Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kortsuja mukana kun meette baariin?

Vierailija
14.06.2023 |

Tapasin miehen, jolla on aina mukanaan kortsuja baarissa ollessaan. Tuli jotenkin kuvottava olo koko äijästä.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pillerit, ei tarvii kumeja.

Vierailija
102/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pillerit, ei tarvii kumeja.

Ja AIDS:kin varmaan ettei tarvi enää sitäkään varoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kortsuja mukana, niin ei se tarkoita, että tavoite on päästä panemaan. Itse pidän turvavyötä autolla ajaessa, ja tarkoitukseni ei ole ajaa kolaria. Mutta jos niin käy, että kolari tulee, niin ihan hyvä se turvavyö on olla päällä. Järkevä osaa varautua niin parhaimman, kuin pahimman varalle.

Ihan en kyllä osta tuota vertausta. Ei sänkyyn vahingossa mennä tai saa olla aika tuiskeessa.

Kyllä minä ainakin otan kondomit tiettyihin tilanteisiin ihan siksi että saattaisin haluta seksiä.

Vierailija
104/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina mukana. Eihän tiedä milloin tulee oikeanlainen kolli vastaan. M24

Vierailija
105/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Mulla loppuisi tapailut tohon.

kortsuja ei saa siis miehellä olla lompakossa mutta sitten kitisette ja valitatte kun seksiin päädytään ja miehellä ei ole kortsuja :D DDD. Kortsuja siis pitää olla mutta ei saa olla .. pettämätön av mammojen logiikka

Vierailija
106/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakossa säilyttämistä ei yleisesti suositella ainakaan pitkäksi aikaa.

https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/nain-valitset-kondomi…

Vierailija
107/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos ei anna paljaalla saa olla panematta..

PS oon 44v erittäin seksuaalisesti aktiivinen mies joka on harrastanut seksiä baarista tapaamienss naisten kanssa n 200 eri kertaa..

1 kerran olen saanut klamydian. Mutta valitsen kyl suht tarkasti keneen munan työnnän.

Vierailija
108/119 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on esimerkiksi aina terveysside mukana jos sattuisi alkamaan yllärimenkat. Samaan tapaan miksei kortsu ihan vaan kaiken varalta. Useimmiten sitä ei tule käytettyä, mutta ei onpa sitten valmiina jos sattuu tarvitsemaan.

Yllätysseksiä Afrikasta... Ne käyttää varmasti kumia yllätysseksin aikana ku pyydät...

Vierailija
109/119 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mukana. Ei ole ollut tarvetta.

m49

Vierailija
110/119 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin kanssa naiminen ei edes ole pettämistä. pelkkää omituista ja huonoa seksiä-

n42 (ja kyllä, olen naimisissa)

Vierailija
111/119 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumeja ollut mukana lompakossa tai kassissa teinistä lähtien. Aina varalla jos sellaiseen tilanteeteen olisin päätynyt. Ollut kymmeniä vuosia vaikka olen ollut koko ajan parisuhteessa. Tämä siitä syystä ,,että jos jossain joku seireeni olisi päässyt suojamuurini läpi ja sortunut syrjähyppyyn. Miehet ymmärtää, sitoutuminen yhteen naiseen koko iäksi ei ole helppoa. En ole luottanut oman pääni kestävyyteen. Kumeja siksi, että vain idiootit tuo taudin kotiin. Syrjähypyn nyt jotenkin ymmärtää, mutta taudin hankkija on ääliö.

Oli kumit sitäkin varten, jos vaimolta hiipuu seksihalut ja joudun olemaan puutteessa. No ei ole ikinä hiipuneet ja nyt eläkkeellä vaan lisääntyneet, joten oli aika luopua varalla pitämisestä. Koskaan en sortunut pettämään, eikä ole edes ollut tarvetta. Vaimo pitänyt hyvää huolta.

Vierailija
112/119 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumeja ollut mukana lompakossa tai kassissa teinistä lähtien. Aina varalla jos sellaiseen tilanteeteen olisin päätynyt. Ollut kymmeniä vuosia vaikka olen ollut koko ajan parisuhteessa. Tämä siitä syystä ,,että jos jossain joku seireeni olisi päässyt suojamuurini läpi ja sortunut syrjähyppyyn. Miehet ymmärtää, sitoutuminen yhteen naiseen koko iäksi ei ole helppoa. En ole luottanut oman pääni kestävyyteen. Kumeja siksi, että vain idiootit tuo taudin kotiin. Syrjähypyn nyt jotenkin ymmärtää, mutta taudin hankkija on ääliö.

Oli kumit sitäkin varten, jos vaimolta hiipuu seksihalut ja joudun olemaan puutteessa. No ei ole ikinä hiipuneet ja nyt eläkkeellä vaan lisääntyneet, joten oli aika luopua varalla pitämisestä. Koskaan en sortunut pettämään, eikä ole edes ollut tarvetta. Vaimo pitänyt hyvää huolta.

Vau. Pisteet uskollisuudesta.. Tai sit ei. Sulla on pettäjän mentaliteetti. Sut pelasti pettämiseltä todennäköisesti ulkonäkö tai vajavaiset sosiaaliset taidot...

Nyt haluat kehuja kun et ole pettänyt vaikka totuus on se että olisit ollut heti nylkyttämässä jos joku olisi antanut.

Vierailija
113/119 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjfjf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Pisteet uskollisuudesta.. Tai sit ei. Sulla on pettäjän mentaliteetti. Sut pelasti pettämiseltä todennäköisesti ulkonäkö tai vajavaiset sosiaaliset taidot...

Nyt haluat kehuja kun et ole pettänyt vaikka totuus on se että olisit ollut heti nylkyttämässä jos joku olisi antanut.

Monta seireeniä tuttua ja tuntematonta yritti. Yksikin ikisinkku tarjosi kaikkia kolmea reikää. Tiedä sitten aistivatko jostain, että olen isokaluinen, vai iso ego houkutteli. Oma pää kesti, vaikken ihan siihen luottanutkaan.

Vierailija
114/119 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännipanot on niin säälittäviä että en harrasta. Kortsuja voi hankkia kun suhde on sillä tasolla, että seksi on ajankohtaista.

Ei kai kukaan nyt mihinkään suhteeseen ala ennen kuin seksiä on harrastettu? Ei sikaa säkissä!

Minä alan, tuntuisi hirveältä ajatukselta "testata" miestä ennen suhteen aloittamista!

Vierailija
115/119 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kannatte kortsuja mukana. Jatkatteko tätä vaikka olisitte suhteessakin?

Jäin pohtimaan exääni, jolla oli aina kortsu lompakossa.

Tottakai, voihan se olla, et jotkut esim seurueesta tarvii.

Sit, jos vaikka tulee sopiva daami, ja lipsahtaa jutut.

Vähän samalla tavalla kun on sytkäri vaikkei tupakoisi.

Vierailija
116/119 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mukana, miehet yrittää useimmiten päästä panemaan paljaalla vedoten siihen ettei ole kortsua. Siinä vaiheessa on ihana kertoa, että minulla on.

Vierailija
117/119 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kortsun kullin päälle jo kotona niin pääsee nopeammin panemaan kun ei mene turhaan aikaa enää kortsun laittoon.

Vierailija
118/119 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on 2 kumia mukana

Vierailija
119/119 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kortsun kullin päälle jo kotona niin pääsee nopeammin panemaan kun ei mene turhaan aikaa enää kortsun laittoon.

Sama. Ei tuu turhia vessataukoja, kun voi lorotella kumiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi