Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä mitä olet ikinä kuullut?

Vierailija
11.06.2023 |

Eräs puolituttu luuli, että kaupungit ovat epäsiistejä, koska jotkut vaan heittävät roskat maahan.

Jos joku muukin täällä on yhtä pihalla, niin kerrottakoon että linnut pääsevät levittelemään roskia ympäriinsä avoimista roskiksista.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kantaa.

Vierailija
2/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menisit sinäkin töihin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että makaronin liimaaminen reunalliselle pahville tekee työttömästä työkykyisen.

Vierailija
4/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele niin saat hyvän ammatin ja toimeentulon.

Vierailija
5/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi samaan aikaan omata korkeat eettiset arvot ja välittää maailman ihmisistä sekä kerätä mahdollisimman paljon omaisuutta ja varallisuutta omaan käyttöön.

Vierailija
6/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen on arvokas.

Tämä ei ole typerä vaan totta.

Vierailija
7/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kuu on juustoa.

Se on!

Vierailija
8/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät vankilan kolmen vuoden työttömyysjakson jälkeen.

Ihan niinkuin se ihan aina olisi työttömän oma valinta olla ilman duunia.

Vierailija
9/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat pitää tappaa että niistä saa villaa

Vierailija
10/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuulivoimaloista ei olisi haittaa luonnolle eikä ihmisille. Kyllä on ja paljon..

Vierailija
11/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisen sisäiset häpyhuulet kasvavat sitä mukaan miten paljon nainen harrastaa seksiä, mutta ei kuulemma saman miehen kanssa vaan vain ja ainoastaan silloin jos kyseessä on eri mies. Lähde:uli lauta

Vierailija
12/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että intiimialueen lävistykset miehellä lisäävät jotenkin hänen markkina-arvoaan.

Vierailija
13/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsistamme tulee apukoulutasoisia koska kasvatamme heidät kaksikielisiksi. Tätä väitti anoppini.

Vierailija
14/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen, että makaronin liimaaminen reunalliselle pahville tekee työttömästä työkykyisen.

tä?

Varmaan jokin toiminta, jota ollaan kuntouttavassa työtoiminnassa tms pupukurssilla puuhailtu.

Vierailija
15/112 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneelle: "Lähde lenkille." Unettomuudestä kärsivälle: "Juo lämmintä maitoa." Takahikiän työttömälle: "Mene töihin."

Vierailija
16/112 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä typerin mutta yksi typerimpiä asioita, jonka olen kuullut on, että isäni 188cm miehenä on todennäköisesti pedofili tai ainakin omaa pedofilsiia taipumuksia koska on yhdessä äitini 149 com kanssa. - Eipä tuo pituusero ole heitä haitannut mutta toki tällainen väite loukkaa vaikka kertookin enemoi sen esittäjästä kuin sen kohteesta. 

17/112 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vuoristoradan ensimmäinen vaunu menee lujempaa kuin muut 😅

Vierailija
18/112 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky ei ole pätevä syy olla pois koulusta. Näin sanoi yläasteella luokanvalvoja.

Vierailija
19/112 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ravintoloitsijalla ei ole oikeutta kieltää koiran tuomista ravintolaan koska se on SYRJINTÄÄ"

Vierailija
20/112 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänsärky ei ole pätevä syy olla pois koulusta. Näin sanoi yläasteella luokanvalvoja.

Haha, tuosta tulikin muistoja... Kärsin lapsena toistuvista pahoista päänsäryistä, ja olin menossa keskussairaalaan tutkimuksiin.

Kun sanoin opettajalle että olen poissa hänen tunniltaan tästä syystä, niin alkoi tentata siinä kaikkien kuullen päänsäryistäni ja että onko minulla kenties menkat.

Joo että kun nyt mulla olisi menkat ja pää kipeä, niin lähden tuosta vain sairaalaan tutkimuksiin, aivan kuin ei niitä aikoja olisi odotettu kuukausia? Ja että opettaja kun mielessään selvitti tämän päänsäryn syyn, niin minun ei olisi tarvetta mennä ja olla pois tunnilta...