Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta

Vierailija
11.06.2023 |

Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.

Kommentit (282)

Vierailija
141/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.

Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".

Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.

En ole koskaan seurustellut salilla käyvän/treenatun miehen kanssa. En edes silloin, kun itse kävin salilla ja uimassa ja olin timmi 160/52 tai kun olin hoikka 160/47. Ihan muut asiat herättivät miehessä kiinnostuksen..

Miten tuollaisia ihania naisia löytäisi? Itse käyn kyllä salilla ja liikun ahkerasti, mutta teen sen pääosin siksi, että olen 50-vuotiaanakin vielä kunnossa ja kykenisin harrastamaan lentämistä, joka on itselleni rakas harrastus. Jos bmi on yli 31, ei saa välttämättä lääketieteellistä kelpoisuutta. 

M38

Vierailija
142/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on luonnostaan harteikas, pojillaan sama vartalonmalli. Mies ei ole mikään bodattu fitnesstyyppi, mutta treenaa kyllä salilla ja on kiva tuntea ja nähdä, kuinka vahva hän on. Mutta syödään rennosti ja nautitaan, eikä viedä mitään äärimmilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa viina kiinnostaa enemmän kuin salilla hikoilu

Vierailija
144/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut miehenä pitkää, pätkää, lihavaa ja nyt tämä aarre: laiha, vähän huonoryhtinen, on pikku pömppä ja pitkät hampaat=vetäytyneet ikenet. Hänellä on myös kauniit silmät, huumorintajuinen ja leikkisä luonne, taitavat kädet ja avulias ja oikeudentuntoinen mieli. Lisäksi arvostan häntä siitä, mitä hän tekee työkseen: toimii harmaana eminenssinä monien luontoa ja ympäristöä parantavien hankkeiden takana. Elämä on hauskaa, mielenkiintoista ja sopuisaa.

Seukkaatko ehkä Klonkun kanssa? Ulkonäkökuvaus sopii häneen :D

Vierailija
145/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, hyvä aloitus. Silmät ja katse on tärkeämmät kuin hauis!

Ehkä on niin, että me naiset ei olla niin bimboja kuin miehet, jotka lankeaa aina vaan siihen naisen ulkonäköön ja ulkoiseen seksikkyyteen. :) Sori miehet!

Vierailija
146/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman poika- ja palomieskalenterit ovat vain ja ainostaan puhtaasti sattumalta täynnänsä lihaksikkaita miehiä, kuin myös maailman seuratuimmat miesnäyttelijät yms.  ja supertähtinaisten miehet ovat usein lihaksikkaita. Emme varmaan puhu tässä ketjussa bullmentuloista.

Eiköhän nuo tuollaiset seinäkalenterit ole miesten juttuja? Jokaista palomieskalenteria kohti on varmaan satoja tyttökalentereita.

Maailman seuratuimmat miehet ovat laihoja kiinalaisia, japanilaisia, korealaisia tai intialaisia miehiä. Hollywood tähdistä suosittuja nuorten naisten kesken ovat olleet vaikka Robert Pattinson ja aikoinaan Johnny Depp. Miehet rakastavat the Rockia ja Vin Dieseliä. Joten kun laitat Pattinsonin ja The Rockin vierekkäin näet kumpi sukupuoli pitää mistäkin.

Vierailija
147/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena ole koskaan ymmärtänyt mitä turvallisuuden tunnetta joku saa bodatuista miehistä. Itse koen lähinnä pakokauhua, jos mies on merkittävästi treenatumpi. Automaattisesti ajattelen että väkivaltaan taipuvia. En tiedä miksi

Pitäisikö kaikkien maailman saleilla treenaavien miesten lopettaa harrastuksensa vai sinun hakeutua psykoterapiaan?

Vierailija
148/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen 160 naisesta 160 piti vahvemman näköisiä miehiä viehättävämpinä.

https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819

Mikä ihmeen tutkimus toi oli? Ihan sikahuonot kuvat, toisella aluspaita ja rusketus, toisella kyttäräryhti. Tuossa on takuulla vaikuttaneet muutkin seikat siihen, mitä leidit on valinneet, lihaksilla ei noilla miehillä edes hirveästi eroa.

Vierailija
149/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin töisssä palokunnassa jonkin aikaa ja osasta palomiehiä tuli hieman homppelifiiliksiä.

Tutkaimeni huusi armoa. Myös ensihoitajanaisista tuli vähän samoja fiiliksiä.

Palokunnassahan on jokin sterotypiä palomiehistä ja ensihoitajanaisista. Ei se kuitenkaan niin mene. Yhdellä liikunnallisella ensihoitajamuikkelilla on ihan tavis insinöörimies. Toki insinöörimies pyörittää omaa firmaansa ja siellä liikevaihto kohtuu hyvää. 

Vierailija
150/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi kun asfalttityöt alkavat, naiset kertovat miten hyviltä paidattomat työmiehet näyttävät kun lihakset ovat "työllä hankittuja".

Tällä naiset eivät tarkoita hinteliä työmiehiä, pulleita työmiehiä, lyhyitä työmiehiä tai kapeaharteisia työmiehiä.

He tarkoittavat sitä pitkää ja raamikasta työmiestä joka on tasan tarkkaan käynyt salilla ja nimenomaan lihasten kasvatus mielessään.

Vanhan ajan työmiehet olivat hoikkia ja jänteviä - eli nykynaisten slmissä hinteliä. Sellaisen kropan saa työllä. Naisten suosiman kropan saa kun nostaa aamulla 5 painavaa esinettä auton lavalle ja istuu loppupäivän tankkaamassa ruokaa.

Vierailija
151/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät myöskään välitä naisten hyvällä maulla kootuista asuista ja hyvin tehdystä meikistä tai ihanasta parfyymin tuoksusta. Naiset tekevät näitä asioita itselleen ja toisilleen. Jos kysyt mieheltä tapaamisen jälkeen, mitä naisella oli päällä, hän ei todenäköisesti pysty vastaamaan juuri mitään.

Vierailija
152/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki naiset pitävät miehen lihaksikkuudesta, jos se on sopivaa. Tässäkin keskustelussa tulee ilmi, että kun naiset ajattelevat lihaksikasta miestä, niin heille tulee vääristyneesti mieleen 10 vuotta roinannut bodari.

No, ne luulee, että Daniel Graig mallinen kroppa tulee ihan vaan lumitöissä ja sählyssä.

Vierailija
153/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi kun asfalttityöt alkavat, naiset kertovat miten hyviltä paidattomat työmiehet näyttävät kun lihakset ovat "työllä hankittuja".

Tällä naiset eivät tarkoita hinteliä työmiehiä, pulleita työmiehiä, lyhyitä työmiehiä tai kapeaharteisia työmiehiä.

He tarkoittavat sitä pitkää ja raamikasta työmiestä joka on tasan tarkkaan käynyt salilla ja nimenomaan lihasten kasvatus mielessään.

Vanhan ajan työmiehet olivat hoikkia ja jänteviä - eli nykynaisten slmissä hinteliä. Sellaisen kropan saa työllä. Naisten suosiman kropan saa kun nostaa aamulla 5 painavaa esinettä auton lavalle ja istuu loppupäivän tankkaamassa ruokaa.

Jep. "Strong fat" on enemmistön mieleen nykyään. Kroppatyyppi jonka saa kun on luonnostaan iso, syö vähän liikaa, tekee muutaman raskaan liikkeen joka toinen päivä, eikä harrasta aerobista liikuntaa.

Vierailija
154/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä 5 asfalttimiestä, joista 4 käy salilla ja käyttää hormoneja. Naiset huokailevat "työllä hankittujen" lihasten perään.

Vierailija
155/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla timmi vartalo, ja sen lisäksi järkeä päässä ja hyvä luonne. Loppupeleissä se luonne ratkaisee. Vaikka olis miten hyvä vartalo, ei kiinnosta, jos luonne on huono (ylimielinen, aggressiivinen). Mutta jos on huono vartalo ja tyyli, ei tule luonnetta koskaan edes testanneeksi. 

Niin Daniel Graig vartalo, kiva luonne, humaani ja ystävällinen naamakomea mies. Jokaiselle mammalle. Se on oikeus ja kohtuus.

Kuinka moni teistä kokee olevansa riittävä tälle suositulle miestyypille?

Vierailija
156/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän moni nainen ihailee, ihan tutkimusten mukaan😊

Vierailija
157/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin töisssä palokunnassa jonkin aikaa ja osasta palomiehiä tuli hieman homppelifiiliksiä.

Tutkaimeni huusi armoa. Myös ensihoitajanaisista tuli vähän samoja fiiliksiä.

Tapasin kerran ambulanssipotilaana ensihoitajanaisen, jolla oli tyypillinen lesbon sivusänki ja tyly käytös. Empatiasta ei voinut juuri puhua, tai hoivaavasta asenteesta, vaikka olin aika tolaltani kivusta tapaturman jälkeen.

Vierailija
158/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena ole koskaan ymmärtänyt mitä turvallisuuden tunnetta joku saa bodatuista miehistä. Itse koen lähinnä pakokauhua, jos mies on merkittävästi treenatumpi. Automaattisesti ajattelen että väkivaltaan taipuvia. En tiedä miksi

Pitäisikö kaikkien maailman saleilla treenaavien miesten lopettaa harrastuksensa vai sinun hakeutua psykoterapiaan?

Aika kärjistettyä, sanoin vain rehellisen mielipiteeni, makuasioista ei tarvii mennä psykoterapiaan 😆Ei tarvitse lopettaa harrastamistakaan, joillakin se onnistuu ilman hormooneja ja maskuliinisuus tulee luonnostaan muutenkin. Minä en tarvii kaikkia miehiä, kaikkien ei tarvii minun silmää miellyttää 🤣

Vierailija
159/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jossain poika/palomieskalentereiden ja Daniel Graigin tienoilla on se kehotyyppi, jonka kaikki naiset kirkuen ottaisivat, jos olisi varmuus, että oma kroppa kelpaa tuolle. Luonnehan on kaikilla mammoilla puhdasta kultaa, joten siitähän se ei jäisi kiinni.

Kun tajuaa, ettei se ole realismia alkaa selittely. Tähän on kansanviisaus: Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
160/282 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mieltynyt hyvin erilaisiin miesvartaloihin, mutta näkyvän lihaksikkaisiin harvemmin. Jos pitäisi valita lihaksikkaan, laihan ja pulskan miehen väliltä (jos huomioon siis otetaan vain ruumiinrakenne), on lihaksikas luultavasti viimeinen valintani.

En osaa kuitenkaan kuvailla mitään ihanneulkonäköäni, yllätän mieltymyksilläni aina itsenikin.

Jos mun pitäis päättää että liikunko Helsingissä merkkikengissä lihaksikkaan, laihan vai mahakkaan kanssa niin tietysti lihaksikkaan. Nää kaks jälkimmäistä varmaan joko ottais turpaan tai juoksis karkuun jättäen mut pulaan.

Sä oot mies etkö osaa ittees puolustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän