Grace Räikkönen
Kommentit (1221)
No, moukka, Luettele vaan paljon niitä nimiä lisää. Hopi Hopi vielä 2 tuntia aikaa. Ota naisten nimiluettelo ja aloita aasta, katso kellosta montako nopsaan kerkeät..........hopi, hopi 😄
Ihmetelevä kirjoitti:
Räikkösiltä todella mauton rimanalitus antaa kaikille lapsille epäsuomalainen etunimi. Kimin pisteet putosivat rajusti.
Nimettömän maatuskan. pisteet on kuin kärpäsenpaskat tässä asiassa. Kimi rima on maailman laajuisesti korkealla.
Vierailija kirjoitti:
No, moukka, Luettele vaan paljon niitä nimiä lisää. Hopi Hopi vielä 2 tuntia aikaa. Ota naisten nimiluettelo ja aloita aasta, katso kellosta montako nopsaan kerkeät..........hopi, hopi 😄
Hopi Hopi, hopi niitä nimiä kehiin...
Vaikka ei mitään vaikuta, niin Luettele vaan monta sivua niitä nimiä , että saadaan nautaa täällä porukalla.
Hoi naiset, missä ketjussa olette haukkumassa.... Tänne kaivataan paaaaljon nimiehdotuksia...
Tää on ihan samaa sarjaa kuin "Kaunareiden" alettua kastetut Brooke Mähöset... Hohhoijaa, sanon minä.
Räikkösen eivät varmasti lue tällaisia palstoja , mutta jos lukisivat, niin kyllä he nauraisi kuollakseen.... 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Hoi naiset, missä ketjussa olette haukkumassa.... Tänne kaivataan paaaaljon nimiehdotuksia...
😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ihan kaikki, kaikki nimet kehiin. 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas suomimammoilla puheenaihe. Miksi pitäisi ajatella miten Grace Suomessa äännetään kun he eivät Suomessa asu eivätkä todennäköisesti tule ikinä asumaankaan.
Itse olen asunut Ruotsissa 15 vuotta ja jos lapsia saan annan heille sen nimen mikä minun mielestäni sopii lapselle.
Grace on ihana nimi sveitsiläiselle pikkutytölle:)
Suomalaisten vanhempien pikkutyttö ei sitten mitenkään muutu minkään muun kansalaisuuden omaavaksi.
Olivia Räikkönen, Isla Räikkönen, Lena Räikkönen, Sofia Räikkönen, Emilia Räikkönen, Ella Räikkönen, Venla Räikkönen, Julia Räikkönen, Stella Räikkönen jne.
Nuo kaikki olisi käytännöllisiä sekä Suomessa että ulkomailla, sopisivat myös sukunimeen hyvin ja toisivat siihen pehmeyttä.
Grace on hankala suomalaisille. Nimi lausutaan suurin piirtein Kreis ja taivutettuna Kreisin kanssa, hoidatteko kreisiä, pitää huolehtia Kreisistä. Vaikeahko taivuttaa ja rumahkon kuuloinen taivutusmuodoissa.
Margitkin olisi ollut parempi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei mitään vaikuta, niin Luettele vaan monta sivua niitä nimiä , että saadaan nautaa täällä porukalla.
Sinäkö tarjoat pihvit?
GRACE Räikkönen 🤣🤣😂🤣😂
Yhtä älytön yhdistelmä kuin joku Priscilla Möttönen.
Vierailija kirjoitti:
GRACE Räikkönen 🤣🤣😂🤣😂
Yhtä älytön yhdistelmä kuin joku Priscilla Möttönen.
Kuka nauraa pienen lapsen nimelle?
Vierailija kirjoitti:
Räikkösen eivät varmasti lue tällaisia palstoja , mutta jos lukisivat, niin kyllä he nauraisi kuollakseen.... 😄😄😄
Höpöhöpö. Rouva räikkönen lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas suomimammoilla puheenaihe. Miksi pitäisi ajatella miten Grace Suomessa äännetään kun he eivät Suomessa asu eivätkä todennäköisesti tule ikinä asumaankaan.
Itse olen asunut Ruotsissa 15 vuotta ja jos lapsia saan annan heille sen nimen mikä minun mielestäni sopii lapselle.
Grace on ihana nimi sveitsiläiselle pikkutytölle:)Suomalaisten vanhempien pikkutyttö ei sitten mitenkään muutu minkään muun kansalaisuuden omaavaksi.
Tämä on totta. Sveitsissä, jossa neljä virallista kieltä, ranskankieliset ääntävät nimen kauniisti. Mutta kun saksankieliset ääntää tuon nimen voi kuulostaa räyheältä eli "Krraas".
Mikä lapsen koko nimi nyt sitten on?
Änkytä, änkytä, pitäisi, ja voisi, ja miksi ei, ja Änkytä jollakin älykääpiö tasolla jossa surahtelee .... Voi hoohhh...