Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin vahingossa saada selville puolisoni mahdollisen syrjähypyn

Vierailija
12.06.2023 |

Tämä syrjähyppy on siis mahdollisesti tapahtunut pari vuotta sitten (tarkistin päiväkirjasta). Tuolloin puolisoni oli menossa viikonlopuksi veljensä mökille. Silloin olin päiväkirjamerkintäni mukaan ihmetellyt muutamaa seikkaa: Sitä, että hän ajoi partansa lähtiessään mökille (hänelle epätyypillistä) ja toiseksi sitä, että palattuaan, hän ei kertonut mitään koko viikonlopusta. Sellaista normaalia rupattelua siitä, millaista oli ollut tai mitä oli puuhattu tai tuumailtu, ei syntynyt.

Eilen sitten olimme ajelemassa kotiin päin autolla ja hän mainitsi, että tämä samainen veli on ollut mökillä koko viikonlopun. Jossain päin Köyliötä, mies sanoi ja lisäsi vielä, että tietää kyllä missä on Köyliö, mutta ei sitä missä mökki sijaitsee. Minä siihen sitten vähän ihmeissäni kysyin, että onko hänen veljellään montakin mökkiä käytössään. Ei kuulemma, sanoi mies, eikä tajunnut kai ollenkaan miksi asiaa kysyin. Minulle siis valkeni heti tästä keskustelusta, että veljen mökillä ei olla oltu muutamaa vuotta aikaisemmin.

Nyt sitten pohdiskelen tätä kaikkea. Meidän avioliittomme on kestänyt tähän mennessä 20 vuotta ja meillä on hyvä yhdessä. Ja minä ihmettelen, miksi minusta ei tunnu oikein miltään. Ei siis kiukkua, ei vihaa, ei katkeruutta ei mustasukkaisuutta, ei mitään. En ole puolisoni kanssa nyt puhunut tästä asiasta vielä ollenkaan, olen miettinyt vain päässäni tätä koko juttua. Muistan vain sen, että kun muutama vuosi sitten tein asiasta päiväkirjamerkinnän, niin silloin vatsani oli solmussa, olin täynnä pahoja aavistuksia ja vaistoni kilkattivat kuin kirkonkellot. Ja nyt, kun ehkä sain selville, että olin tuolloin oikeassa, niin ei tule mitään tunteita. Mitä ihmettä nyt siis? Kohautanko olkapäitä ja jatkan vain kuten tähänkin asti, vai pitääkö asiaa alkaa pöyhimään läpi? Minä en tiedä.

Kommentit (463)

Vierailija
221/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se ei pettänytkään ja kyse oli jostain muusta. Sitten luulet ihan turhaan, että sinua on petetty.

Vierailija
222/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka olisi toista pannut ?

No onhan toi nyt aikamoinen petos. Mennyt koko viikonlopuksi vieraan petiin kiehnäämään ja sieltä tullut kotiin vaimon luo esittämään normi arkea kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuhan toki jatkuu edelleenkin jossakin muodossa joko saman tai eri henkilöiden kanssa.

Vierailija
224/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma sinkkuaikainen kokemukseni on että 90% miehistä ainakin pettää.

Vietin villin jakson ja suurin osa panokavereista oli varattuja. Oli myös vakipanoja. Miesten parisuhteista ei keskusteltu, pidettiin vain hauskaa - yleensä pelkkää seksiä.

Tapaamispaikkoina hotellit, motellit, jommankumman koti, joskus autossakin.

Jos et nyt sinkkuaikoinasi pannut jokaista Suomen varattua miestä niin kokemuksesi varatuista miehistä ei mitenkään johda siihen että 90 prosenttia varattuista pettäisi.

- - - -

Kattavaan ja suhteellisen pieneen virhemarginaaliin pääsee jo tuhannen otannalla. Vrt kannatuskyselyt ennen vaaleja vaikka!

Vierailija
225/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tiennyt koko ajan niin ei enää kirpaise. Oot ehkä jo lähtenyt suhteesta?

Vierailija
226/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin vaistoihin kannattaa aina luottaa. Nyt sait vastauksesi.

Tästä riippuu nyt paljon miten suhtaudut asiaan, oletko vaimo joka sulkee silmänsä jatkossakin vai onko asia ylittämätön. Ymmärrän molempia suhtautumistapoja, sellaista se elämä on. Itse lopulta läksin kuitenkin omilleni. 

Mä en varmaan antaisi olla. Itse voisin antaa kännipanon anteeksi mutta en selkeästi suunnitelmallista pettämistä. Jos mies on partaansakin ajellut yms. niin suunnitellut asiaa pidempään.

Vierailija
227/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Varoitus . Älä aja partaasi kun lähdet mökille.

Vierailija
228/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattanut elää kaksoiselämää jo pitkäänkin. Tai sitten tekee sopivin väliajoin pikku hyppyjä. Hyvä esimerkki siitä, että valehtelijalla pitää olla hyvä muisti.

Vierailija
229/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen välitilinpäätös??!!

Huhhuh, on ap:ta taidettu kusta jo useamman kerran silmään..

Vierailija
230/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut 20 vuotta naimisissa, olet noin 40-vuotias.

Ihmettelen kovasti, jos tuon ikäinen pitää päiväkirjaa!

Vierailija
231/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki tunne miehesi karttataitoja mutta itse olen ollut monella mökillä mistä en osaa sen paremmin selittää missä tarkalleen sijaitsevat, muuta kuin paikkakunnan. Monet mökkipitäjät järvisuomessa ovat melko sokkeloisia. Voisiko olla kyse tästä?

Vierailija
232/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jatkanut salasuhdettaan jo monta vuotta.

Vierailija
233/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on jyystämään todellista rakkauttaan suu auki önisten.

Vierailija
234/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta naukuva karvainen eläin pöydälle ja kysy asiasta.

Kertokaa mulle edes yksi syy, miksi mies nyt pari vuotta myöhemmin vastaisi totuudenmukaisesti.

Vierailija
235/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki tunne miehesi karttataitoja mutta itse olen ollut monella mökillä mistä en osaa sen paremmin selittää missä tarkalleen sijaitsevat, muuta kuin paikkakunnan. Monet mökkipitäjät järvisuomessa ovat melko sokkeloisia. Voisiko olla kyse tästä?

Ei voisi, koska mies valitsi sellaiset sanavalinnat, että hän ei tiennyt oikeasti, missä mökki sijaitsee ikäänkuin ei olisi ikinä siellä ollutkaan.

Mies sanoi jotenkin näin: "Veljeni oli viikonlopun mökillään jossain päin Köyliötä, en ees tiiä, missä se mökki tarkalleen sijaitsee."

Jos mies olisi ollut 2 vuotta sitten mökillä, mies olisi sanonut: "Veljeni oli muuten viikonlopun mökillään tossa Köyliössä, missä mäkin muuten silloin pari vuotta sitten kävin."

Vierailija
236/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta naukuva karvainen eläin pöydälle ja kysy asiasta.

Kertokaa mulle edes yksi syy, miksi mies nyt pari vuotta myöhemmin vastaisi totuudenmukaisesti.

Noi ei muuten ikinä myönnä. Totuus kielletään viimeiseen asti.

Vierailija
237/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ok, niin en enempää vaivaisi päätäni tuolla. Voisin kyllä harkita että kokeilisin jotain kuumaa yhden yön suhdetta jonkun kanssa, niin sitten oltais tasoissa, jos jotain olisi tapahtunut. Mutta en pohtis sen enempää asiaa.

Vierailija
238/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihin vaistoihin kannattaa aina luottaa. Nyt sait vastauksesi.

Tästä riippuu nyt paljon miten suhtaudut asiaan, oletko vaimo joka sulkee silmänsä jatkossakin vai onko asia ylittämätön. Ymmärrän molempia suhtautumistapoja, sellaista se elämä on. Itse lopulta läksin kuitenkin omilleni. 

No enpä tiedä. Exä oli "vaistonnut" mun pettäneen, kun olin viikonlopun kaverin kesäpaikalla. Oikeasti me vain lanitettiin, saunottiin ja ryypättiin.

Pettikö tuo exä itse?

Jos ap ei petä itse eikä ole mustasukkainen, niin luultavasti vaisto on oikeassa. Itse kirjoitin aikoinaan päiväkirjaan, että "jäisi edes kiinni". No ei jäänyt, mutta tunnusti yli 15 vuotta myöhemmin, kun kysyin suoraan. Ollaan vieläkin yhdessä, mutta jotain on rikki ehkä pysyvästi. Ja hän on se mustasukkainen, en minä.

Vierailija
239/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettävät, jos tulee sopiva tilaisuus. Kaikki.

----------------------------

Olen sitten poikkeus, vaikka olen vasta 66 ja ollut avioliitossa 41 vuotta.

Tilaisuuksia on kyllä ollut ammattini takia useita kymmeniä mutta enpä ole pettänyt.

Vierailija
240/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma sinkkuaikainen kokemukseni on että 90% miehistä ainakin pettää.

Vietin villin jakson ja suurin osa panokavereista oli varattuja. Oli myös vakipanoja. Miesten parisuhteista ei keskusteltu, pidettiin vain hauskaa - yleensä pelkkää seksiä.

Tapaamispaikkoina hotellit, motellit, jommankumman koti, joskus autossakin.

Valitettavasti totta, monet on hyviä sitten puhumaan kotona, niin ettei osata epäillä, koska eihän se mun oma kultamussukka sellaista tekisi. Uskallan väittää että valtaosa miehistä on valmiita pettämään sopivan tilaisuuden tullen, hyvin monet yhden illan jutut paljastunut myös omalla kohdallani varatuiksi.

No varmaan aika iso osa pettäisi jos syliin ilmestyisi kiehnäämään joku tyrmäävän seksikäs nainen joka sen jälkeen vetäisi perässään hotellihuoneeseen. Tällaista ei vain tosielämässä juuri tapahdu vaan sen pettämiskumppanin löytäminen ja mukaan saaminen vaatii mieheltä melkoista aktiivisuutta. Joten ei niitä tilaisuuksia miehelle juuri eteen tule jos niitä ei erikseen hae.

Itse olen ollut 25 vuotta naimisissa ja elänyt ihan normaalin aktiivista elämää mutta kertaakaan ei ole tullut eteen tilaisuutta jossa olisi ollut ihan selvää että siinä nyt olisi helppo tilaisuus pettää tai ajautua siihen ilman omaa yritystä. Kyllä ne miehet joiden tiedän pettävän ovat ihan itse ne tilanteet hakeneet.

No nyt et oo pikkujouluista tms kuullut. Kysypä baarityöntekijöiltä ja portsareilta, niin saatat oppia jotain uutta...

No olen kuullut ja myös käynyt lukemattomissa pikkujouluissa ja juhlissa. Ja kertaakaan en ole nähnyt ketään miestä vedettävän niistä puoliväkisin pettämään. Kyllä ne pettämiset tapahtuvat ihan niin että mies sitä haluaa ja iskee sen naisen. Ei pettämistä juuri ihan vahingossa tapahdu tai niin että se tilaisuus vain tulisi ja yllättäisi miehen tahtoa kyselemättä.

Ok olet mielipiteesi muodostanut. Ei siinä sit mitään. Seksisti olet ja vain mies iskee aktiivisesti naisia. Seksistejä tämä palsta onkin täynnä.

Vastuuta en vieritä pois pettäjältä sukupuolesta riippumatta, mutta on naurettavaa olettaa, että kaikissa tapauksissa vain mies aina aktiivisesti etsii pettämisseuraa, kyllä miesten kimpussakin kiehnätään ihan siinä kuin miehet naisten. Ja kyllä. Myös mies voi "ajautua" pettämään ihan kuin nainenkin.

Mutta tämä totuus ei teille kelpaa.

No tietenkin mies voi ajautua pettämään naisen aloitteesta mutta noita tilaisuuksia jossa nainen iskee miehen ilman että mies on alunperin lainkaan aktiivinen, innostunut ja kiinnostunut on kyllä aika vähän.

Väite siitä että lähes jokainen mies pettäisi tilaisuuden tullen on siis ehkä sinällään tosi mutta oikeassa elämässä aika harva mies päätyy tuollaisen tilanteen kautta pettämään ihan koska sellaisia ei tule kovin monelle eteen. Kyllä sieltä juhlista löytyy yleensä naisille kiinnostavampaa iskettävää kuin se normaali kiltti perheenisä.

No mulle on kyllä tullut tilaisuuksia sekä sinkkuna että varattuna, enemmän ja vähemmän suoriakin ehdotuksia. Sinkkuna niihin tuli joskus tartuttua, varattuna ei. Enkä ole ainut varattu mies kaveripiirissäni joka osaa sanoa myös 'ei', joten en kyllä allekirjoita millään muotoa tuota että jokainen mies pettäisi tilaisuuden tullen.

t. kiltti perheenisä

Minun mieheni on tällainen periaatteen mies, kertoi samaa kuin sinä. Tiedän myös kaksi muuta kunnon miestä (koska härskinä sinkkuna kokeilin kepillä jäätä flirttailun jälkeen) mutta kohteliaasti hivuttautuivat takavasemmalle ja välit viilenivät täysin. Arvostus heitä kohtaan nousi, ja tunsin itseni hieman luntuksi. Enää ei tulisi mieleenkään kokeilla moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme