Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhus menee hoitokotiin

Vierailija
12.06.2023 |

Mitä tapahtuu omalle talolle jos ei edunvalvontaa? Ei pysty myymään?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako tuo netissä oleva palvelu jossa voi kysyä lakiasioissa?

Kysymyksiä voi esittää, mutta vastaus voi kestää. Eivät lupaa mitään aikarajaa sille milloin vastaavat.

Vierailija
122/125 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla ollut ongelmia yhteisomistuksen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: meillä oli kotihoidossa yli-innokas lääkäri. Äitini kerrottua hoitavansa itse talousasiat, tuo tyyppi laittoi hakemuksen edunvalvonnassa digi-ja väestötietovirastoon. Ei kertonut mulle mitään. Sieltä virastosta tuli vaan asiasta kirje.

Äidilleni oli tehty tutkimuksena ainoastaan muistitesti, josta sai 23/30 pistettä.

Täysin pimeätä toimintaa. Soitin tuohtuneena kirjeen saatuamme sinne virastoon. Sanoin, että meillä on valmiiksi sopimus edunvalvontavaltuutuksesta, mutta sen toimeenpano ei ole vielä ajankohtaista. Emme ikipäivänä huoli kunnallista edunvalvojaa.

Onneksi ymmärsivät hyvin.

Raivostutti.

Vierailija
124/125 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: meillä oli kotihoidossa yli-innokas lääkäri. Äitini kerrottua hoitavansa itse talousasiat, tuo tyyppi laittoi hakemuksen edunvalvonnassa digi-ja väestötietovirastoon. Ei kertonut mulle mitään. Sieltä virastosta tuli vaan asiasta kirje.

Äidilleni oli tehty tutkimuksena ainoastaan muistitesti, josta sai 23/30 pistettä.

Täysin pimeätä toimintaa. Soitin tuohtuneena kirjeen saatuamme sinne virastoon. Sanoin, että meillä on valmiiksi sopimus edunvalvontavaltuutuksesta, mutta sen toimeenpano ei ole vielä ajankohtaista. Emme ikipäivänä huoli kunnallista edunvalvojaa.

Onneksi ymmärsivät hyvin.

Raivostutti.

Ai näinkin voi tapahtua.

Vierailija
125/125 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista mahdollisuutta, että lahjoittaa oman osuuden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän