Onko teillä kortsuja mukana kun meette baariin?
Tapasin miehen, jolla on aina mukanaan kortsuja baarissa ollessaan. Tuli jotenkin kuvottava olo koko äijästä.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä mitään kortsuja käyttänyt ja yli 30 panoa takana ilman ongelmaa. Kumilla paneminen ei mielestäni edes ole panemista vaan muovinpalaan runkkaamista.
30 panoa takana? Me odotettiin hääyöhön ja tuo määrä tuli täyteen parin eka avioviikon aikana. Edelleen aktiivista, 27v ja suosittelen avioliittoa, jos haluat hyvää ja turvallista seksiä rakkaaasi kanssa <3
Mulle lopahtaisi kiinnostus siihen jos lompakossa näkyisi kortsu. Ei anna hyvää kuvaa ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaisi tuollainen mies.
Paljaalla mennään?
Ei ihme, että seksitaudit lisääntyy
En kanna lompakossa mukana, koska olisi liian läpinäkyvää. Voin kyllä odottaa seuraaviin treffeihin. Silloin tuntee jos ihmisenkin paremmin.
Tuntosarvet työntyisi kyllä esiin jos nainen kaivaisi kortsun laukustaan. Ei kiitos.
Fatima-Marilyn kirjoitti:
Aina. Niitä kuluu joka kerta.
Ootko Tampereella voisin poiketa :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla (nainen) sinkkuna oli käsilaukussa aina kondomi. Ihan töissä ja kaupassakin siis. Ei se siellä siksi ollut, että olisi ollut koko ajan haku päällä, vaan ihan vaan siksi ettei se mitään tilaa vie sieltä käsilaukusta ja onpahan aina mukana, niin ei sitten tarvittaessa tarvi kirota että unohtui.
Käytännössä sille oli käyttöä lähinnä tuoreissa seurustelusuhteissa treffien jälkeisillä "yllättävillä" yökyläilyillä.
Ehkäisy on sen verran tärkeä asia ja kondomi helppo mukana kannettava, että parempi olla varautunut kuin pahoillaan.
Täällä toinen nainen, jolla sinkkuna kulki mukana. Harvemmin sille mitään käyttöä tuli, mutta itse kaipasin läheisyyttä ja koskaan ei tiedä, milloin sattuisi natsaamaan jonkun kanssa. Ihmettelen näitä viestejä täällä ketjussa. Miehetkö näitä kirjottelee pääasiassa. Itse ainakin pidän jos miehellä ehkäisy mukana. Kertoo että on vastuullisesti liikenteessä. Tietenkään sitä ei aina ole ja hyvä sitten että minulla on.
Ei ole. En harrasta seksiä kenenkään kanssa joten en tarvitse kondomejakaan. Baareissa käyn selvinpäin silloin jos joku hyvä bändi esiintyy.
Ei. Hitostako tietäisin miehen peniksen koon etukäteen?
Äijä pitäköön itselleen sopivia kortsuja mukanaan jos seksiä kuvittelee saavansa.
Paljaalla ei panna.
Sama kortsu kulkenut lompakossa mukana jo yläasteelta.
M49
Vierailija kirjoitti:
Iso turn off jos olis lompakossa jollain.
Sinäkö heti ratsaat äijien lompakot baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Annan aina haisevaavittuani paljaallla.
Kannatko pyykkipoikia mukana?
Ei oo baarissa aina, mutta vappuna käin kerran ilman kun ei löytynyt ajoissa kotoa. Joten kotona kyllä on.
Kaikilla on aina mukana paketti.
Vierailija kirjoitti:
ajattelisin,että onpa fiksu!
Sulle varmaan kaikki on fiksuja. Olisi hirveetä erehtyä panemaan ihmistä, joka ei osaa kirjoittaa.
Näin sinkkuna se on ihan viisasta. Tietenkin jos päädyn parisuhteeseen niin jäävät kotiin.
Ei koskaan. Vedän aina paljaalla. Luonnollisempi näin!
En. Enkä halua miestä jolle satunnainen seksi on ok.