Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grace Räikkönen

Vierailija
14.06.2023 |

Kiva nimi.

Kommentit (1221)

Vierailija
1181/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800 Gracea Suomessa, aika kiva että on kaimojakin.... 🤗

Minä tollo kun luulin, että tuo on ainut suomalaisille ulkomailla asuvilla lapsilla. Nyt kyllä minun kateushaukkumiset meni vähän puihin... Kyllä ketuttaa..., mutta yritän jotain änkyttää.

Grace + Kimin sukunimi ei ole minun ja monen muun mielestä kiva yhdistelmä, vaikka Suomessa olisi 10 000 Gracea (joiden koko nimiä emme edes tiedä, tällaiset nimet suosittuja afrikkalaistaustaisilla, Joy, Faith, jne.).

Minä en sentään poistattele toisten viestejä ja spämmää, kuinka "toisia muka nyt nolottaa". ANNA meidän kertoa ihan ITSE: ei nolota, ei muuta asiaa, edelleenkään en tykkää.

Vierailija
1182/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt Sveitsissä yhteen Grace-nimiseen henkilöön, mutta hän on taustaltaan meksikolainen ja miesoletettu. Ei kovin yleinen nimi. Olen siis asunut kohta 30-vuotta maassa. Joku täällä väitti, että Maria on niin yleinen kansainvälisissä kouluissa, että niitä on tusina joka luokalla. En itse asiassa ole kuullut ykkösnimenä vielä kertaakaan.

Ulkosuomalaisena olen aina tykännyt Selänteiden - oli heistä muutoin mitä mieltä vain - lasten reippaasti suomalaisista nimistä. Onko heillä ollut ongelmia näistä? En usko.

Näitä Gloria, Audrey, Grace, Brigitte Virtasia tai Möttösiä vähän tyrkkyinä niminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpsu saa seksiä kun on netto-omaisuus 250m€. Muuten perus miehellä ole mitään mahdollisuutta hankkia lapsia . Pitää olla rikas tai mallipoju . Muilla ole mitään arvoa tässä maailmassa.

Vierailija
1184/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kolmannen lapsen kohdalla jatkuisi myös r-kirjaimen käyttö. 🤔 Miksi katkaista sarja. Esimerkiksi Rebecca, Rosa tai Rita olisivat olleet hyviä tyttöjen nimiä. Tai Maria, Olivia, Emma, Ella, Ada, Ava, Julia tai Heidi. Jos kansainvälisyyttä halutaan, mutta nimen sopivan myös suomalaiseen suuhun.

Vierailija
1185/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että väkisin väännetään lapsille samalla kirjaimella alkavaksi. Kenen takia tai kenen muka iloksi. Ne aikanaan menee muutenkin eri suuntiin maailmalle. Tietysti joillekin uusavuttomille äideille toisilleen hiekkalaatikolla kerrottuna varmaankin kova juttu. 🙈

Vierailija
1186/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kolmannen lapsen kohdalla jatkuisi myös r-kirjaimen käyttö. 🤔 Miksi katkaista sarja. Esimerkiksi Rebecca, Rosa tai Rita olisivat olleet hyviä tyttöjen nimiä. Tai Maria, Olivia, Emma, Ella, Ada, Ava, Julia tai Heidi. Jos kansainvälisyyttä halutaan, mutta nimen sopivan myös suomalaiseen suuhun.

Miksi kannat luulojasi Räikkösen perheestä. Eihän täällä muutkaan luulottele kenenkään lasten nimi oletuksia. Kysy itseltään miksi katkaista...me emme siihen voi vastata...

Vierailija
1187/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä ei valita sillä perusteella, että sopiiko se palstamaatuskan suuhun.. 😄

Vierailija
1188/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimpsu saa seksiä kun on netto-omaisuus 250m€. Muuten perus miehellä ole mitään mahdollisuutta hankkia lapsia . Pitää olla rikas tai mallipoju . Muilla ole mitään arvoa tässä maailmassa.

Niin, Prismat on täynnä multimiljonääri mallipojuja ostoksilla vaimon ja lasten kanssa. 

Vierailija
1189/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.... jos esimerkiksi Renny tai Kimi tai joku golffari...tai kuka tahansa ökyrikas,

olisikin tavallinen tallaaja....

Roskakuski, postinjakaja, tai metsuri tai joku muu tavis.

Niin.

Ei pyörisi ex-missit kirkumassa kainalossa.

Sinne jäisi kimit kimittämään.

Jos olisivat taviksia, niin kateus ei nostaisi sinun verenpainetta. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kimi olisi liian lyhyt jopa Postiautoa ajamaan.

Yltääkö mitenkään jalat polkimille...

Ai jaa, kyllä missit jahtaavat lyhyitä postinjakajia !

Siinä jää NHL-ukkelit unholaan 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
1190/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa tai Rita olis ollut parempi tai vaikka Riitta tai Reetta.

Vierailija
1191/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi??? Ja suora leikkaus ihanaan 70-lukuun...

Vierailija
1192/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.... jos esimerkiksi Renny tai Kimi tai joku golffari...tai kuka tahansa ökyrikas,

Niin.

Ihan riittävän pitkä ajamaan miljonääriksi. Hyvin rakastava perhe. Tekisi mieli laittaa ruusuja uuden perheenjäsenen tulon kunniaksi.

Vierailija
1193/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ollut yli 800 Gracea. Tuskin ovat kaikki mitään von Gyggelbergerejä olleet.

No voi kamalaa.. Minä kun luulin että tämä on ainut ja ensimmäinen Suomalaisen sukunimen kanssa annettu nimi . Mitä me nyt tehdään kun pitäisi haukkua nuo kaikki ja niiden elämät.. Vastatkaa rakkaat sisaret, kun tuntuu että sain märän rätin kasvoille.... 😚😚😚😚😚😄😄😄😄😄😄

Mistä reunasta tämän haukkumista savotan aloittaisi. Kurkkasin niin poikeustta NEN päätteisiä.... Voi hyvät hyssykät ...

Ajatella, että nämä 820 suominaista joilla nimenä Grace, ovatko joutuneet nen päätteisten sukunimiinsä taikina noitavainoon.. Heillä perheet, sukulaisten tuttavat yms. Mitenkähän paljon on kuulunut korviin särähdyksiä ja surahduksia... Voi, voi sentään.. Niin surhteleehan täällä mehiläiset, ampiaset ja "paskapörriäisetkin" 🤭

Vierailija
1194/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Ihan riittävän pitkä ajamaan miljonääriksi. Hyvin rakastava perhe. Tekisi mieli laittaa ruusuja uuden perheenjäsenen tulon kunniaksi.

Ura meni, mammonat sulaa ja kaava julkkiksilla on, että liitto kestää sen jokusen kymmenen vuotta. Ei tuo moottoriurheilu enää ole kovin hyväksyttyä ympäristötietoisessa maailmassa. Poikakin voisi keskittyä koulunkäyntiin. Sveitsissä on kova kilpailu koulupaikoista peruskoulun jälkeen, kun korkeasti koulutettuja motivoituneine lapsineen muuttaa maahan.

Sinulle en viitsi sanoa muuta kuin :Älä itke Iines....

Vierailija
1195/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikkösiltä todella mauton rimanalitus antaa kaikille lapsille epäsuomalainen etunimi.  Kimin pisteet putosivat rajusti.    

Vierailija
1196/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 mlj. Poikii joka vuosi sijoitettuna niin paljon, että päätä huimaa. Saavat vielä lapsetkin syleksiä kattoon ja kouluttautua mihin itse haluaa.. Ihana että, kun on puittet niin halusivat vielä yhden pikkukaveri. Mintulla on hyvä olla kun rinnalla rakastava isä lapsille.

Vierailija
1197/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihanna on kyllä kaamea nimi.

Vierailija
1198/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

250 mlj. Poikii joka vuosi sijoitettuna niin paljon, että päätä huimaa. Saavat vielä lapsetkin syleksiä kattoon ja kouluttautua mihin itse haluaa.. Ihana että, kun on puittet niin halusivat vielä yhden pikkukaveri. Mintulla on hyvä olla kun rinnalla rakastava isä lapsille.

Sveitsissä ei kyllä kouluttauduta mihin itse halutaan, vaan jo peruskoulussa alkaa raaka pudotuskilpailu. Suomi on monelle ulkosuomalaiselle lapselle vaihtoehto hyvään uraan ja jatkokoulutukseen. Edellyttää vanhemmilta panostusta äidinkieleen. Sveitsi ei tunne armoa rahalle muutoin kuin oleskeluluvissa ja veroissa. Lähinnä kuulostaisi surulliselta, jos vanhemmat eivät työstäisi äidinkieltään lapsille.

Mitä piru mukamas sinä olet surullinen heidän lapsista. He eivät nimettömien palsta maatuskoiden neuvoja tarvitse. Sure itseäsi, että sekoilet fiksujen sinulle tuntemattomien asioissa. Uudelleen he pitävät huolen, että lapset tulee koulutettua. Siihen ei välttämättä suomettumista tarvita. Muuallakin maailmassa on koulutusta.

Vierailija
1199/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähtää ja surahtaa..... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
1200/1221 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei Rachel Rebecca.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi