Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?
Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta
Kommentit (507)
Riittää kun pensa ja kalja on halpaa! t. persu
Äänestin kokoomusta ja sain mitä hain.
Jos olisin ruotsinkielinen, ylistäisin myös Rkp:tä. Taitavaa neuvottelua ja etujen ajoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi eläkeläisiltä ei taaskaan leikata? Mikä pyhä edunsaajaryhmä ne on?
Lääkkeiden hinta nousee ja julkinen terveydenhuolto ajetaan alas. Kyllä tämä eläkeläisiinkin jonkun verran osuu. Eläkeläisillä ei ole enää työterveyttä turvanaan ja vanhuksilla on paljon lääkityksiä.
Sanna ajoi julkisen sairaanhoidon kaaokseen.
Ja siinä sivulla ajoi koko Suomen kaaokseen. Krista Kiuru siellä myös huseerasi siihen malliin, että ihan hirvitti ne hänen kommentit. Hoitajamitoitus, kaikki hoidetaan, sote tuo säästäjä. Kaikki valetta.
Laiskat läskiperseet nyt ylös sieltä kotisohvilta ja kohti työpaikkaa! Kuin olisi jo! Ei luoja loisia elätä! Sen tietää Essayahkin...
Miten te luulette, että maamme talouden saa kuntoon jos vain otetaan velkaa velan päälle? Nuo hallitusohjelman leikkaustoimenpiteet ovat välttämättömiä. Mutta ettehän se tukipellet siitä välitä, kunhan vain tulee suoritukset tilille tekemättä mitään. Teihin ne rahat ovat uponneet jo aivan liian kauan.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat kyllä aivopestyjä lampaita. Kaikki voidaan ottaa pois, jos saadaan pari vääränvääristä ulos maasta 😅
Enemmänkin kouluttamattomia ja "musta(heh heh)valkoisia" ihmisiä
En ole tyytyväinen. Ihan liian pehmeä lähestymistapa Orpon pikkunulikalla. Mutta sen siitä saa, kun on tuollainen nöyristelijä valittu puolueen johtoon.
t. ääri-kokkari
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen. Ihan liian pehmeä lähestymistapa Orpon pikkunulikalla. Mutta sen siitä saa, kun on tuollainen nöyristelijä valittu puolueen johtoon.
t. ääri-kokkari
Jaa itse olen lähinnä tyrmistynyt koska en uskonut että Petteri voisi olla ihan noin tyhmä. En jää katsomaan seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ääri-kokkari
Jaa itse olen lähinnä tyrmistynyt koska en uskonut että Petteri voisi olla ihan noin tyhmä. En jää katsomaan seurauksia.
Ja olen siis lähes aina äänestänyt kokkareita. Nyt tuli stoppi.
Vihervasemmistolaisilta nirri pois.
Kyllä, hallitusohjelma on hyvä vaikka olisi voinnut olla parempikin. Vähemmän tukia, enemmän koulutukseen ja terveydenhoitoon. Kun vasemmisto laittoi miljardit ulkomaille ja Suomeen, röyh ja prööt niin tuet on syöty ja juotu. taas tavitaan miljardit tukiaisiin. Oikeasti hädänalaisia pitää tukea mutta ei elämäntapa-köyhiä. Niitä tälläkin palstalla on suurinosa kommentoivista.
T: Riistopovari
Vierailija kirjoitti:
Euroakaan ei leikata hyvätuloisilta, heidän ei tarvitse osallistua millään tavalla valtion talouden tasapainotukseen. Rikkaat saa ajella pllluralliaan mersuillaan Helsingin keskustassa ja heidän bensat maksavat köyhät, työttömät sekä vanhukset joiden lääkkeiden ALV nousee 14%. Hyi sssstana.
Oletko tutustunut progressiiviseen verotukseen? Kannattaisi. Ymmärtäisit,ketkä tämän valtion pystyssä pitävät. Köyhillä työttömillä eikä vanhiksilla ole rahoja kenenkään rikkaiden bensoihin. Köyhät ovat aina keskuudessamme.
Erittäin hyvä ohjelma, olen tyytyväinen, kiitos kysymästä!
Palkasta jää verohelpotusten jälkeen n. 10e/kk enemmän käteen, jee mitäköhän silläkin ostaisi. :D
Olen hyvätuloinen. Olen hyvin tyytyväinen tulevaan hallitus - ohjelmaan. Edellinen hallitus oli täys kstastroofi.
Olen tyytyväinen. Tämä tilanne oli jo ihan katastrofaalinen ja tässä tarvitaan nyt valitettavasti rajuja otteita. Tämä ohjelma tähtää siihen, että julkinen talous saadaan tasapainoon, jotta meillä on varaa huolehtia niistä kaikkein heikoimmista. Sosiaaliturvasta siivotaan kaikkein järkyttävimmät epäkohdat pois.
Tässä on kyse myös sukupolvien välisestä oikeudenmukaisuudesta. Meidän kaikkien lapset on niitä, jotka joutuvat maksamaan sitä valtionvelkaa, mitä nyt on saatu aikaan sillä, että tukia on jaeltu avokätisesti monille sellaisillekin, jotka eivät niitä tarvitse ja vielä ympäri maailmaa sen lisäksi. Nyt on aika opetella tulla toimeen omillaan ja lopettaa luottokortin vinguttaminen.
Kyllä monet meistä ovat jo pitkään nähneet, että meillä ei yksinkertaisesti ole varaa tähän kaikkeen, mitä hulluina vuosina kansalaisille on tarjottu. Ja on tiedetty myös se, että tämä ei pääty hyvin ja parku tulee olemaan kova, kun korjausliike joudutaan tekemään.
Juhlat on nyt ohi ja krapula on paha, mutta kyllä tästäkin selvitään!
Vierailija kirjoitti:
Palkasta jää verohelpotusten jälkeen n. 10e/kk enemmän käteen, jee mitäköhän silläkin ostaisi. :D
Osta vaikka myötätuulta. Mutta älä valita. Moni suomalainen valittaa aina ja kaikesta.
Työ pitää ihmisen virkeänä ja ruodussa.