Vain pieni osa naisista innostuu miehen lihaksikkuudesta
Miehet ihailevat omia ja toistensa lihaksia, mutta meille naisille ei teidän lihaksillanne ole väliä. Riittää, että pystytte liikkumaan ja toimimaan normaalisti - ja osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin.
Kokonaisuus ratkaisee ja luonne on tärkein.
.
Miehet! Aiheutatte itselle vain katkeria pettymyksiä, jos hikoilette ja pumppaatte rautaa salilla vain pilunkiilto silmissä. Rentoutukaa, olkaa ystävällisiä, auttavaisia, mukavia ja hauskoja omia itsejänne.
.
Ja niin, poikkeukset vahvistavat säännön. Jokaisesta kirkonkylästä löytyy muutama lihaksikkaita miehiä ihaileva typy.
Kommentit (282)
Ylileveäksi bodattu mies on vaatekaapin näköinen. Kehon ilmeikkyys katoaa.
No juu, täytyy hämmästellä kun jollain pyörätuolilla kulkevalla kroppaa surkastuttavaa tautia sairastavalla onkin sellainen hottis-tytsi. Ilmeisesti joillain se hoivavietti on muskelien kuolaamista vahvempi.
Mies ymmärtää tämänkin omalla tavallaan.
Mutta ihan kivasti sanottu.
miehet kyllä innostuvat toistensa lihaksista.
Miten määrittelette lihaksikkuuden? Monilla tuntuu olevan käsitys, että jos käy salilla, näyttää automaattisesti ammattikehonrakentajalta.
Tutkimuksen 160 naisesta 160 piti vahvemman näköisiä miehiä viehättävämpinä.
https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.
Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".
Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.
En ole koskaan seurustellut salilla käyvän/treenatun miehen kanssa. En edes silloin, kun itse kävin salilla ja uimassa ja olin timmi 160/52 tai kun olin hoikka 160/47. Ihan muut asiat herättivät miehessä kiinnostuksen..
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua liian treenattua miestä, koska silloin omista läskeistä johtuva alemmuuskompleksi ja ahdistus on niin valtava, että nainen pelkää miehen jättävän hänet hetkenä minä hyvänsä.
Siksi miehenkin pitäisi olla mielellään vähän läski ja "perus-Jorma".
Tämä ei koske tietenkään sitten hoikkia ja itsestään huolehtivia naisia.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee automaattisesti mieleen väkivaltainen naistenhakkaaja kun nään treenatun miehen. Ihan sillä kun se treenaus menee yli hyvänmaun
Useammin ne naistenhakkaajat ovat kylläkin lihaksettomia läskipalloja.
Minä en naisena ole koskaan ymmärtänyt mitä turvallisuuden tunnetta joku saa bodatuista miehistä. Itse koen lähinnä pakokauhua, jos mies on merkittävästi treenatumpi. Automaattisesti ajattelen että väkivaltaan taipuvia. En tiedä miksi
Afrikkalaiset miehet on komeita, jos on tumman ihon alta erottuvat muskelit. Muut ei.
Olen itse mieltynyt hyvin erilaisiin miesvartaloihin, mutta näkyvän lihaksikkaisiin harvemmin. Jos pitäisi valita lihaksikkaan, laihan ja pulskan miehen väliltä (jos huomioon siis otetaan vain ruumiinrakenne), on lihaksikas luultavasti viimeinen valintani.
En osaa kuitenkaan kuvailla mitään ihanneulkonäköäni, yllätän mieltymyksilläni aina itsenikin.
Onko lihaksikas tässä tapauksessa
-normiheppu, jolla on jonkin verran lihasta, joka näkyy lähinnä kun ottaa paidan pois
-massiivinen kehonrakentaja, joka näyttää jääkaapin kokoiselta kaikissa tilanteissa
Ruumiillisella työllä ja urheilulla saavutetut lihakset on seksikkäät, salilla pillereillä pumpatut 🤮
Jep, normaali lihaksikas on hyvä, mutta steroideja vetävän näköinen lihas- ja suonikimppu lähinnä pelottava eikä edes fyysisesti puoleensavetävä. Toki makuja on monia, jotkut fanittaa väkivaltarikollisiakin.
Minustakaan bodattu mies ei ole mikään iso silmälle enkä ole koskaan ollut sellaisista kiinnostunut. Sen sijaan fyysisellä työllä tai muulla liikunnalla saavutettu jäntevä kroppa on kyllä ihan kaunis.
Joskus luin jostain että naiset joilla on ollut turvaton lapsuus, suosivat esim. miehiä joilla on taustalla väkivaltarikollisuutta. Tällaiset turvaa alitajuisesti hakevat varmaankin pitävät myös lihaskimpuista.
Apinatyyliä ei vielä 1960-luvulla ihannoitu. Vasta 1970-luvulla se touhu alkoi, että miehen muka pitää näyttää apinalta. Seuraava vuosikymmen eli 1980-luku oli muutoksen suuri vuosikymmen.
Apina ei näytä hyvältä. Sopusuhtainen ja jäntevä vartalo on kaunis, mutta hormoonibodari näyttää yhtä rumalta kuin tyhmältäkin.
"osa naisista rakastuu vammaisiin ja jopa pyörätuolia käyttäviin miehiin."
Ai kuinka moni nainen??? Missä tapaavat ja rakastuvat?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee automaattisesti mieleen väkivaltainen naistenhakkaaja kun nään treenatun miehen. Ihan sillä kun se treenaus menee yli hyvänmaun
Hormooneita piikittävä gorilla on sekoittanut päänsä niillä steroideillaan. Ne tekevät raivopäiksi ja rai5kaajiksi, ja välillä vievät seksikyvyt kokonaan
Siitä hommasta on psyykkinen tasapaino kaukana.