Nyt soittanut Nordeaan 2 kuukautta ja kiehun
Haluaisin saada tietoa omasta pankkitilistä, joka ei nouse eikä laske vaikka tienaan hyvin joka kk. Ei vaan nouse tili ,ei laskekaan.Taas soitin ja pyysin pankki doosaa jonka kautta pääsen katsomaan tilejäni. Eivät lähetä. Eikä ole konttoreita. Eikä voi ottaa yhteyttä Nordeaan. Itken !Ainakin 10 000 euroa laskujeni mukaan puuttuu. En pääse seuraamaan siirtoja.
Näin on vaikeaa meillä vanhemmilla. Eikä kukaan välitä.
Kommentit (15)
Olipa kryptinen. Ei ole tuttu asia tämmöinen tilin laskeminen ja nouseminen ollenkaan.
Fatima-Marilyn kirjoitti:
Voi voi.
Asiaton kommentti! Aivan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kryptinen. Ei ole tuttu asia tämmöinen tilin laskeminen ja nouseminen ollenkaan.
Kai se nousee jos laitetaan tili kontolle. Ja laskee jos tekee ostoksia.
Lääkkeet ap, ne kuuluisat lääkkeet.
En ymmärtänyt aloituksesta mitään. Miksi et lataa mobiilipankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se nousee jos laitetaan tili kontolle. Ja laskee jos tekee ostoksia.
Tarkoitat siis saldoa?
Mikä on pankki dosa? Oletko se sama, joka käy aina bosalla hesessä?
Joo se kenraali maksaa mulle kun lähetän niille rahaa niin saa kaukaisen serkkuni perinnöt
Ymmärrän ja otan osaa. Esim. Stockmann ei antanut vuosikausiin mitään palkkatietoja, rahaa vaan tuli joka kuukausi. Eikä anna vieläkään vaikka luottamusmies itse lupasi että saan ne tiedot. En saanut ja en yhtään tiedä onko palkka oikein vai väärin. Soitin jollekin päällikölle ja kyselin että miten saisi tietää ja vastaus oli ettei se tiedä. Jee Stockka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole muiden ongelma?
Onhan minulla joitakin ongelmia elämässäni, mutta tämmöistä ei kyllä ole.
Miten mee jotka emme osaa käyttää näitä koneita voimme selvitä lopun elämää. En halua naapurini tutkivan tilejäni. Siis en voi pyytää apua keneltäkään.