Onko teillä kortsuja mukana kun meette baariin?
Tapasin miehen, jolla on aina mukanaan kortsuja baarissa ollessaan. Tuli jotenkin kuvottava olo koko äijästä.
Kommentit (119)
No ei ole. Irtoseksiä en halua muutenkaan.
Todellakin pidän aina mukana sinkkuna vaikkei olis edes baarissa. Mistä sitä koskaan tietää mitä tulee elämässä vastaan? Ei sitä seksiä tarvitse erityisesti hakea mutta jos se tilanne tulee mutkien kautta vastaan niin parempi olla mukana kun kotona laatikossa. Jos taas mitään tilannetta ei tule vastaan niin nuo pari kappaletta painaa ehkä sen gramman eli ei niitä edes ajattele. Sellanen mies jolla niitä ei ole suostuu sitten varmaan panemaan paljaalla jotain randomia mikä jo itsessään on aikamoinen red flag.
No eeei. Käyn niin harvoin baarissa että silloin sinne menemiseen on joku erityinen syy. Se ei ole satunnaisen seksikumppanin etsiminen.
N31
On. Kolme kappaletta Trojan Magnum XL -gortsuja.
Taidan keskustelun innoittamana alkaa yöelämässä kysellä onko kortsut mukana. En siksi että surkea känniseksi kiinnostaisi vaan ihan siksi että näkisin millaiset oikein sitä surkeaa känniseksiä on hakemassa.
Mulla on puukko vyöllä kun meen metsään ja kortsu taskussa kun meen baariin. Toisinpäin tuskin toimisi.
Antaa tietynlaisen hallinnassa olon tunteen, jossa kaikki mitä eteen tulee on voitettavissa.
Omassa nuoruudessani kuului nuorten miesten vakiovarustukseen, jos vaikka olisi tärpännyt.
No ei oo. Ei edes seiso kunnolla enää.
-M48
On aina. Sopivassa kohdassa tutustumista kun sitä vahingossa vilauttaa lompakosta, voi pilden saaminen jopa helpottua kun nainen ajattelee että tuossapa on vastuuntuntoinen tyyppi.
Kumeja kannattaa aina olla baarissa mukana, samoin oksupusseja ja purtavaa kotimatkalle. Ettekö te kumittomat edes kavereistanne välitä ja pidä heistä huolta, jos jonkun mukaan tahtovat lähteä?
Iha normaalia että on kumeja mukana. Mullakin on laukussa aina vaikka oon naimisissa. Joskus miehen Kaa tarvitaan kylillä. Joskus tartten yksin mökille mennessä..
Sinkkuna ollessani, oli aina kaksi kumia lompakossa. Monesti niille tuli käyttöä. Huomasin myös, että naisilla oli todella harvoin kumeja mukana, saati kotona. Sit oltiin valmiita ottamaan kullia ilman kumia, sanoin että kyllä mulla kumit on mukana niin tosi moni tokaisi että ei tarvetta, mä olen ainakin puhdas. Jos sinkkunainen jakaa tuolla yöelämässä joka viikonloppu ilman kumia, kuinka voin olla varma että puhdas? Muistakaa, jos joku valmis antamaan ilman kumia, et sinä ole mikään spesiaali case ja poikkeus, on se muillekkin antanut ilman. Tämä koskee miehiä ja naisia.
Kummia kommentteja että kumia kantava ei ole suhdematskua yms.
Jos saatte tietää onko toisella kumeja mukana, niin kai siinä tapauksessa olette jo itsekin lähtemässä panolle. Silloin se kumi on tosi hyvä olla mukana.
Eikä sitä siksi kanneta että täällä ollaan metsästämässä irtopanoa, vaan koska voisi tulla epätodennäkäinen tilanne että molemmat halua. Sitten on hankalaa jos kumia ei ole.
Flaksi käy, kun niitä ei ole. Tosin, kun metsästää auki olevaa kauppaa kumien nimissä, se saattaa olla fiilistä nostattava lisä. Tietää todella ansainneensa sen mitä annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ollessani, oli aina kaksi kumia lompakossa. Monesti niille tuli käyttöä. Huomasin myös, että naisilla oli todella harvoin kumeja mukana, saati kotona. Sit oltiin valmiita ottamaan kullia ilman kumia, sanoin että kyllä mulla kumit on mukana niin tosi moni tokaisi että ei tarvetta, mä olen ainakin puhdas. Jos sinkkunainen jakaa tuolla yöelämässä joka viikonloppu ilman kumia, kuinka voin olla varma että puhdas? Muistakaa, jos joku valmis antamaan ilman kumia, et sinä ole mikään spesiaali case ja poikkeus, on se muillekkin antanut ilman. Tämä koskee miehiä ja naisia.
Potentiaalisesti puhdas on uskollisesta avioliitosta eronnut, joka sen jälkeen vasta aloittaa uutta kierrosta. Eipä juuri muut.
Jos on kortsuja mukana, niin ei se tarkoita, että tavoite on päästä panemaan. Itse pidän turvavyötä autolla ajaessa, ja tarkoitukseni ei ole ajaa kolaria. Mutta jos niin käy, että kolari tulee, niin ihan hyvä se turvavyö on olla päällä. Järkevä osaa varautua niin parhaimman, kuin pahimman varalle.
Useimmiten muutenkin käsilaukussa, mutta ihan varmasti aina baariin mennessä. en hae aktiivisesti seksiseuraa, mutta parempi olla valmistautunut, jos flaksi käy.
N53
Kyllä kunnon vahinko on aina paikallaan. Sitä saa muistella sitten molemmat lopun elämäänsä. Joskus tuli mieleen, voisiko naisilta edellyttää ns. varmoja päiviä baariin pääsyn edellytyksenä?
Haureutenne vie teidät kadotukseen, ellette tee parannusta. Venäläiset siat ovat sinänsä oikeassa, kun ottavat väkisin Ukrainan naiset, jotka eivät ole kristittyjä eivätkä tehneet parannusta. Sama tapahtui pahoille juutalaisille vuonna 70 AD. Ristille joutuivat kapinalliset, ne jotka Jeesuksen ristille halusivat. Sama kohtalo oli niillä, ja paha Jerusalem tuhottiin. Sama kohtalo on teilläkin edessä, jos ette tee parannusta haureudesta. Kun teette parannuksen, niin pahuus voitetaan. Jos ette tee, niin teitä suurempi paha voittaa teidät, ja alistaa teidät.