Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?

Vierailija
16.06.2023 |

Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta

Kommentit (507)

Vierailija
421/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltinnäköisen Petterin sisällä ärjyy melkoinen Thatcher!

Vierailija
422/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltinnäköisen Petterin sisällä ärjyy melkoinen Thatcher!

Toivotaan, hänhän pelasti Britannian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olen

Vierailija
424/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma ei ole todellakaan yrittäjämyönteinen, vaan yrittäjäksi pakottaja. Ei tällaiselle pienyrittäjälle ole tästä mitään hyötyä kun yhteiskunta ei kohene.

Vierailija
425/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti mainintoja sateenkaarihommista tai intersektionaalisesta feminismistä? Olen tyytyväinen!

Siellä nämä sateenkaari hörhöt taas tänään esiintyi suomalaisille. On tämäkin sakkia. Tämmöstä sakkia minäkin elätän kun maksan veroja.

Ei varmana nämä pysty pitkine kynsineen mihinkään työhön. Meikkaaminen, se onnistuu kyllä. Se taitaa olla niiden ns. työ joka päivä.

Vierailija
426/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht koht tyytyväinen. Maahanmuutto (siis semmoinen "humanitäärinen" eli kela gold) sai potkun nivusiin, kehitysavun vähennys....hyvä alku. Työllisyystoimet ja kannustinloukkujen tasoitus ihan bueno.....ainoat mitä jäin kaipaamaan olisi järjettömän ansiotuloverotuksen progression lieventäminen (okei no sentäs se solidaarisuusvero otettiin pois ihan normi tavis duunareilta) ja sitä yleä olis voinu kyllä vähän ankarammin kohdella

Vierailija
427/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä minä tiesin mitä tulee tapahtumaan! persujen äänestäjänä olen tyytyväinen että maahanmuuttolait laitetahan kuriin ja tupakkavero nousoo!

Vierailija
428/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VaahtoVasara kirjoitti:

Päinvastoin. Lusmut duuniin ja tukielätit marjaan tai puita hakkaamaan.

Marinin laskuja maksellaan vielä pitkään.

Unohdin myös tekstiini lisätä, että kyllä kokoomuskin olisi velkaa ottanut korona-aikana, ei oikein ollut muuta vaihtoehtoa... Vai ihanko tosissaan monet ajatteleevat että se oli vain Sannan typeriä päätöksiä? Haluaisin ihan tosissaan mielenkiinnosta kuulla mitä te kokoomuslaiset ajattelette?

Ap

Marinin hallituksen olisi pitänyt keskittyä työhönsä (omaan) , eli soteen, työllisyyten , talouteen yms,   . Ja jättää korona ammattilaisten huoleksi. Mutta Marinin Viisikko valitsi helpomman tien ja puuhasteli "Koronakriisissä" ja sillä verukkeella jätti hankalat ja hikiset työt tekemättä, "niin kiire ettei ehdi tehdä mitään" .

Ammattilaiset ( koronanyrkki ) olisivat voineet päätyä jopa samaan toteutukseen jonka Ruotsi teki. Suomessahan oli jo viimevuonna  enemmän korona-kuolleita kuin Ruotsissa koko korona aikana.

Nappiin sanottu. Kävelevä katastrooffi koko nainen. Jälki on sitten tämän näköistä, sutta ja suraa. Siksi ei enää jatka kun lopussa tajus että pieleen meni, omatkin alko jo ihmettelemään rvan touhua.

Vierailija
429/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti kirjoitti:

Muuten Ok, mutta harmittaa lääkkeiden hinnan nousu! Ilman omaa syytäni joudun käyttämään paljon lääkkeitä, kiitos geenien. Olen työtön 61-v nainen, jolla 32 vuotta työelämää takana, mutta en vain kelvannut enää työhön täytettyäni 59-v! Saan vielä 2 kk ansiosidonnaista, sitten ehkä työmarkkinatukea, mutta yhä edelleen joudun/saan hakea 2 työpaikkaa/kk! Ja haenko mielelläni, tokikaan en ole päässyt edes haastatteluun! Yo-Merkonomin koulutus, hyvä työkokemus, mutta ovea on näytetty täällä Mansessa, koska en halua tauoilla puhua A) lapsista

B) koirista C) jääkiekosta tai hölöttää taukoamatta kun saisi hetkisen huoahtaa tauoilla! Olen siis tylsä, puhumaton introvertti, joka kuitenkin hoiti työnsä moitteettomasti!

Älä huoli, tuo kohtalo on lopulta melkein meillä kaikilla edessä. Minun ikäluokkani pääsee eläkkeelle 70-vuotiaina, kuinkahan moni meistä oikeasti pystyy olemaan työelämässä tuohon asti, vaikka haluaisikin? Uskallan väittää, että enemmistö joutuu työttömäksi siinä vaiheessa kun kuusikymppiset lähestyy ja sitten saa kärsiä loiseksi haukkumista sen viimeisen vuosikymmenen, ennen kuin pääsee lopulta köyhälle eläkeelle.

Ei se mikään köyhän eläke ole, jos niin pitkään puurrat. Ihan hyvin on hommat pulkassa.

Vierailija
430/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti mainintoja sateenkaarihommista tai intersektionaalisesta feminismistä? Olen tyytyväinen!

Siellä nämä sateenkaari hörhöt taas tänään esiintyi suomalaisille. On tämäkin sakkia. Tämmöstä sakkia minäkin elätän kun maksan veroja.

Ei varmana nämä pysty pitkine kynsineen mihinkään työhön. Meikkaaminen, se onnistuu kyllä. Se taitaa olla niiden ns. työ joka päivä.

N ämähän ovat Halosen ja Marinin suojeluksessa. Ja kai se Sannan äitikin marssii tuolla seassa. Hohhoijaa.

Vierailija
431/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat kyllä aivopestyjä lampaita. Kaikki voidaan ottaa pois, jos saadaan pari vääränvääristä ulos maasta 😅

Niin ja ampua muutama merimetso.

Merimetsot ovat mustia.

Vierailija
432/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suht koht tyytyväinen. Maahanmuutto (siis semmoinen "humanitäärinen" eli kela gold) sai potkun nivusiin, kehitysavun vähennys....hyvä alku. Työllisyystoimet ja kannustinloukkujen tasoitus ihan bueno.....ainoat mitä jäin kaipaamaan olisi järjettömän ansiotuloverotuksen progression lieventäminen (okei no sentäs se solidaarisuusvero otettiin pois ihan normi tavis duunareilta) ja sitä yleä olis voinu kyllä vähän ankarammin kohdella

Ihan vaan sivuhuomiona sellainen, että yksikään hallitus ei voi keskenään päättää ylen asioista, koska se on koko eduskunnan alainen laitos. Eli jokaisen eduskuntapuoleen on oltava päättämässä sen asioista. 

Mutta kyllä yle varmaan saa oman osansa säästötalkoissa tavalla tai toisella. 

Vierailija
433/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, äänestin kokoomusta. Hallitusneuvotteluissa aina kaikkien pitää joustaa ja tulla tavoitteissaan vastaan muita. Orpo hoiti homman ihan hyvin ja ehkä Petterillä onkin sitten pallit, vaikka vuosi sitten epäilin sitä. 

Vierailija
434/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä edelleen poistuu Sanna Aurinkoista ja hänen politiikkaansa kritisoivat aloitukset mutta tämä saa olla?

Demarimodeko siellä ei tykkää vai mikä on?

Vierailija
435/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki persut joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet arvoltaan hyvin kylmiä. Mielellään leikkaavat niiltä jotka ovat heikoimmassa asemassa."

Itseltäänkin. Halunnevat systeemin kannustavan sitä kautta hakeutumaan työnsyrjään kiinni...

Ai saakeli, että minä nautin, monta sukulaista on persuja, nyt ne joutuu töihin. Ihmettelen kyllä, että kuka nuo saatanat ottaa töihin. Jos toimeetulotuen saaminen edellyttää töihin menemistä, niin mistä saamattomille, juopoille, saastaisille ja paksuille persuille löytyy se työpaikka? Kertokaa. Valtioko ne palkkaa? Ja jos, niin tekeekö ne töissä mitään. Siinäpä sitä on kuviota.

Älä yleistä. Monet persut ovat ihan normaalia työssäkäyvää porukkaa. Itse olen erikoistuva lääkäri, puoliso niin ikään. Molemmat persuja. Monet sukulaiset ja ystävät ovat myös persuja. Ihan tavallisia ihmisiä tavallisissa ammateissa. Poliisi, sh useampi, opettajia useampi, di, ensihoitaja ja ylläri ylläri, moni kollega myös. Lääkärit näkevät koko kansan kirjon ja pistäähän se vihaksi kun näkee aitiopaikalta miten osa vaan lähinnä vetelehtii ja valittaa. Tässä on vaan avoimet persut, korkeakoulutetuista etenkin monet ovat edelleen kaappipersuja. Juuri siksi, että siitä ei saa kuin lokaa niskaan.

Vierailija
436/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki persut joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet arvoltaan hyvin kylmiä. Mielellään leikkaavat niiltä jotka ovat heikoimmassa asemassa."

Itseltäänkin. Halunnevat systeemin kannustavan sitä kautta hakeutumaan työnsyrjään kiinni...

Ai saakeli, että minä nautin, monta sukulaista on persuja, nyt ne joutuu töihin. Ihmettelen kyllä, että kuka nuo saatanat ottaa töihin. Jos toimeetulotuen saaminen edellyttää töihin menemistä, niin mistä saamattomille, juopoille, saastaisille ja paksuille persuille löytyy se työpaikka? Kertokaa. Valtioko ne palkkaa? Ja jos, niin tekeekö ne töissä mitään. Siinäpä sitä on kuviota.

Älä yleistä. Monet persut ovat ihan normaalia työssäkäyvää porukkaa. Itse olen erikoistuva lääkäri, puoliso niin ikään. Molemmat persuja. Monet sukulaiset ja ystävät ovat myös persuja. Ihan tavallisia ihmisiä tavallisissa ammateissa. Poliisi, sh useampi, opettajia useampi, di, ensihoitaja ja ylläri ylläri, moni kollega myös. Lääkärit näkevät koko kansan kirjon ja pistäähän se vihaksi kun näkee aitiopaikalta miten osa vaan lähinnä vetelehtii ja valittaa. Tässä on vaan avoimet persut, korkeakoulutetuista etenkin monet ovat edelleen kaappipersuja. Juuri siksi, että siitä ei saa kuin lokaa niskaan.

Miksi ihmeessä äänestit puoluetta, joka heikentää radikaalisti palkansaajan, ehkä sinunkin olosuhteita? 

Vierailija
437/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin ei olisi voinut mennä.

T. Nuori kokoomusnainen

Ts. Nuori psykopaatti

Vierailija
438/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin positiivisesti. En odottanut näin useita hyviä uudistuksia.

Cool down Petteri. Aika suunnistaa edustusjuomakaapille.

Vierailija
439/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä äänestit puoluetta, joka heikentää radikaalisti palkansaajan, ehkä sinunkin olosuhteita? 

Koska persut on tyhmiä ja heidän ajatusmaailmansa pohjautuu vain vihaan.

Vierailija
440/507 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset syytteeseen maanpetoksesta!

Ei, vaan persut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi