Grace Räikkönen
Kommentit (1243)
Ihana nimi! Heillä kaikilla on minusta kivat nimet. Grace Räikkönen on todella cool yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Jäykkä yhdistelmä.
Vittuako sulle moukka kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GRACE Räikkönen 🤣🤣😂🤣😂
Yhtä älytön yhdistelmä kuin joku Priscilla Möttönen.
Kuka nauraa pienen lapsen nimelle?
No minä ainakin. Nimihän on sukunimen kanssa järkyttävä yhdistelmä.
Minkä nimi käy Sivoselle. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nuo Suomessa asuu, joten lapsen nimeämisessä Anneliksi tai Marjataksi ei olisi ollut mitään ideaa.
Nimenomaan siinä olisi ollut ideaa antaa nimi, joka kuvaa vanhempien sukujuuria.
Gracessa ei ole mitään persoonallista.Varmaan kova nimi Monacossa...
Suoraan sanoen tämä race-vitsi tuo edes himpun verran sympatiaa ja ymmärrystä tähän nimivalintaan.
Eivät asu Monacossa.
Vähän sama juttu jos joku hortonomi nimeäsi lapsensa kukkien mukaan, Viola, Hortensia tms. Minä olen kirjanpitäjä, pitäisiköhän minun nimetä lapseni Debitiksi ja Creditiksi...
Debit- ja Credit-koirat olisi aikas hauskat.
Siis mä en edes tiennyt, että Räikkösillä on kolmaskin lapsi! Miksei tytön nimi ala R:llä niin kuin muiden lasten?
Vierailija kirjoitti:
Nimeä ei valita sillä perusteella, että sopiiko se palstamaatuskan suuhun.. 😄
Minä mt läskihän täällä haukun kateuksissani kun heillä on niin niin makselen elämä ja faneja pilvinpimein ympäri maailmaa....yyy yyy 😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝.
-Ei mennyt reisille, olen raskaana.
-Höhöhöö. Tehdäänkö siitä Reis?
Vierailija kirjoitti:
Race olisi ollut hyvä
Niinhän se Suomessa varmaan usein äännetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en edes tiennyt, että Räikkösillä on kolmaskin lapsi! Miksei tytön nimi ala R:llä niin kuin muiden lasten?
Siis imaise persreikää ja vihellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Race olisi ollut hyvä
Niinhän se Suomessa varmaan usein äännetäänkin.
Ännä sinä siellä miten lystäät se ei heidän elämää hytkäytä mitenkään. 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
-Ai niinku kilpailu, race?
-Se.
-Ei sellaista tytön nimeä ole. Mutta jos laitettaisiin Grace? Tietäjät sitten tietää.
-Vaikka.
-Se ei kyllä rimmaa yhtä hyvin Räikkösen kanssa kuin Rianna ja Robin.
-Ei haittaa. Se on tyttö, menee kuitenkin naimisiin, ja sukunimi vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nuo Suomessa asuu, joten lapsen nimeämisessä Anneliksi tai Marjataksi ei olisi ollut mitään ideaa.
Nimenomaan siinä olisi ollut ideaa antaa nimi, joka kuvaa vanhempien sukujuuria.
Gracessa ei ole mitään persoonallista.Varmaan kova nimi Monacossa...
Suoraan sanoen tämä race-vitsi tuo edes himpun verran sympatiaa ja ymmärrystä tähän nimivalintaan.
Eivät asu Monacossa.
Vähän sama juttu jos joku hortonomi nimeäsi lapsensa kukkien mukaan, Viola, Hortensia tms. Minä olen kirjanpitäjä, pitäisiköhän minun nimetä lapseni Debitiksi ja Creditiksi...
Asuivat Monacossa kun lapsi syntyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GRACE Räikkönen 🤣🤣😂🤣😂
Yhtä älytön yhdistelmä kuin joku Priscilla Möttönen.
Kuka nauraa pienen lapsen nimelle?
Minkä nimi käy Sivoselle. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vanha ryhävalas. 🤮🤮🤮🤮🤮
Aika kauheaa että kaikki perheen tytöt näyttää anopilta, Kimin äidiltä, kun vaihtoehtona olisi kuitenkin ollut Mintun mallinkasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ai niinku kilpailu, race?
-Se.
-Ei sellaista tytön nimeä ole. Mutta jos laitettaisiin Grace? Tietäjät sitten tietää.
-Vaikka.
-Se ei kyllä rimmaa yhtä hyvin Räikkösen kanssa kuin Rianna ja Robin.
-Ei haittaa. Se on tyttö, menee kuitenkin naimisiin, ja sukunimi vaihtuu.
Ei tarvitse vaihtaa sukunimeä . Ei minunkaan tytär vaihtanut
Ihmetelevä kirjoitti:
Räikkösiltä todella mauton rimanalitus antaa kaikille lapsille epäsuomalainen etunimi. Kimin pisteet putosivat rajusti.
Heivät ole vailla sinulIsen pisteitä.. Elävät hyvää elämää lapsineen. Se näköjään käy monta kateeksi. 🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Aika kauheaa että kaikki perheen tytöt näyttää anopilta, Kimin äidiltä, kun vaihtoehtona olisi kuitenkin ollut Mintun mallinkasvot.
Näin se Vanhapiika taas haukkuu toisten lapsia. Sinut jokainen tietää pimeeksi 🐖
Tossa perheessä ovat lapset onnellisia. Rakastavat vanhemmat, harrastukset eikä mitään puutu. Ihana perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se Vanhapiika taas haukkuu toisten lapsia. Sinut jokainen tietää pimeeksi 🐖
En oo vanhapiika. Mulla on kauniimmat tyttäret kuin Räikkösillä. Ei tosin yhtä rikkaat.