Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta
Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.
Kommentit (282)
Bodareista ei kyllä pidä muut kuin bodaritytöt, mutta luonnollisen isoista, hoikanvahvoista ja luonnollisen vahvoista miehistä tykkää melkein kaikki.
Kyllä kai sitä sentään ihailee sellaisia tavallisia lihaksia. Siis, että lihakset erottuu hauiksissa ja pohkeissa. Ne on mulla vaatimus.
Itse en voi sietää soäupertreenattuja sixpacmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.
Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".
Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.
En ole koskaan seurustellut salilla käyvän/treenatun miehen kanssa. En edes silloin, kun itse kävin salilla ja uimassa ja olin timmi 160/52 tai kun olin hoikka 160/47. Ihan muut asiat herättivät miehessä kiinnostuksen..
Miten tuollaisia ihania naisia löytäisi? Itse käyn kyllä salilla ja liikun ahkerasti, mutta teen sen pääosin siksi, että olen 50-vuotiaanakin vielä kunnossa ja kykenisin harrastamaan lentämistä, joka on itselleni rakas harrastus. Jos bmi on yli 31, ei saa välttämättä lääketieteellistä kelpoisuutta.
M38
BMI 31 on normaali.
Eli olen 100kg ja 1.8m korkea. 50v
En ole salilla kaynyt 25 vuoteen.
Juoksen edelleen coopperissa 3300m ja kaytan farkkuja vyotarolla 32"
Vatsa lihakset ja jalkojen lihakset erottuvat selvasti kadet ovat hieman laihemmat. Leukoja en jaksa kuin 5
Vaimon mielesta voisin laihduttaa 15kg.. Omastakin mielesta joo vaikka se onkin sitten myos lihasmassasta luopumista.
Ei kiinnosta anoturtiaiset, yök. Aivot pitää miehellä olla ja sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.
Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".
Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.
En ole koskaan seurustellut salilla käyvän/treenatun miehen kanssa. En edes silloin, kun itse kävin salilla ja uimassa ja olin timmi 160/52 tai kun olin hoikka 160/47. Ihan muut asiat herättivät miehessä kiinnostuksen..
Miten tuollaisia ihania naisia löytäisi? Itse käyn kyllä salilla ja liikun ahkerasti, mutta teen sen pääosin siksi, että olen 50-vuotiaanakin vielä kunnossa ja kykenisin harrastamaan lentämistä, joka on itselleni rakas harrastus. Jos bmi on yli 31, ei saa välttämättä lääketieteellistä kelpoisuutta.
M38
BMI 31 on normaali.
Eli olen 100kg ja 1.8m korkea. 50v
En ole salilla kaynyt 25 vuoteen.
Juoksen edelleen coopperissa 3300m ja kaytan farkkuja vyotarolla 32"Vatsa lihakset ja jalkojen lihakset erottuvat selvasti kadet ovat hieman laihemmat. Leukoja en jaksa kuin 5
Vaimon mielesta voisin laihduttaa 15kg.. Omastakin mielesta joo vaikka se onkin sitten myos lihasmassasta luopumista.
Ilmailulääkäri voi laittaa lisätutkimuksiin tuolla BMI:lä eli vaatii vähän ylimääräistä jumppaa. Pitää osoittaa, ettei aiheuta terveysriskiä.
Itse ainakin käyn itseni ja oman hyvinvoinnin vuoksi salilla. Mistä sait semmoisen käsityksen että minua harmittaisi jos joku randomi mammapalstan nakkisormi ei pidä minun ulkomuodosta? Hyvin on näyttänyt olevan vientiä vaikka mammapalstalaiset väittää aina muuta. Tosin en käytä mitään pillereitä niin näytän ihan ihmiseltä vielä
Ihan erikoisesti palstanammat ihailee lihaksikkaita miehiä😋
Salilla kävijä on ilmeisesti synonyymi ano turtiaiselle ja mentulalle
Vierailija kirjoitti:
Lihaksen kasvattaminen on vaikeaa ja aikaa vaativaa. Liikunta ja oman hyvinvoinnin kehittäminen on myös loputonta, siksi se on parhaita asioita maan päällä. Kehon muokkaaminen ja itsensä kehittäminen "soturiksi" on positiivista maskuliinisuutta. Tämä maailma ei tarvitse kivoja, mukavia ja "kilttejä" miehiä, vain hyviä miehiä.
Taas tätä Petersonin sontaa.
Naiset haluavat miehen, jolla on iso kengännumero.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/peniksen-koko-saattaa-paljastua-ken…
Innostun persoonallisen näköisistä miehistä. Toki joku yläosaton sporttinen mies tuolla ulkona saa katsomaan, mutta siihen se jääkin sitten. Ei kiinnosta. Elämäntavat on niin erilaiset, eikä tuollaisella ukolla olisi mulle mitään muuta annettavaa todennäköisesti kuin ne lihakset katsottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Innostun persoonallisen näköisistä miehistä. Toki joku yläosaton sporttinen mies tuolla ulkona saa katsomaan, mutta siihen se jääkin sitten. Ei kiinnosta. Elämäntavat on niin erilaiset, eikä tuollaisella ukolla olisi mulle mitään muuta annettavaa todennäköisesti kuin ne lihakset katsottaviksi.
Minullakaan ei ole mitään yhteistä elämäntapalihavien naisten kanssa, jotka käyvät mäkkärissä joka päivä.
M38
Monesti tuntuu että kun puhutaan treenatusta miehestä niin tosi moni varsinkin nainen ajattelee suoraan jotain ammattikehonrakentajatason miehiä jotka on käyneet salilla säännöllisesti kymmeniä vuosia, omaavat hyvät geenit ja monesti vielä douppaavat päästäkseen siihen kuntoon. Sen takia nämä keskustelut menee tälläseks ihmeen vääntämiseksi kun se pari vuotta käynyt silti laihalta tavikselta näyttävä mies ajattelee että naiset ajattelee sitä puhuessaan liian treenatuista. Ja naiset vois muistaa että kaikenmaailman "top 100 hottest men" -listojen miehistä n. 100% käy salilla vaikka ovatkin laihoja sixpackin kanssa. Jokainen vähänkään parempikuntoinen mies käy salilla, oli sitten urheilija, malli tai mikä tahansa. Jos luetaan pois aivan huippugeenit lihaksenkasvatukseen omaavat yksilöt niin kukaan ei salilla parissa vuodessa pamahda kehonrakentajan näköiseksi mörssäriksi. Miehet salille mars siis! Kukaan ei halua olla läskipalleron kanssa ellei itse ole samanlainen.
ja kukaan tässäkään ketjussa ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelette lihaksikkuuden? Monilla tuntuu olevan käsitys, että jos käy salilla, näyttää automaattisesti ammattikehonrakentajalta.
Ei kai sillä ole mitään väliä missä ne lihakset ovat tulleet?
Nyt on kyse ulkonäöstä ja siitä kiinnostaako sen tyyppinen ulkonäkö miehissä naisia tai ei. Jos kuvaa ei ole tai toista ei näe, niin ajatellaan, että se sali on todella tärkeää, kun sitä niin mainostetaan harrastuksena.Ja vastaus on, ettei lihaksilla siinä määrin kuin mitä miehet kuvittelet, ole merkitystä. Miehet ajattelevat, että mitä enemmän lihasta sen enemmän naismenestystä.
Naiset taas ajattelevat, että liika on jo rumaa ja sitten ne kaikki muut siihen liitetyt asiat.
Kuten mitä on mahdettu ottaa, jos on kovin lihaksikas, paljonko aikaa käytetään päivittäin niihin lihaksiin. Paljon testosteronia, niin ehkä on väkivaltainen tai pettää jne.
Juuri kukaan mies ei ajattele että "mitä enemmän lihasta sen enemmän naismenestystä". Miehet ajattelee ihan oikein että esteettinen urheilullinen fysiikka auttaa myöskin naisrintamalla. Ja varmasti auttaakin jos lähtökohta on laihaläski toimistorotta huonolla ryhdillä tai kunnon ihrapallo kaljamahalla. Harvoin naiset nyt vaatii jotain sixpackiä tai muuta mutta eihän tuota edes näy vaatteet päällä jotan senkin takia ihan sama. Jäntevät ja sopivasti lihaksikkaat kädet, tiimalasivartalo ja treenatut jalat+perse sen sijaan näkyy kilometrin päähän ja se joka sanoo ettei tuosta tykkää sellasen tasapaksun rotan sijaan niin valehtelee. Ihan syystä niihin leffoihin valitaan niitä lihaksikkaita miehiä pääosiin sen rotan sijaan koska vain toista noista vaihtoehdoista kuolataan naisten toimesta ympäri maailmaa.
Mies treenaa naisten vuoksi siinä missä naiset meikkaa miesten vuoksi.
Toivottavasti tämä pitää paikkansa t.Ei lihaksikas mies
Vierailija kirjoitti:
Nainen meikkaa vain itselleen,😋
Tosiasiassa naiset rakastaa vahvoja miehiä. Luulisi, että kovimpaan kun naisen kalloon on tuo jo mennyt😊
Ei jaksais enään laittaa linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen meikkaa vain itselleen,😋
Tosiasiassa naiset rakastaa vahvoja miehiä. Luulisi, että kovimpaan kun naisen kalloon on tuo jo mennyt😊
Ei jaksais enään laittaa linkkiä.
"Luulisi, että kovimpaan kun naisen kalloon on tuo jo mennyt" Nyt on kryptistä.
Naiset luulevat että puutarhatöitä tekemällä saa Daniel Graigin kropan. Jos pumppaa salilla, näyttää heti Bull Mentulalta.
Laitetaanpa asiaa perspektiiviin:
https://www.facebook.com/MIvancoFitness/photos/a.262972870494309/571055…
Kuvassa oikealla on "naturaalin" kehonrakennuksen maailmanmestari. Kuinka "naturaali" sarja on, siitä on monenlaisia mielipiteitä.
Yhtä kaikki, tuo kuvan mies edustaa mitä huippuluokan genetiikan omaava mies voi saavuttaa kun omistaa elämänsä lihasten kasvattamiselle.
"Salilla näkee joka päivä tuota lihaksikkaampia"...niin varmasti näkee, ja epäilemättä uskot kun he sanovat etteivät käytä mitään aineita :D
https://i.ebayimg.com/images/g/YXEAAOSwKe1dDiX-/s-l1600.jpg
Tässä kuvassa on vanhan ajan merijalkaväen sotilaita. Olivat takuulla hyvässä kunnossa ja vahvoja.