Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?

Vierailija
16.06.2023 |

Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta

Kommentit (507)

Vierailija
1/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroakaan ei leikata hyvätuloisilta, heidän ei tarvitse osallistua millään tavalla valtion talouden tasapainotukseen. Rikkaat saa ajella pllluralliaan mersuillaan Helsingin keskustassa ja heidän bensat maksavat köyhät, työttömät sekä vanhukset joiden lääkkeiden ALV nousee 14%. Hyi sssstana.

Vierailija
2/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen äänestäjät saivat mitä tilasivat . Ei tainnut ihan putkeen mennä :) Nyt saatte pelätä että pysyykö hyväpalkkainen työ vai ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen. Petterille pisteet, olen pitänyt ihan demarina, mutta hänhän tekeekin kunnon politiikkaa.

Vierailija
4/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen, kiitos kysymästä.

T. Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
5/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroakaan ei leikata hyvätuloisilta, heidän ei tarvitse osallistua millään tavalla valtion talouden tasapainotukseen. Rikkaat saa ajella pllluralliaan mersuillaan Helsingin keskustassa ja heidän bensat maksavat köyhät, työttömät sekä vanhukset joiden lääkkeiden ALV nousee 14%. Hyi sssstana.

Minäkin ajelen Mersulla vaikka saan tukia ja olen osa-aikatyössä. Ei uus mutta Mersu kuitenkin. Ihan hyvä auto mutta en nyt sitä sentään tuollaisena esimerkkinä käyttäisi kuin sinä käytät. Vuoden pidän Mersun vielä ja sitten vaihdan merkkiä.

Vierailija
6/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen. Persuja äänestin.

Vierailija
7/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Ei ahdista yhtään. Äänestin perussuomalaisia.

Vierailija
8/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyllä olen melko tyytyväinen. Vähän mieto ohjelma verrattuna siihen edellisten neljän vuoden kauhukatastrofiin mutta melko tyytyväinen kyllä.

Vierailija
9/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pesunkestävä demari, ollut jo vuosikymmeniä. Minusta tämä hallitusohjelma on erittäin hyvä, ellei täydellinen. Olin etukäteen skeptinen, mutta yllätyin positiivisesti.

Vierailija
10/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää. Mikään ei ole parempaa kuin liberal tears.

Vierailija
11/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomuksen äänestäjä

Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)

Vierailija
12/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kesy mutta muuten ok.

Vierailija
13/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti. En odottanut näin useita hyviä uudistuksia.

Vierailija
14/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomuksen äänestäjä

Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)

Kunhan hoitaa työnsä kunnolla on se edelleen niin varma kuin nykymaailmassa voi ylipäänsä olla. Ymmärrän kyllä, että vieras ajatus elämäntapaloisijoille.

Vierailija
15/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nautin suunnattomasti tästä viherpuníkkien itkunsekaisesta ulinasta. Parasta viihdettä vuosikausiin.

ja minä nautin kun persulla rahat vähenee!

Vierailija
16/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ahdista yhtään vaikka saan tukia osa-aikatyön palkan lisäksi. En äänestänyt ketään koska ei kiinnosta.

Vierailija
17/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin positiivisesti. En odottanut näin useita hyviä uudistuksia.

en minäkäään, persut joutuvat nyt lopultakin töihin 9 euron päiväpalkalla!

Vierailija
18/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun kehitysavusta leikattiin. Ei se kannettu vesi kaivossa pysy. Ja nyt laiska kansa töihin. Kyllä, sain mitä pyysin.

- persuja äänestänyt

Vierailija
19/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että rahahanat työttömille ja köyhille laitettaisiin stoppiin. Surkeaa toimintaa.

Vierailija
20/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt karmea rimanalitus ole, sellaista keskitasoa. Naiivius ja kokoomuksen persujen perseennuolenta esim. kulttuurialan alvin noston myötä ei jaksa yllättää. Hallitus kyllä tulee yllättymään ohjelmansa negatiivisista vaikutuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän