ja jos naapurissa on kiinnostava nuori nainen, joka osoittaa kiinnostusta, ei jatkoa ole vaikeaa arvata. Jos mies on vielä ollut ilman seksiä, hänellä on suorastaan poikkeuksellista tahdonlujuutta.

Jos mies on tyytyväisenä ollut vuoden ilman seksiä, on mahdollista myös että hän on aseksuaali tai hänellä on matala libido niin kuin ap kirjoitti.

Vierailija
152/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän vaan ei ole selkärangaton eläin, viettiensä vietävissä. Ymmärrän sen, että seksi on tärkeää jopa erittäin tärkeää parisuhteelle mutta on aivan eri asia väittää, etteikö mies voisi vastustaa sinkkunaista. Miehisyyteen kuuluu itsehillintä ja se koskee myös penistä. 

Vierailija
153/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies tai nainen EI OLE sen arvoinen, että hänessä pitää roikkua tai hyväksyä sopimaton käytös.

Ei kukaan.

Yhdessä ollaan yhteisin sopimuksin.

Tai tiet erkanevat.

Ihmeellistä jauhamista "mies sitä, mies tätä"

Olkoon, menköön, ja JÄÄKÖÖN sinne minne meni.

Ei oo takaisin tulemista.

Vierailija
154/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos seksi on noin yhdentekevää, niin ei se tuossa vaiheessa varmaan enää haittaa, jos sitä harrastelee muidenkin kanssa? Vai kuinka? Jos siis pöly on laskeutunut jo seksielämän päälle kuitenkin.

Vierailija
155/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän vaan ei ole selkärangaton eläin, viettiensä vietävissä. Ymmärrän sen, että seksi on tärkeää jopa erittäin tärkeää parisuhteelle mutta on aivan eri asia väittää, etteikö mies voisi vastustaa sinkkunaista. Miehisyyteen kuuluu itsehillintä ja se koskee myös penistä. 

Voihan sitä itsensä hillitä, mutta siinä voi pitkässä seksittömyydessä myös mennä maku koko parisuhteeseen. Kohta sitä sitten kasvatetaankin lasta, vaikka ei olla edes kunnolla puheväleissä, yhteisestä makuuhuoneesta puhumattakaan.

Vierailija
156/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies tai nainen EI OLE sen arvoinen, että hänessä pitää roikkua tai hyväksyä sopimaton käytös.

Ei kukaan.

Yhdessä ollaan yhteisin sopimuksin.

Tai tiet erkanevat.

Ihmeellistä jauhamista "mies sitä, mies tätä"

Olkoon, menköön, ja JÄÄKÖÖN sinne minne meni.

Ei oo takaisin tulemista.

Ei minustakaan ole totaaliseksittömässä avioliitossa mitään arvoa.

Vierailija
157/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni ajattelee etten ole naistenmies, tarkoittaen sillä etten erityisemmin noteeraa muita naisia eroottisessa mielessä. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa vaan olen hyvinkin perillä naiskauneudesta ympärilläni. Lisäksi jokin minussa vetää naisia puoleensa niin ettei minulla ole koskaan ollut ongelmia tulla juttuun heidän kanssaan.

Mikä sitten aiheuttaa vamoni virheellisen tulkinnan?

Mielestäni ensisijainen syy on se että olen päättänyt olla olematta aloitteellinen muiden naisten kanssa, koska tiedän kuinka nopeasti asiat voivat kehittyä, ja koska tiedän ettei ruoho välttämättä ole vihreämpää siellä aidan toisella puolella. Puhumattakaan omantunnon tuskista ja kaikista valheista sekä härdelleistä joita salasuhteiden ylläpitoon liittyy.

Jos syystä tai toisesta pyörrän päätökseni, käyttäytymiseni luultavimmin muuttunee, ei ehkä kertarysäyksellä, mutta asteittan ajanmittaan. Omalla kohdallani päätökseni pyörtäminen synnyttäisi minussa tarpeen hakea avioeroakin, koska se olisi kaikille osapuolille parempi ja reilumpi ratkaisu, kun en kuitenkaan olisi enää täysin sitoutunut avioliittooni.

Ap:n tilanteessa mies on jo hyvän matkaa rajan toisella puolen ajatuksissaan mutta hän ei ole vielä välttämättä tehnyt päätöstä salasuhteeseen heittäytymisestä. Vaimolla on nyt tuhannen taalan paikka aktivoitua avioliittonsa pelastamisen suhteen. Tarjolla kannattaa olla hellyyttä, huomioonottamista, arvostusta, erotiikkaa, huumoria ja kaikkia niitä juttuja joita oli ilmassa silloinkin rakastuttiin.

Ehkä olennaisimpana kuitenkin PUHUMINEN.... eli täytyy ottaa asia puheeksi miehen kanssa.

Niin, mikään ei virkistä seksitöntä avioliittoa kuin kunnon nalkutus, joka päättyy riitaan.

Vierailija
158/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Kyllä ehdottomasti on.

Vierailija
159/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden selibaatin jälkeen nuoren miehen on lähes mahdoton välttää kiusausta.

Syy ei ole naapurissa tai miehessä, vaan seksittömyydessä.

Vierailija
160/616 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden selibaatin jälkeen nuoren miehen on lähes mahdoton välttää kiusausta.

Syy ei ole naapurissa tai miehessä, vaan seksittömyydessä.

Huhhuh. Kai ihminen eroaa muista eläimistä sen verran että järki voittaa? Kai sitä voi runkkailla purkaakseen paineensa eikä tuhota parisuhdettaan kuin joku täysin itsehillinnän menettänyt kiimainen eläin? Noloa tuollainen pakonomainen seksihimo ja sen puolustelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme